פלסטיק לחיבור מתלה לקיר שבור

  • פותח הנושא פותח הנושא erankraus
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

erankraus

חבר מתחיל
הודעות
3
מעורבות
0
נקודות
1
עברתי דירה וכנראה בתהליך הפירוק וההרכבה של המתלה נשבר הפלסטיק בגוף הטלוויזיה שאליו מבריגים את המתלה (כלומר השבר הוא בטלוויזיה עצמה במקום שהבורג אמור להתברג בו).
מצרף תמונה.
יש דרך לתקן את זה או שהטלוויזיה נידונה לסטנד עד סוף ימיה?
אשמח לעזרה וייעוץ
תודה
 

תמונות מצורפות

  • IMG_20200321_075811.jpg
    IMG_20200321_075811.jpg
    KB 208.8 · צפיות: 150
היות שזה אחד מתוך 4 הייתי שם (קצת) דבק אפוקסי על הבורג. לדעתי זה יחזיק
יכול גם לנסות להבריג בורג יותר עבה
 
תודה!
קצת חושש מהדבק בטווח הארוך אבל אנסה בורג עבה יותר
 
עברתי דירה וכנראה בתהליך הפירוק וההרכבה של המתלה נשבר הפלסטיק בגוף הטלוויזיה שאליו מבריגים את המתלה (כלומר השבר הוא בטלוויזיה עצמה במקום שהבורג אמור להתברג בו).
מצרף תמונה.
יש דרך לתקן את זה או שהטלוויזיה נידונה לסטנד עד סוף ימיה?
אשמח לעזרה וייעוץ
תודה

מה גודל המסך?
מה משקלו?
האם שקע הבורג הוא עליון או תחתון ?
 

עברתי דירה וכנראה בתהליך הפירוק וההרכבה של המתלה נשבר הפלסטיק בגוף הטלוויזיה שאליו מבריגים את המתלה (כלומר השבר הוא בטלוויזיה עצמה במקום שהבורג אמור להתברג בו).
מצרף תמונה.
יש דרך לתקן את זה או שהטלוויזיה נידונה לסטנד עד סוף ימיה?
אשמח לעזרה וייעוץ
תודה

במידה ומדובר בתבריג תחתון מצבך טוב
 
תודה לכולם.
טלוויזיה sansui דגם 3211
12 ק"ג
לצערי מדובר בתבריג ימני עליון
יש סיכוי לפתרון בטיחותי לאורך זמן?
 
תודה לכולם.
טלוויזיה sansui דגם 3211
12 ק"ג
לצערי מדובר בתבריג ימני עליון
יש סיכוי לפתרון בטיחותי לאורך זמן?

אני לא מהנדס ולכן לא יכול לחתום לך על עניין הבטיחות
אבל
אני הייתי תולה את המסך ,בלי חשש, גם על 3 ברגים.
זה מסך קטן וקל.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור