zs
חבר משקיען
- הודעות
- 5,023
- מעורבות
- 1,718
- נקודות
- 113
הבנק המרכזי בארהב מזרים מאות מיליוני $ ע"מ לעבור בשלום יחסית את המשבר.באירופה הבלאגן בעיצומו אבל לא מעיזים להעיק על האזרח ...להפיך.
אבל כאן...למרות היתרות במטבע חוץ של הבנק המרכזי ולמרות שישנם כ 500.000 מובטלים חדשים... למרות המיסים הגבוהים....
https://13news.co.il/item/news/economics/economy/corona-economy-1032724/
אבל כאן...למרות היתרות במטבע חוץ של הבנק המרכזי ולמרות שישנם כ 500.000 מובטלים חדשים... למרות המיסים הגבוהים....
https://13news.co.il/item/news/economics/economy/corona-economy-1032724/