נגיף הקורונה והשפעתו בעולם...

  • פותח הנושא פותח הנושא tomertsin
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

אריה מונמי, אני כותב כאן בפורום כ 10 שנים ולא השכלת להבין עדיין על מה אני מדבר.....אני לא מדבר על החויות שלך, אני מדבר אם יש הבדלים בין 2 חוויות שלך.

אני מקווה מאוד שאתה מבין את ההבדל בן 2 הדברים......תחשוב על זה עכשיו מחדש ולאט לאט.
מצופה ממך (ומכל אחד) לא להתווכח על נושא שאינך בקיא בו.
לא יודע איך המוח פועל? תתרכז רק בנושא המדידות בו אתה כן בקיא.

אריה
 
מצופה ממך (ומכל אחד) לא להתווכח על נושא שאינך בקיא בו.
לא יודע איך המוח פועל? תתרכז רק בנושא המדידות בו אתה כן בקיא.

אריה
רוברט טוען שהוא בקיא במדידות אבל כבר הוכח שהוא לא באמת יודע על מה הוא מדבר בדיוק כמו שהוא טוען שהוא מבין בכבלים וברור שאין לו שמץ של מושג בעניין!
 
יופי של הגיון .
אדם מדווח על הבדל/ים . האם מקורם ביישום עקרונות מפיזיקת הקוואנטים במוח, או שמדובר בהטיות?

כאשר האמת הלא נעימה מונחת לרגלי המאמין , הוא יבחר בכל תירוץ ולו הקלוש והאבסורדי ביותר בכדי להתחמק ממנה.
 

יופי של הגיון .
אדם מדווח על הבדל/ים . האם מקורם ביישום עקרונות מפיזיקת הקוואנטים במוח, או שמדובר בהטיות?

כאשר האמת הלא נעימה מונחת לרגלי המאמין , הוא יבחר בכל תירוץ ולו הקלוש והאבסורדי ביותר בכדי להתחמק ממנה.
מהי האמת הלא נעימה?

אריה
 
זו טעות לספור רק מתים. כל מי שפתח דלקת ריאות, הוא מת מהלך! עוד תראה שרוב החולים הקשים לא ישרדו!
אם לא היית קיים היה צריך להמציא אותך.
עדיף לקרוא אותך כבר כותב שטויות על אודיו....
או שלא בכלל :מבולבל:
 
מהי האמת הלא נעימה?

אריה
היא נמצאת בתגובה 364 . נראה אם תצליח למצוא.
 

היא נמצאת בתגובה 364 . נראה אם תצליח למצוא.
גרמת לאריה לצפצוף במערכת הכריזה (פידבק/משוב חיובי) ..... נקווה שהוא יצא מהלופ האינסופי ;)
 
נערך לאחרונה ב:
ודאגה לחברים כאן (ורד).......האם מישהו מהחברים או מבני משפחותיכם נמצא בבידוד?

זו חתיכת "חוויה" לא פשוטה וגם אחריות גדולה, איך מבצעים זאת בלי להדביק את שאר המשפחה?.....לדעתי זו כמעט "משימה בלתי אפשרית" בגלל כל הנושאים הלוגיסטיים של אוכל, רחצה, שירותים וכו'.

ובהקשר לאמור, הייתי אתמול במסגרת העבודה בבית מלון בעניין טכני מסויים........משיחה עם הצוות מסתבר שהמצב שם מבחינת תפוסה הוא בכי רע והם מתכוונים לסגור את המלון....יתכן ועדיף לשכן נשאים במקום שכזה במקום בבית......יש שם המון חדרים(ורד נבול).


מזכיר לכם משהו?....... להבדיל אלף אלפי הבדלות, את המתמודדים של ה"אח הגדול" שמוכנסים לבידוד מוחלט בבית מלון כ 3 ימים לפני כניסתם לבית.
 
בארה"ב כבר יותר מאלף נדבקו, בית כנסת במוקד ההתפרצות בניו יורק - ששלחה לשם את המשמר הלאומי

 

טוב. נעשה פה סדר.

נמחקו פוסטים הקשורים לדת שלדעתי יש בהם ליבוי שינאה בין אדם לחברו.
אני מבין שיש כאלה שכיפה עושה להם חלחלה, אני מבין שיש כאן חובשי כיפה שחושבים שכל מי שכיפה עושה לו חלחלה הוא אנטישמי. יופי - עכשיו נגמור עם זה, בשביל זה יש פייסבוק, שם מצידי תזרקו חזיזים אחד על השני.

בפורום הזה לא רוצה שידברו על דת ולא על פוליטיקה. הלאה...
 
גם אני לא מבין בפעילות המוח אבל יש סברה שהתודעה שלנו היא תוצאה של פעילות קוונטית.
שאלתי אותך מפני שעל פי התגובות שלך לחוויות של אודיופילים - שקשורות בתודעה, חשבתי תגלה ידע יותר מעמיק.
אם אתה לא יודע, כפי שאתה מודה, אז אולי תפסיק לספר לנו מה אנחנו חווים?

אריה

האם לווירוס הקורונה יש מוח? למה הוא רוצה לחיות משמע להתרבות ומדוע הוא כמו שפעת משנה את ה DNA שלו כל עונה כדי להערים על מערכת החיסון, הוא בטח חכם אם הוא עושה זאת.
אין לכם תשובה? כי אתם לא מאמינים.
אמונה, (כל שהיא נמר, לא נגד היהדות) היא הג'וקר בחפיסת הקלפים, שום קלף אחר לא מנצח אותו. אמונה היא קלף ג'וקר בכל דיון מהסיבה הפשוטה שהיא win\win situation: קרה טוב-זה בגלל האמונה, קרה רע- זה בגלל שמושא האמונה החליט ברוב חוכמתו כך, אנו קטונו וזה ודאי נכון והנה חיזוק נוסף לה.
 
נערך לאחרונה ב:
טוב. נעשה פה סדר.

נמחקו פוסטים הקשורים לדת שלדעתי יש בהם ליבוי שינאה בין אדם לחברו.
אני מבין שיש כאלה שכיפה עושה להם חלחלה, אני מבין שיש כאן חובשי כיפה שחושבים שכל מי שכיפה עושה לו חלחלה הוא אנטישמי. יופי - עכשיו נגמור עם זה, בשביל זה יש פייסבוק, שם מצידי תזרקו חזיזים אחד על השני.

בפורום הזה לא רוצה שידברו על דת ולא על פוליטיקה. הלאה...
טוב מאוד, יש לי הצעה , יש כאן בפורום "המטבחון" לדעתי צריך להעביר שרשור זה לשם ולא תחת אודיו דו ערוצי....
 

טוב מאוד, יש לי הצעה , יש כאן בפורום "המטבחון" לדעתי צריך להעביר שרשור זה לשם ולא תחת אודיו דו ערוצי....
לדעתי, יש הרבה חברים באתר שנכנסים אך ורק לפורום זה (כמוני למשל).....לדעתי יש עניין ששרשור זה ישאר כאן.
 
לדעתי, יש הרבה חברים באתר שנכנסים אך ורק לפורום זה (כמוני למשל).....לדעתי יש עניין ששרשור זה ישאר כאן.
רוב האנשים נכנסים "להודעות חדשות" כך שזה ממש לא משנה
 
לדעתי, יש הרבה חברים באתר שנכנסים אך ורק לפורום זה (כמוני למשל).....לדעתי יש עניין ששרשור זה ישאר כאן.
משונה בעיני שאתה חושב שהרבה חברים באתר מתנהגים כמוך.
אתה מבצע כל הזמן השלכה ממך לאחרים.

אריה
 

רוב האנשים נכנסים "להודעות חדשות" כך שזה ממש לא משנה

כך זה צריך וחייב להיות, אך כמה התפלאתי לגלות בפועל שכמה טוחני שכל טלפוניים בתחום לא עושים זאת, ורק נכנסים לדו ערוצי. ולא רק זאת, הם קוראים מקסימום שני דפים מהשירשור ואם זה מתארך הם לא נכנסים אליו יותר.
 
משונה בעיני שאתה חושב שהרבה חברים באתר מתנהגים כמוך.
אתה מבצע כל הזמן השלכה ממך לאחרים.

אריה
אם אגיד בשעה 12:00 בצהרים שיש אור בחוץ עדיין תתווכח איתי......לא כולל ליקוי חמה.
 
אם אגיד בשעה 12:00 בצהרים שיש אור בחוץ עדיין תתווכח איתי......לא כולל ליקוי חמה.
זו לא הנקודה.
כבר כתבתי לך בעבר שעדיף שתתאר חוויות שלך ולא מה אחרים חווים, שומעים או לא שומעים.
אני במקום המשפט שכתבת הייתי כותב
אני נוהג להיכנס לפורום דו ערוצי.
מבין את ההבדל? אתה כמובן תכתוב בסגנון שלך אבל זה מלמד על קו המחשבה שלך

אריה
 

זו לא הנקודה.
כבר כתבתי לך בעבר שעדיף שתתאר חוויות שלך ולא מה אחרים חווים, שומעים או לא שומעים.
אני במקום המשפט שכתבת הייתי כותב
אני נוהג להיכנס לפורום דו ערוצי.
מבין את ההבדל? אתה כמובן תכתוב בסגנון שלך אבל זה מלמד על קו המחשבה שלך

אריה
ו"הלדעתי" שכתבתי בפוסט שמודגש באותיות עבות בתוספת קו למטה לא מספק את כבודו.... למה לא לריב קצת אם אפשר ?......אתה מושקע במניות בתעשיית ההרד-דיסקים ואתה מחפש ליצור תעבורה באתר?
 
נערך לאחרונה ב:
אני לא רב אתך ואתה גם לא חייב לענות.


אריה
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור