צליל גדול

  • פותח הנושא פותח הנושא איתי ו.
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

אולי קצת מפתיע, אבל כמו שאין בעולם מישהו שיהאב אותנו כמו שאנחנו צריכים, זה גם נכון לגבי המערכות שלנו.
חחחח
יש , הבעיה שאנחנו לא נשואים להן!
 
האיזון הוא הדבר החשוב באמת ,כמובן כל אחד רואה את האיזון בין פרוט לצליל מלא ניקרא לזה בצורה שונה.
באופן אישי אני מעדיף שכאשר נישמע סקסופון או חצוצרה לשימוע אותם יותר מהמיד ולא מהטוויטר.
פריטה של גיטרה תעבור בין כל התדרים ולא תודגש באזורים הגבוהים.
להרגיש מערכת תופים לרוחב הצליל ולא לגבוה הצליל.
כך אני מגדיר צליל גדול.
אתה מדבר בעיקר על טונליות , זה לא בדיוק הגודל !
 

צליל גדול יש לרמקול גדול, מגבר גדול, חדר גדול, power hendling גדול לרמקול, זה העיקרון, בקרו את שניצל לחסוך ספקות.
 
צליל גדול יש לרמקול גדול, מגבר גדול, חדר גדול, power hendling גדול לרמקול, זה העיקרון, בקרו את שניצל לחסוך ספקות.
לא בהכרח. זה לא העיקרון. כבר שמעתי צליל גדול מרמקולים קטנים בחדר קטן, ואם אני זוכר נכון, גם צליל קטן במפתיע מרמקולים גדולים בחדר גדול.
 

לא בהכרח. זה לא העיקרון. כבר שמעתי צליל גדול מרמקולים קטנים בחדר קטן, ואם אני זוכר נכון, גם צליל קטן במפתיע מרמקולים גדולים בחדר גדול.

זה מקרה פרטי וזו היתרשמותך, זה לא מעיד על הכלל, בטח אתה לא שולל את דעתי, לא ניתן להכניס עודף אנרגיה בחדר קטן,אולי עם טיפול אקוסטי מוקפד.
 
זה מקרה פרטי וזו היתרשמותך, זה לא מעיד על הכלל, בטח אתה לא שולל את דעתי, לא ניתן להכניס עודף אנרגיה בחדר קטן,אולי עם טיפול אקוסטי מוקפד.
אני שולל את ההכללה שחייבים רמקול גדול וחדר גדול כדי לקבל צליל גדול.
ולא הייה שם טיפול אקוסטי מוקפד או אחר.

מספיק מקרה אחד כדי להפריך הכללה שכזו.

ומי אמר שצליל גדול זה "עודף אנרגיה"? :(
 
אני שולל את ההכללה שחייבים רמקול גדול וחדר גדול כדי לקבל צליל גדול.
ולא הייה שם טיפול אקוסטי מוקפד או אחר.

מספיק מקרה אחד כדי להפריך הכללה שכזו.

ומי אמר שצליל גדול זה "עודף אנרגיה"? :(

הכל טוב, זה לעניות דעתך הקובעת.
 

אני שולל את ההכללה שחייבים רמקול גדול וחדר גדול כדי לקבל צליל גדול.
ולא הייה שם טיפול אקוסטי מוקפד או אחר.

מספיק מקרה אחד כדי להפריך הכללה שכזו.

ומי אמר שצליל גדול זה "עודף אנרגיה"? :(
הו !!! זה חדש ,חלילה לעניות דעתך הדלה!( והדלילה ), תגיד המוטו שלך בחיים זה להיות אנטי ? האם אתה סבור שהשמש אינה זורחת במזרח , אלא ממקום אחר רחמנה לצלן , האם תרמת מימך משהו לטובת הציבור מעבר לביקורת שנונה ועוקצנית,
למד מנסיונך באם יש לך דבר כזה מעבר לדלת אמותיך , בוא תנסה מעט להיות חיובי רבאק , הייתכן שאנטגוניזם במסווה חסר כיסוי של ידענות הוא המוטו ודרך החיים - בקיצור ! "מה אתה לעשות בשביל מדינה?" מעבר לשליחת חיצים רעילים פה ושם ?
 
למה "לחנך" ולכתוב לגופו של אדם ?
אפשר וצריך לכתוב על העניין עצמו.
אנא אל תדרדרו את השרשור למחוזות אישיים.
ההפסד יהיה של כולנו.
מומלץ לצאת למרפסת עם כוס קפה מרגיע...
ארז
 
הו !!! זה חדש ,חלילה לעניות דעתך הדלה!( והדלילה ), תגיד המוטו שלך בחיים זה להיות אנטי ? האם אתה סבור שהשמש אינה זורחת במזרח , אלא ממקום אחר רחמנה לצלן , האם תרמת מימך משהו לטובת הציבור מעבר לביקורת שנונה ועוקצנית,
למד מנסיונך באם יש לך דבר כזה מעבר לדלת אמותיך , בוא תנסה מעט להיות חיובי רבאק , הייתכן שאנטגוניזם במסווה חסר כיסוי של ידענות הוא המוטו ודרך החיים - בקיצור ! "מה אתה לעשות בשביל מדינה?" מעבר לשליחת חיצים רעילים פה ושם ?

אם לא הבחנת במה שעשיתי, אסביר שוב.

דרך אגב, זה שאמרתי שלא חייבים חדר ורמקולים גדולים בשביל צליל גדול אינו מהווה יציאה כנגדך ו/או נגד המערכת שלך ו/או נגד זה שאפשר לקבל צליל גדול בתנאים האלה ו/או שכך קל יותר לקבל צליל גדול.

ודרך אגב 2, זה שאפשר לקבל צליל גדול גם בחדר קטן ורמקולים קטנים זה חיובי, לא שלילי :)
 

אם לא הבחנת במה שעשיתי, אסביר שוב.

דרך אגב, זה שאמרתי שלא חייבים חדר ורמקולים גדולים בשביל צליל גדול אינו מהווה יציאה כנגדך ו/או נגד המערכת שלך ו/או נגד זה שאפשר לקבל צליל גדול בתנאים האלה ו/או שכך קל יותר לקבל צליל גדול.

ודרך אגב 2, זה שאפשר לקבל צליל גדול גם בחדר קטן ורמקולים קטנים זה חיובי, לא שלילי :)

אז אתה אומר, שהדבר הזה "החוכמה" נמצאת רק אצלך אין אותה אצל אחרים, אולי זו כל החוכמה שלך.
 
לא מסכים בעליל. מערכת מפורטת מאוד לא חייבת להיות רזה. אצלי יש רמת פרטים פסיכית ובס + מיד בס מאוזנת ובריאה.
גם במערכת שלי יש בס בריא מאוד וסאונד גדול ( לא הimaxשל אלדר אבל...) ויש לי פרוט ודיוק היסטריים !!
 
נערך לאחרונה ב:
אין כמו סגר .
 

למה "לחנך" ולכתוב לגופו של אדם ?
אפשר וצריך לכתוב על העניין עצמו.
אנא אל תדרדרו את השרשור למחוזות אישיים.
ההפסד יהיה של כולנו.
מומלץ לצאת למרפסת עם כוס קפה מרגיע...
ארז
לקחתי אסיוול , לא מתיחס יותר לעולם לאיש הזה , סליחה!
 
מה הבעיה לתת לאנשים לאהוב את הציוד שלהם ואת הטעם שלהם, הרי אין אמת אחת אבסולוטית. גדול קטן שקוף שמן וכו׳ הכל טוב.
א. כל אחד מאיתנו הגיע לסטאפ שלנו בחדר מסוים ועם ציוד מסוים לפי הבנת הבעלים וזה מה יש ולומדים לאהוב את זה ולהגן על זה, למה להרוס?
ב. כל אחד מאיתנו יש לו רגישות אחרת באוזן ובמוח לתדרים שונים שגוזרת טעם שונה בסאונד, שאם לא כך, היתה רק מערכת אחת ויחידה בעולם שמתאימה לכולם.
אני באופן אישי שמעתי כמה מערכות עם פירוט היסטרי/פסיכי/מהחלל החיצון, שלעניות דעתי הלא קובעת הפתרון היחידי להן הוא כדור 9 ממ למרכז מאסה של הטוויטר. אז מה? זה רק הטעם הדפוק שלי, לא תורה למשה מסיני.
 

עזוב רוברט , צודק ארז של חני , בוא נחדל לדבר לגופו של אדם , רק שאני לעיתים מצליח לקרוא בין השורות למרות כתיבה מעודנת ולכאורה מנומסת , אבל החלטתי לגמור עם זה , לא חושב שכדאי להמשיך עם זה ,א- מפני שנותש כרגיל ב- יכול לגלוש למקורותינו העתיקים בנערותנו שתמיד צצה למרות השכלה אקדמית וחינוך "אנגלי"o_O
 
עזוב רוברט , צודק ארז של חני , בוא נחדל לדבר לגופו של אדם , רק שאני לעיתים מצליח לקרוא בין השורות למרות כתיבה מעודנת ולכאורה מנומסת , אבל החלטתי לגמור עם זה , לא חושב שכדאי להמשיך עם זה ,א- מפני שנותש כרגיל ב- יכול לגלוש למקורותינו העתיקים בנערותנו שתמיד צצה למרות השכלה אקדמית וחינוך "אנגלי"o_O
כתבתי פוסט שמראה איך @AK1 מג'נגל בדעותיו בשרשור על ה-MQA אבל פוסט זה נמחק כנראה ע"י הנהלת האתר.......כנראה רק לו מותר להשמיץ אותי עם כ 10 פוסטים בחודש האחרון שבהם הוא קורא לי "שרלטן".......שיהיה.

אולי אני לא מבין כלום באודיו, אולי הדעות שלי לא מתיישבות בדיוק עם "רוח האתר" אבל בטוח שאני לא "שרלטן".....זו באמת ובתמים דעתי.
 
נערך לאחרונה ב:
כתבתי פוסט שמראה איך @AK1 מג'נגל בדעותיו בשרשור על ה-MQA אבל פוסט זה נמחק כנראה ע"י הנהלת האתר.......כנראה רק לו מותר להשמיץ אותי


זה שלא הבנת מה שכתבתי ועוד ציטטת מדברי עם אי-הבנה בין X לבין X או Y הייה רק עוד הדגמה לזה.

אני לא יודע ולא באמת מעניין אותי לדעת למה אתה מתכוון ב"מג'נגל בדעותיו". עם זאת, מה שכן, בניגוד אליך, אני מעדכן את דיעותי כשאני נתקל בקלט נוסף. בהתחלה חשבתי ש-MQA הוא lossy ומיותר, ואחר קריאה הבנתי שאולי הוא לא lossy -- כפוף לבדיקה -- ושהוא בטח לא מיותר לפחות מהצד של אתרי הסטרימינג, ומאפשר להם לתת איכות גבוהה יותר מ-CD ברוחב פס רק מעט יותר משל CD ללא כיווץ. גם שלחתי מיילים עם שאלות למקורות המוסמכים לתת תשובות -- רמז: זה לא רוברט -- שבינתיים ענו לי רק מטידאל שהם עסוקים בפניות קודמות וששאלתנו תיענה לפי התור :)
 

נערך לאחרונה ב:

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור