שידורי קול המוסיקה בזמן האחרון איך אצלכם ?

  • פותח הנושא פותח הנושא SONYES
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

SONYES

חבר משקיען
הודעות
1,659
מעורבות
744
נקודות
113
שלום לכם
היות וכולנו במצב כזה או אחר ספונים בבתים שלנו
והנה מצאתי את עצמי לאחר שתקופה ארוכה ארוכה לא שמעתי טיונר בכלל או כמוסיקה ברקע בלבד
קצת לפני פורים אחרון עם שידור יוצא מן הכל של דורי בן זאב בשעות הבוקר ב10-12
פשוט לא ידעתי את נפשי מרוב שמחה כיאה לפורים
באחד היתה התוכנית היוצאת מן הכלל של התוכנית
ובשניה איכות השידורים אצלי בצפון אני מאזין לתדר 98.55/98.50 באיכות יפה נכון יש עדיין קצת קומפרסיה אבל
בהחלט סביר

מה אצלכם ?
חג שמח
נ.ב הטיונר הוא SONY 707ES
 

יש תדר באזור תל אביב / מרכז 90.22 , כל המוסיקה, נדמה לי כינויו, (כי לא מצאתי אזכור שלו באתר של התאגיד ) 24/7 מוסיקה עיברית משלל תקופות וסוגים, תענוג. מומלץ למצוא. איכות הקליטה והשמע של קול המוסיקה הייתה טובה יותר היום מאשר חמישי שעבר. סך הכל אני בשנתיים שלוש האחרונות נהנה מרדיו והוא הפך לכלי האזנה די מרכזי אצלי..
 
בתקופה האחרונה שומעים טוב מאד. גם קול המוסיקה וגם 88
 
מאז הקורונה כמעט ולא יוצא לי לשמוע רדיו מכיוון שהייתי בעיקר שומע באוטו, התכנית שהכי מעניינת אותי היא יורד לשוליים, שם הייתי משזם הכי הרבה. גורלי לדעתי עורך מדהים עם ידע אינסופי...
 

בתקופה האחרונה שומעים טוב מאד. גם קול המוסיקה וגם 88
אם ככה אני לא יחידי כי ממש לא ממזמן ניתוקים נעלמים ערוצים פעם ימין פעם שמאל
ממש ויתרתי לחלוטין
והנה יש לי הקלטות מלפני 15 שנים ב88 מדהימים שגרתי בת"א של מוסיקה מגוונת כולל גאז מדהים
אני שמח
למרות בימנו זה נראה כמו דינוזאור אבל יש ממש כיף מסויים להאזין לרדיו
 
אם ככה אני לא יחידי כי ממש לא ממזמן ניתוקים נעלמים ערוצים פעם ימין פעם שמאל
ממש ויתרתי לחלוטין
והנה יש לי הקלטות מלפני 15 שנים ב88 מדהימים שגרתי בת"א של מוסיקה מגוונת כולל גאז מדהים
אני שמח
למרות בימנו זה נראה כמו דינוזאור אבל יש ממש כיף מסויים להאזין לרדיו
יום שישי משעות הבוקר קבוע על 88
התרגלנו שהמחשב קובע מה נשמע בכל מיני מנגנוני shuffle אבל בסוף אין כמו עורך מוזיקלי אנושי
לפחות 3 פעמים בכל שישי אני אומר לעצמי "וואו איזה שיר מדהים שנים לא שמעתי אותו"
אגב זה גם עוזר בשלום בית , יש גיוון והרבה שירים מוכרים אז האשה מתחברת
 
יום שישי משעות הבוקר קבוע על 88
התרגלנו שהמחשב קובע מה נשמע בכל מיני מנגנוני shuffle אבל בסוף אין כמו עורך מוזיקלי אנושי
לפחות 3 פעמים בכל שישי אני אומר לעצמי "וואו איזה שיר מדהים שנים לא שמעתי אותו"
אגב זה גם עוזר בשלום בית , יש גיוון והרבה שירים מוכרים אז האשה מתחברת

נכון 88 בשבת עד 12
 

אני שומר שבת אז שומע עד כניסת שבת (דורי בן זאב בשעה 16:00 מצויין)
בטוח שזה ממשיך
אמרת דורי בן זאב ? הוא מדהים מדהים מוכן כל הזמן לשמוע אותו
 
אמרת דורי בן זאב ? הוא מדהים מדהים מוכן כל הזמן לשמוע אותו
לא חופר לך שהוא לא מפסיק לדבר גם באמצע השיר?
 

לא חופר לך שהוא לא מפסיק לדבר גם באמצע השיר?
אוהב אותו גם שחופר וגם שהוא שקט וכל דבר שלובש או כובע מתאים לו
יש לו משהו מיוחד
חופר חופר ללא ספק
 
לא חופר לך שהוא לא מפסיק לדבר גם באמצע השיר?
יש לו את השטויות שלו אבל באיזה מקום זו נוסטלגיה
מזכיר את התקופות שהיינו מקליטים מהרדיו ומקללים את השדרן שמברבר באמצע השיר
 
יש לו את השטויות שלו אבל באיזה מקום זו נוסטלגיה
מזכיר את התקופות שהיינו מקליטים מהרדיו ומקללים את השדרן שמברבר באמצע השיר
שעות הייתי יושב בהיכון להקליט שיר שרציתי ואז הבנזונה חותך את הסוף, ברור שזו סיבה מספיק טובה ללכת לחנות התקליטים ולקנות תקליט...
 

A
שעות הייתי יושב בהיכון להקליט שיר שרציתי ואז הבנזונה חותך את הסוף, ברור שזו סיבה מספיק טובה ללכת לחנות התקליטים ולקנות תקליט...
אכן
שוש עטרי ז״ל היתה עושה את זה תמיד
ולמי היה כסף לקנות תקליטים - אולי 2-3 בשנה
אחד קנה וכולם הקליטו ממנו
 
יש לו את השטויות שלו אבל באיזה מקום זו נוסטלגיה
מזכיר את התקופות שהיינו מקליטים מהרדיו ומקללים את השדרן שמברבר באמצע השיר
איך שהזמנים משתנים.....אני זוכר שהייתי מקליט לקסטות מהמצעד הלועזי של גלי צהל בשנים 76-78 , קוטנר ואלי ישראלי היו נכנסים נונ-סטופ לשירים והייתי שונא אותם בשל כך.....בגיל 18 כבר שרתתי בעצמי בגלי צה"ל ויכולתי להקליט מה שאני רוצה.
 
A

אכן
שוש עטרי ז״ל היתה עושה את זה תמיד
ולמי היה כסף לקנות תקליטים - אולי 2-3 בשנה
אחד קנה וכולם הקליטו ממנו
חדש חדיש ומחודש, שעה של טוני פיין...
שוש עטרי הכניסה fank והמון...
כבר אז לא אהבתי להקליט כי האיכות היתה פחות מתקליט, עבדתי בכל מני עבודות, חסכתי דמי כיס, מיינתי גלויות של מצעדי הפזמונים תמורת תקליטים...
 

היה משהו כיף שאין היום, היינו חוסכים כסף ובחופש נוסעים לתל אביב (מחיפה) לסיבוב בחנויות תקליטים וחוזרים עם 3-4 תקליטים חדשים שנתנו דלק
היום אין להם את הסיפוק הזה - כל מה שהילדים רוצים זמין מייד יוטיוב טידל וכד
היינו שומעים שיר במועדון או ברדיו ושוברים את הראש איך קוראים לשיר ומי שר אותו - היום יש Shazam - מזהה מיד ומקשר לשיר
 
היה משהו כיף שאין היום, היינו חוסכים כסף ובחופש נוסעים לתל אביב (מחיפה) לסיבוב בחנויות תקליטים וחוזרים עם 3-4 תקליטים חדשים שנתנו דלק
היום אין להם את הסיפוק הזה - כל מה שהילדים רוצים זמין מייד יוטיוב טידל וכד
היינו שומעים שיר במועדון או ברדיו ושוברים את הראש איך קוראים לשיר ומי שר אותו - היום יש Shazam - מזהה מיד ומקשר לשיר
אני אוהב שזם ומשתמש בו המון, אחלה כלי לגלות מוזיקה בלי להתאמץ. לדעתי מה שהצעירים מפסידים הוא שהם לא שומעים אלבומים שלמים כי הם שומעים רק שירים בודדים מפליליסטים. זה בעצם מייתר את אלבומי הקונספט שמספרים סיפור שלם, הם גם לא נחשפים לשירים פחות קליטים שלפעמים יותר טובים ומתחבאים באלבום.
 
אני אוהב שזם ומשתמש בו המון, אחלה כלי לגלות מוזיקה בלי להתאמץ. לדעתי מה שהצעירים מפסידים הוא שהם לא שומעים אלבומים שלמים כי הם שומעים רק שירים בודדים מפליליסטים. זה בעצם מייתר את אלבומי הקונספט שמספרים סיפור שלם, הם גם לא נחשפים לשירים פחות קליטים שלפעמים יותר טובים ומתחבאים באלבום.
אין להם את החוויה של המוצר כי הכל וירטואלי
זו אחת הסיבות שאנחנו אוהבים תקליטים, יש משהו להסתכל עליו, חוברת שירים, תמונות
כנראה שזה יעלם עוד דור כשיגמרו הנוסטלגיים
רוב הילדים לא יודעים היום מה זה תקליט
 

אין להם את החוויה של המוצר כי הכל וירטואלי
זו אחת הסיבות שאנחנו אוהבים תקליטים, יש משהו להסתכל עליו, חוברת שירים, תמונות
כנראה שזה יעלם עוד דור כשיגמרו הנוסטלגיים
רוב הילדים לא יודעים היום מה זה תקליט
למרות אוסף תקליטים גדול שממלא מחסן אני לגמרי ויתרתי על המדיה הזאת ומעדיף לשמוע את המוזיקה שלי דיגיטלית, נכון שאני תמיד רוכש אלבום שלם וכשאני מאזין זה בד״כ לכל האלבום אבל עדיין, דיגיטלי...
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור