קטע אודיופולי

  • פותח הנושא פותח הנושא zariel
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

zariel

חבר משקיען
הודעות
2,195
מעורבות
719
נקודות
113
האם יש לכם קטע /שיר
ממש מיוחד שנותן למערכת שלכם
להוכיח את ביצועיה ואף מרגש אותכם
באותה מידה,
פעם בשנות השבעים היה לי תקליט
שמדגיש את הפרדת הסטריאו
מצד לצד עם קטעים מאוד מיוחדים,
כמו פתיחת דלת חורקת,אתה שומע
אותה נפתחת,ברמקול השמאלי,
והצליל של החריקה עובר לאט לרמקול הימני,
זה היה פעם,
והיום...
שיהיה לנו חג שמח וכשר
יש חיים אחרי הקורונה.
 

האם יש לכם קטע /שיר
ממש מיוחד שנותן למערכת שלכם
להוכיח את ביצועיה ואף מרגש אותכם
באותה מידה,
פעם בשנות השבעים היה לי תקליט
שמדגיש את הפרדת הסטריאו
מצד לצד עם קטעים מאוד מיוחדים,
כמו פתיחת דלת חורקת,אתה שומע
אותה נפתחת,ברמקול השמאלי,
והצליל של החריקה עובר לאט לרמקול הימני,
זה היה פעם,
והיום...
שיהיה לנו חג שמח וכשר
יש חיים אחרי הקורונה.
מערכת טובה באמת יודעת לעשות כל מני דברים, להשמיע קטע כמו שתיארת בצורה ריאליסטית ותלת מימדית זה אחד מהם, להשמיע שירה בצורה נכונה זו יכולת קצת שונה, להקת ג׳אז (בס, חצוצרה, תופים, קלידים) שמוקלטת מדהים חד וצלול, כלי עמוק וצלול כמו קונטרבס בהקלטה אודיופילית זו יכולת קצת אחרת, להשמיע פסנתר בצורה נכונה זה גם לא פשוט ( יש לא מעט הקלטות פסנתר אודיופיליות) אבל האתגר הכי קשה זה לנגן תזמורת גדולה בקטעים מתפרצים בהפרדה מלאה עם אויר בין הכלים זה האתגר שבו קורסות הרבה מאוד מערכות שיודעות לעשות נפלא את כל שאר הדברים.
יש המון הקלטות כאלה...
 
יש המון קטעים
הדרך הטובה ביותר היא לקחת את הקטעים שמדגימים בתערוכות
אני תמיד מסתובב עם shazam ואוסף את כל הקטעים

למשל זה:
https://tidal.com/track/553
 
האם יש לכם קטע /שיר
ממש מיוחד שנותן למערכת שלכם
להוכיח את ביצועיה ואף מרגש אותכם
באותה מידה,
פעם בשנות השבעים היה לי תקליט
שמדגיש את הפרדת הסטריאו
מצד לצד עם קטעים מאוד מיוחדים,
כמו פתיחת דלת חורקת,אתה שומע
אותה נפתחת,ברמקול השמאלי,
והצליל של החריקה עובר לאט לרמקול הימני,
זה היה פעם,
והיום...
שיהיה לנו חג שמח וכשר
יש חיים אחרי הקורונה.

הקטע עם הפתיחת זה בול כמו עם מייקל ג'קסון בשיר thriller. הדלת נפתחת ואז יש צעדים שמתחילים בצד ימין ועוברים בבירור לצד שמאל.
 

נערך לאחרונה ב:
התקליט עם הדלת הנפתחת היה חלק מהעסקה שקניתי באמצעות עולה חדש
ללא מיסים את המערכת הראשונה שלי Dual , (תקופה שקנו מכוניות עם מספר לבן)
זה נקנה בחנות בתא אחד העם פינת נחלת בנימין , בזמנו זו הייתה חנות חלום תקליטים
מערכות, מחטים ,כבלים לפי מטר.
אני כותב ומנסה להזכר בשמה ולא מצליח , קפץ לי ״אורית״
https://stereo-ve-mono.com/fuzzworld
 
חברים יקרים תפרסמו עוד בבקשה
תמיד טוב להיות מעודכן מה שומעים חברי
הפורום :בעד:
 
בתערוכה האחרונה עשיתי פלייליסט מכל הקטעים ששמעתי
אין ספק שהיבואנים יודעים מה לבחור
מי שמעוניין:

https://tidal.com/playlist/221c7801-154c-4a25-b98e-f850623e138c
 

אמנם לא דלתות ולא חלונות....
אך בקטע הזה, יש הפרדה בסגנון שאתה מדבר.

מועדים לשמחה.

 
אמנם לא דלתות ולא חלונות....
אך בקטע הזה, יש הפרדה בסגנון שאתה מדבר.

מועדים לשמחה.

זה באיכות יוטיוב o_O
 

נו, זה רק לצורך הדוגמה.
שישמע בטידל או משהו.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור