LCD מתלבט 75sm9000 מול 75xg950

  • פותח הנושא פותח הנושא moshe55
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

moshe55

חבר מתחיל
הודעות
1
מעורבות
0
נקודות
1
שלום
מתלבט בין 2 המסכים שבכותרת.....הבדל של 3000 שח...האם שווה להוסיף לטובת הסוני?האם ההבדלים משמעותיים?
בגדול הבנתי ש lg יראה טוב יותר בחדר מואר והסוני בחדר חשוך.
שימושים: נטפליקס,yes,xbox.
מיועד לסלון יש תריס חשמלי גדול מהצד...
צריך לסגור מסך השבוע...אשמח לתובנות.
 

שלום
מתלבט בין 2 המסכים שבכותרת.....הבדל של 3000 שח...האם שווה להוסיף לטובת הסוני?האם ההבדלים משמעותיים?
בגדול הבנתי ש lg יראה טוב יותר בחדר מואר והסוני בחדר חשוך.
שימושים: נטפליקס,yes,xbox.
מיועד לסלון יש תריס חשמלי גדול מהצד...
צריך לסגור מסך השבוע...אשמח לתובנות.

הסוני מגיע עם פאנל va זווית צפייה רחבה עם עוצמת הארה חזקה מתאים לכל תנאי הצפייה.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור