סמסונג גלקסי נוט 20...

  • פותח הנושא פותח הנושא tomertsin
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

tomertsin

מושעה
הודעות
12,603
מעורבות
2,203
נקודות
113
...150 מ"פ?
 

לא היה לי סבלנות לחכות חצי שנה ל נוט 20 :)
 
תחליף בעוד 7 חודשים ;).
 
נראה אם יהיה ביקוש לצעצועים האלה,
העולם לא יהיה כפי שהכרנו
מה תצלם עם 150מפ?
WFH יהיה בשגרה, תיירות יכנס לבידוד לפחות לשנתיים
 

נראה אם יהיה ביקוש לצעצועים האלה,
העולם לא יהיה כפי שהכרנו
מה תצלם עם 150מפ?
WFH יהיה בשגרה, תיירות יכנס לבידוד לפחות לשנתיים
יש לי רעיון לסטארטאפ, לצלם בבדיקה עצמית את הפה (או דגימה) ולראות אם יש נגיפים :)
 
זה כנראה יהיה אחד הטלפונים הכי יקרים שהושקו אי פעם
 
שווה את הכסף או לא (S20 אולטרה)?
 

יש לי את ה. S20 אולטרה כשבועיים.
למען האמת,עדיין לא הספקתי להתעסק במיליון ואחת הפיצ׳רים שהוא מציע.
מה שכן,הכי חשוב לי בנייד זו המצלמה.
נוסעים לא מעט לחו״ל,ונהנה מהיכולת להימנע מלהיסחב עם מצלמה יעודית ומסורבלת.

המצלמה שלו פשוט חלום!
הזום מטורף,וחדות התמונה וסירטוני הוידאו פנומנלית.
ועדיין לא הספקתי להתעסק בכל המימד המיקצועי שהמצלמה מציעה.

הוא מרגיש יוקרתי,אחיזה נוחה,למרות גודלו.
קצת כבד,אבל לא ברמה מציקה.
דווקא מעדיף על פני ה ״קלילים״ מידי.
המסך סופר איכותי,והתגובה מעולה ומהירה מאוד.
סאונד חזק מאוד,ווליום לא חסר.
גם הביקסבי מאוד מעניין,ויש בו המון דברים נחמדים.
מעצבנת קצת המצלמה שבולטת בגב המכשיר,
כרגע,עם המגן שמסופק,היא לא הכי מוגנת,
שמעתי כבר על מגנים שיוצאים כעת לשוק,שמכילים כבר מגרעת,שבה המצלמה מבודדת ממשטחים.
ודבר אחרון,טעינה ארוכה ומספקת.
בקיצור,אני מרוצה מאוד.
 
s20 אולטרה עולה ארבע וחצי אלף מעניין כמה יעלה אנוט 20
 
*הנוט
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור