עוד קצת חשמל

  • פותח הנושא פותח הנושא 972lior
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

972lior

אוהב את התחום
הודעות
283
מעורבות
153
נקודות
43
אני מתכנן להעביר קו ייעודי מהלוח למערכת. עברתי על כל ההסטוריה הכתובה בפורום בנושא ויצאתי דיי מבולבל, בגלל שאין מקום לטעויות במקרה זה הייתי מבקש המלצה באיזה אביזרים להשתמש ומה לבקש מהחשמלאי.
תודה מראש
 

אני מעריך שאם תקבל שלל עצות והמלצות תמשיך להיות מבולבל...:)
והכל מכוונות טובות.אבל אני בטוח שאם תעביר כבל חשמל ירוק חד גידי בין 2.5-4ממ קוטר גיד.ותקנה שקע חשמל מאלי קאשי תקבל תוצאה מצויינת.אם יש לך 3 פזות ותיעד פזה אחת רק למע תעלה עוד ברמה.ואם לא אז לפחות על הקו המיועד לא ירכבו מזגן מקרר תנור...למרות שבסוף המינוס יהיה משותף.
 
כשאני העברתי קו חשמל נפרד למערכת, ביקשתי הנחיות מהיבואן של המערכת שלי.

אריה
 
אני מעריך שאם תקבל שלל עצות והמלצות תמשיך להיות מבולבל...:)
והכל מכוונות טובות.אבל אני בטוח שאם תעביר כבל חשמל ירוק חד גידי בין 2.5-4ממ קוטר גיד.ותקנה שקע חשמל מאלי קאשי תקבל תוצאה מצויינת.אם יש לך 3 פזות ותיעד פזה אחת רק למע תעלה עוד ברמה.ואם לא אז לפחות על הקו המיועד לא ירכבו מזגן מקרר תנור...למרות שבסוף המינוס יהיה משותף.
קיבלת כאן תמצית עניינית. באשר לשקע חשמל יש את אלי קאשי שצוין, יגאל לסרי, עופר שחורי, אמיר ארמה. כולם מביאים אביזרי חשמל מציינים.
 

כשאני העברתי קו חשמל נפרד למערכת, ביקשתי הנחיות מהיבואן של המערכת שלי.

אריה
והוא מבין משהו ? יש מכשירים לבדוק העניין (יש לי שתיים ) , רוב היבואנים לא מתעסקים בזה !
 
והוא מבין משהו ? יש מכשירים לבדוק העניין (יש לי שתיים ) , רוב היבואנים לא מתעסקים בזה !
אני חושב שהחברה יודעת היטב מה צריך. עד כמה שאני זוכר ההנחיה היתה פשוטה והתייחסה לסוג הכבל ולעובי שלו.
הייתה תקופה שהייתי מחובר להוט ונכנסו רעשים למערכת. גם במקרה הזה התייעצתי עם היבואן והוא פתר את הבעייה.
כלקוח, אם יבואן של מערכת שקניתי במיטב כספי לא מסוגל לספק פתרונות והצעות לשיפור תפקודה, אז כדאי להחליף אותו.

אריה
 
אם היה לך מכשיר , היית מבין מיד מתי אתה מחבר מכשיר רועש לקו , ומה לעשות בכדי להעלים הרעש , פשוט מאוד ושום יבואן שאני מכיר לא יכול לפתור לך , ציוד של הוט (יש לי) באמת רועש לכן רצוי לחבר אותו לפאסה שונה במערכת , אבל שתדע שלפעמים בניין שלם וחדש רועש בצורה בלתי סבירה , ויצא לי כבר לחבר המכשירים לרשת של בניין שלם כולל השכנים שמכניסים מכשיר המדידה לקליפינג , איך זה למשל יודע היבואן ?
ואנ בכלל לא בטוח שפתר לך הבעיה אפילו עכשיו כשאנחנו מדברים , תרצה , אמדוד לך !
 

חוטים בודדים זה בסדר?או עדיף כבל?(בתוך צינור בקיר)
 
עדיף כבל מסוכך , במיוחד אם הוא ארוך!ולא לשכוח לחבר הסיכוך לארקה לפחות בלוח !(אפשר רק שם )
 
אם היה לך מכשיר , היית מבין מיד מתי אתה מחבר מכשיר רועש לקו , ומה לעשות בכדי להעלים הרעש , פשוט מאוד ושום יבואן שאני מכיר לא יכול לפתור לך , ציוד של הוט (יש לי) באמת רועש לכן רצוי לחבר אותו לפאסה שונה במערכת , אבל שתדע שלפעמים בניין שלם וחדש רועש בצורה בלתי סבירה , ויצא לי כבר לחבר המכשירים לרשת של בניין שלם כולל השכנים שמכניסים מכשיר המדידה לקליפינג , איך זה למשל יודע היבואן ?
ואנ בכלל לא בטוח שפתר לך הבעיה אפילו עכשיו כשאנחנו מדברים , תרצה , אמדוד לך !
תודה על ההצעה הנדיבה.
נעבור את הקורונה ונדבר.
אני כבר לא מחובר להוט, רק נטפליקס.

אריה
 

יש טענה שכבל מסוכך באורכים כאילו יכול 'לייבש' את הצליל.
 
עם איזה מכשירים מודדים רעש על קווי החשמל?
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור