מתלבט בין כמה מסכים

  • פותח הנושא פותח הנושא shaut
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

shaut

חבר אתר
הודעות
25
מעורבות
0
נקודות
0
מרחק הצפיה הוא 2.8 מ'
אני רוצה 42 אינץ
השימושים הם 50% הוט, הרבה ספורט, בעתיד הקרוב כניראה הוט HD.
25% סרטי HD מהמחשב ו 25% PS3.

הרשימה המצומצמת שהכנתי לעצמי מקריאה וצפיה בחלק מהמסכים:
טושיבה C3500
טושיבה CV500
טושיבה XV500 זו FULL HD
שארפ WD1E
LG SCARLET גם FHD
כל אלה LCD
בגיזרת הפלזמה מה שניראה לי טוב בחנות זה הפנסוניק PV8 ו PV80.
דיי הייתי סגור על הפנסוניק, אבל ההשתקפויות קצת מפחידות אותי, אין לי חלון ממול המסך, אבל בביג בוקס ברעננה המקום די מואר וזה גרם לשחורים בפלזמה להיראות אפורים ולשחורים ב LCD להיות הרבה יותר טובים, וזה די בילבל אותי, מה שעוד גורם לי לתהיות זה האם כדאי אם כבר לקנות FHD אם גם ככה ההפרש במחיר זהום (הטושיבה FHD אפילו זולה מהפנסוניק), מה אתם ממליצים לי לרכוש?
 

אני ממליץ לך על LG SCARLET בגלל הצריבה וההתשתקפויות וגם בגלל שתוכל לחבר מחשב בקיצור LCD.
הLG SCARLET טלויזיה מצוינת אגב יש ביקורת עליה שליאור קורן עשה הנה קישור:http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3541240,00.html
וכן לטווח הרחוק FHD יותר משתלם לך וגם תוכל להנות משידורי HD באיכות מקסימלית
 
אני ממליץ לך על LG SCARLET בגלל הצריבה וההתשתקפויות וגם בגלל שתוכל לחבר מחשב בקיצור LCD.
הLG SCARLET טלויזיה מצוינת אגב יש ביקורת עליה שליאור קורן עשה הנה קישור:http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3541240,00.html
וכן לטווח הרחוק FHD יותר משתלם לך וגם תוכל להנות משידורי HD באיכות מקסימלית
אבל בשידורי ספורט יהיו מריחות, וגם ממה שהבנתי זה חסר משמעות FHD ממרחק כזה
 
לא חושב שיהיו מריחות.
כדאי לך בכל זאת לשקול פלזמה כי בשידורים רגילים היא יותר טובה מאשר LCD.
 

אם ראית את המסכים בשידורים רגילים כולל ספורט ו LCD נראה לך יותר טוב - אז לך על LCD ולא משנה מה האחרים אומרים.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור