נגיף הקורונה והשפעתו בעולם...

  • פותח הנושא פותח הנושא tomertsin
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

האתר הזה מאוד עשיר בפורומים ואין בעיה לכתוב בו כל מה שבא, למי שבא, כל עוד זה במקום המתאים - תראו באינדקס הפורומים כמה אפשרויות יש כאן לכל אחד.
עד לאחרונה מאוד הערכתי שהמנהלים מנעו גלישה לוויכוחים פוליטיים במסגרת הדו ערוצי ובכלל במסגרות של פורומים ייעודיים לאודיו, בשביל זה יש מטבחון וכל מיני מסגרות אחרות, ממש כאן באתר.
אנחנו חברה מפולגת, מפוצלת, ועל כל נושא ציבורי יש כאן ים של דעות, כשכולנו מוכנים לרדת נמוך להתבטאות פוגענית כלפי הזולת. בשבועות הקרובים, כשכולנו חווים משבר פוליטי, והתמודדות עם המגיפה שמשנה לנו סדרי חיים, המתיחות צפויה לעלות עוד יותר.
העיסוק באודיו דווקא מאחד אותנו ומאפשר דיונים עניינים, ויכוחים ואפילו מריבות, אבל בלי קשר לעמדות הפוליטיות של כל אחד.
להכניס פוליטיקה לתוך המקום הזה, שנבנה בעמל רב ולאורך שנים, וכל כולו עיסוק באודיו, זה פספוס ענק לדעתי, וחבל שההנהלה כאן אפשרה את זה בשבועות האחרונים. טעות.
יש אינסוף מסגרות במדיה החברתית - פייסבוק ודומיו, להתנצח עד מחר בעניינים פוליטיים.

מציע לחזור למדיניות המוצלחת שליוותה אותנו שנים ולהשאיר את המקום הזה ללא פוליטיקה וללא עניינים שאינם קשורים לאודיו. מי שלחוץ לו לכתוב את דעותיו הפוליטיות, שיפנה ל"מטבחון" כאן באתר, וישאיר את הפורום הזה נקי לענייני אודיו בלבד.
 
מציע לחזור למדיניות המוצלחת שליוותה אותנו שנים ולהשאיר את המקום הזה ללא פוליטיקה וללא עניינים שאינם קשורים לאודיו. מי שלחוץ לו לכתוב את דעותיו הפוליטיות, שיפנה ל"מטבחון" כאן באתר, וישאיר את הפורום הזה נקי לענייני אודיו בלבד.
בדיוק! :בעד:(ורד)

מציע להעביר גם את השירשור הזה ל"מטבחון". הוא לא שייך ל"דו ערוצי".

@נמר -- מה אתה להגיד?
 
בהודעה האחרונה שלי יש בה קישור לאודיו :). מעבר לכך, אנחנו לא צריכים להיות יותר צדיקים מהאפיפיור.
 

בהודעה האחרונה שלי יש בה קישור לאודיו :). מעבר לכך, אנחנו לא צריכים להיות יותר צדיקים מהאפיפיור.
לא מדובר על צדיקות ואפיפיורים. מדובר על לא לזהם את המרחב של האודיו בווירוס הקורונה.
 
בדיוק! :בעד:(ורד)

מציע להעביר גם את השירשור הזה ל"מטבחון". הוא לא שייך ל"דו ערוצי".

@נמר -- מה אתה להגיד?
ממש לא !!!, לא מכיר וגם לא מעוניין להכיר את שאר החברים באתר dtown..... יש כרגע את "המטבחון של הדו ערוצי" עם החברים שמתעניינים בתחום כאן וזה בסדר ומספיק.

אלה לא ימים כתיקונם וזה בסדר גמור שהשרשור הזה כאן, שאר שרשורי האודיו מתנהלים יפה מאוד בלי ששרשור זה יפריע להם.
 
ממש לא !!!, לא מכיר וגם לא מעוניין להכיר את שאר החברים באתר dtown..... יש כרגע את "המטבחון של הדו ערוצי" עם החברים שמתעניינים בתחום כאן.

אלה לא ימים כתיקונם וזה בסדר גמור שהשרשור הזה כאן, שאר שרשורי האודיו מתנהלים יפה מאוד בלי ששרשור זה יפריע להם.
אף אחד לא שואל אותך
 

גם על זה אף אחד לא שואל אותך
ראה זאת "כמחווה" ממני אליך
 

אף אחד לא שואל אותך

עמיר,

נהיית ציני?
חזרת לסורך?

אתה מנצל לרעה את כמות הידע שלך! העובדה שכמות הידע שלך גדולה יותר מאשר של חברי פורום אחרים אינה נותנת לך זכות להתעלל בהם, בקיצור, על תנסה להשליט את דעותיך על חברים אחרים.

עצתי לך, פתח שירשור על אודיו כאוות נפשך.

נמר מחק בבוקר שרשור שמקומו לא היה בפורום אודיו.
 
נערך לאחרונה ב:
עצתי לך, פתח שירשור על אודיו כאוות נפשך.

נמר מחק בבוקר שרשור שמקומו לא היה בפורום אודיו.
תודה על העצה, אבל היא לא רלוואנטית: הבעייה לא הייתה בשום שלב בכך שאי אפשר לפתוח שירשורי אודיו, אלא בכך שהשירשור הזה אינו שייך לפורום אודיו.
@נמר עשה עוד דבר טוב אחד, והעביר אותו ל"מטבחון", ששם אכן מקומו. כל הכבוד לו! :כל-הכבוד:(ורד)

זה רק עניין של סדר וניקיון באתר, לא יותר מזה ולא פחות מזה. ניראה לי הגיוני מאוד שלא יהייו תקדימים שבגלל מצבים כלשהם ייפתחו כל מיני דיונים שלא על אודיו בפורום אודיו.

מעכשיו למי שרגיל להסתכל רק ב"דו ערוצי", אבל מעניינים אותו גם דיונים על המצב, קורונה, פוליטיקה וכו', כדאי שיציץ גם ב"מטבחון", או שיסתכל על ההודעות החדשות. למי שרוצה לשים bookmark, הכתובת היא:
http://www.dtown.co.il/forum/find-new/posts
 
נערך לאחרונה ב:
עמיר,

נהיית ציני?
חזרת לסורך?

אתה מנצל לרעה את כמות הידע שלך! העובדה שכמות הידע שלך גדולה יותר מאשר של חברי פורום אחרים אינה נותנת לך זכות להתעלל בהם, בקיצור, על תנסה להשליט את דעותיך על חברים אחרים.

עצתי לך, פתח שירשור על אודיו כאוות נפשך.

נמר מחק בבוקר שרשור שמקומו לא היה בפורום אודיו.
אפשר היה להעביר לכאן ולא למחוק אם חשבתם שזה לא במיקום הנכון.
אני פתחתי את השרשור על נושא שמאוד מאוד מטריד אותי והמון אזרחים במדינה כרגע,
פניתי אל קהילה שמעניין אותי מה חבריה חושבים על הנושא וגם אחרים התאמצנו להביע את דעתנו, זה מאוד לא מכבד כלפינו ואני חושב שמין הראוי שהשרשור יוחזר לכאן.
אם לא היו מאפשרים בכלל דיונים על נושאים שאינם אודיו אז לגיטימי. אבל אם כן מאפשרים אז מחיקה כזו כאמור לא מכבדת אותנו חברי הפורום.
השרשור עסק בנושא אזרחי שהוא לדעתי הנושא הבוער ביותר היום והוא מאוד מאוד ראוי לדיון. נוגע בזכויות הכי בסיסיות שלנו כאזרחים במדינה שאמורה להיות דמוקרטית והיא על פניו, נכון לרגע זה לא מתנהלת ככזו כך על פי חלק ניכר מההגדרות.
זה אומנם קצת סמלי הקשר בין תוכן השרשור לפעולת המחיקה אבל הייתי מוותר על הקשר הזה.
אני מסכים שרצוי להימנע כאן באתר מעיסוק בנושאים פוליטיים קטנים, כפי שאחד המתדיינים בשרשור ניסה בכוח למשוך לשם, אז אפשר היה להתרות בו אישית ובמקרה קצה אם לא היה מפסיק, אפשר למחוק את הפוסטים שלו.
אבל דיון בשאלות אזרחיות ומוסריות עקרוניות, בהחלט מוסיף לכאן הרבה משמעות ואם יש דבר שאינו אודיו שראוי לתת לו מקום אלו הן בדיוק השאלות הללו.
 

אפשר היה להעביר לכאן ולא למחוק אם חשבתם שזה לא במיקום הנכון.
אני פתחתי את השרשור על נושא שמאוד מאוד מטריד אותי והמון אזרחים במדינה כרגע,
פניתי אל קהילה שמעניין אותי מה חבריה חושבים על הנושא וגם אחרים התאמצנו להביע את דעתנו, זה מאוד לא מכבד כלפינו ואני חושב שמין הראוי שהשרשור יוחזר לכאן.
אם לא היו מאפשרים בכלל דיונים על נושאים שאינם אודיו אז לגיטימי. אבל אם כן מאפשרים אז מחיקה כזו כאמור לא מכבדת אותנו חברי הפורום.
השרשור עסק בנושא אזרחי שהוא לדעתי הנושא הבוער ביותר היום והוא מאוד מאוד ראוי לדיון. נוגע בזכויות הכי בסיסיות שלנו כאזרחים במדינה שאמורה להיות דמוקרטית והיא על פניו, נכון לרגע זה לא מתנהלת ככזו כך על פי חלק ניכר מההגדרות.
זה אומנם קצת סמלי הקשר בין תוכן השרשור לפעולת המחיקה אבל הייתי מוותר על הקשר הזה.
אני מסכים שרצוי להימנע כאן באתר מעיסוק בנושאים פוליטיים קטנים, כפי שאחד המתדיינים בשרשור ניסה בכוח למשוך לשם, אז אפשר היה להתרות בו אישית ובמקרה קצה אם לא היה מפסיק, אפשר למחוק את הפוסטים שלו.
אבל דיון בשאלות אזרחיות ומוסריות עקרוניות, בהחלט מוסיף לכאן הרבה משמעות ואם יש דבר שאינו אודיו שראוי לתת לו מקום אלו הן בדיוק השאלות הללו.
@נמר אני גם לא מבין מדוע השרשור נמחק במיוחד שהוא הסתיים בטון רגוע מפוייס.....במידה ולא רוצים שהוא יהיה ב"דו ערוצי" OK לפחות שיהיה ב"מטבחון"......זה לא בסדר שחברים מקדישים זמן לכתיבה וזה נמחק.

אפילו אני ו @AK1 מגיעים ב"דו ערוצי", בשרשור רגוע יחסית, לטונים יותר צורמים מאשר בשרשור המדובר, אז למה למחוק?
 
נערך לאחרונה ב:
חברים. הדיון גולש מיד ללמה החרדים הם פסולת אנושית והשמאל הם בוגדים והימים הם בבונים של נתניהו. אם זה לא נאמר, זה מרומז. לא מתאים לי כאן פוליטיקה וזה לא בגללכם, זה בגללי. אני מחבב ולא מחבב גם על פי השקפת עולם פוליטית. ואני, לא בא לי לשנוא פה אף אחד.

עכשיו שחררו פוליטיקה. בשביל להסית את כולם בכולם יש פייסבוק. שם ניתן לעשות את זה בכייף.
 
ראשית.
אני מסכים עם כל מלה של טייק.
מה שכן, גם אני לא מבין למה נמחק השרשור השני, ולא הועבר למטבחון.
הרי הוא היה הרבה יותר רגוע וסולידי מהשרשור הנוכחי.
(לפחות עד מה שראיתי בליל אמש).
 

צודק
אנחנו נכנסים לכאן בין היתר כדי לברוח מכל החרא הזה
תפתחו קבוצת פייסבוק ״אודיופילים ופוליטיקה״ ותריבו שם
אני גם אצטרף
 
אבל אין לי פייסבוק.
גם לא אינסטגרם.
ולא טוויטר שמיטר.
אפילו לא ווצאפ.
טוב נו, זוטות.
 
תראה נמר,
בימים כתיקונם הדיונים על אודיו הם בדיוק מה שחסר לנו כדי להתאוורר מהשיגרה.
בימים האלו של מגיפה משתוללת והדמוקרטיה שלנו שמתרסקת, העניין שלנו באודיו ירד באופן דרסטי, אני גם בטוח שכולנו שומעים בערך פי עשר חדשות מאשר בימים רגילים וחלק מזה זה בא על חשבון המוסיקה..
כשהחופש שלך, הפרנסה שלך והבריאות שלך כולם במצב איום בינוני-חמור, אז אודיו עם כל הכבוד קצת פחות מעניין..
אז זה מה שמעסיק את רוב מי שאני מכיר בתקופה הזו והיא הולכת להיות לא קצרה בכלל ויש לנו הרבה הרבה זמן פנוי.
אז אפשר לעשות נסיון ולקיים דיונים מכבדים על הנושאים שעל סדר היום מבלי להתלהם ומבלי להסית, בלי ירידות אישיות.
ומי שכן מסית, או מקלל, או מתגזען אפשר תמיד להפעיל סנקציות אישיות.
זו הצעתי, לחודשים הקרובים עד שיירגע המצב.
אשמח אם תשקול לנסות
 

תראה נמר,
בימים כתיקונם הדיונים על אודיו הם בדיוק מה שחסר לנו כדי להתאוורר מהשיגרה.
בימים האלו של מגיפה משתוללת והדמוקרטיה שלנו שמתרסקת, העניין שלנו באודיו ירד באופן דרסטי, אני גם בטוח שכולנו שומעים בערך פי עשר חדשות מאשר בימים רגילים וחלק מזה זה בא על חשבון המוסיקה..
כשהחופש שלך, הפרנסה שלך והבריאות שלך כולם במצב איום בינוני-חמור, אז אודיו עם כל הכבוד קצת פחות מעניין..
אז זה מה שמעסיק את רוב מי שאני מכיר בתקופה הזו והיא הולכת להיות לא קצרה בכלל ויש לנו הרבה הרבה זמן פנוי.
אז אפשר לעשות נסיון ולקיים דיונים מכבדים על הנושאים שעל סדר היום מבלי להתלהם ומבלי להסית, בלי ירידות אישיות.
ומי שכן מסית, או מקלל, או מתגזען אפשר תמיד להפעיל סנקציות אישיות.
זו הצעתי, לחודשים הקרובים עד שיירגע המצב.
אשמח אם תשקול לנסות

אני אפתח את השירשור. גם את ההוא. רק עשו לי טובה, אל תשלפו סכנים אחד על השני, ואנשי השמאל והימין הרדיקלי כאן, אנא מכם, אל תגיעו למקומות נמוכים. כולנו בפורום חברים, מחוץ לפורום אין לי בעיה עם מאכות.
 
אני אפתח את השירשור. גם את ההוא. רק עשו לי טובה, אל תשלפו סכנים אחד על השני, ואנשי השמאל והימין הרדיקלי כאן, אנא מכם, אל תגיעו למקומות נמוכים. כולנו בפורום חברים, מחוץ לפורום אין לי בעיה עם מאכות.
לא חשוב אם או איך יתפתח השרשור ההוא, סחתיין עליך. מוערך ביותר
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור