נגיף הקורונה והשפעתו בעולם...

  • פותח הנושא פותח הנושא tomertsin
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

זה כי מתעלמים ואלו במצב קשה. רובם לא ישרדו, או לפחות 50% מהם. מי שפיתח דלקת ריאות יהיה לו קשה מאד לצאת מזה. גם אלו שעדיין חולים נמצאים בסכנה. בארץ יש 39 חולים מאומתים מזה חודשיים ורק 3 החלימו. מי שלא החלים תוך 14 יום, כנראה כבר לא יחלים וימות בסוף.
באמת ? "מזה חודשיים" ? אולי שבועיים ? בדוק שוב תאריכים. וכל זה מבלי להתייחס להנחה המוזרה שמי שעדיין לא החלים, כבר לא יחלים וימות מהמחלה. בקש מאשתך פרוטוקולים וקרא שוב.
 

באמת ? "מזה חודשיים" ? אולי שבועיים ? בדוק שוב תאריכים. וכל זה מבלי להתייחס להנחה המוזרה שמי שעדיין לא החלים, כבר לא יחלים וימות מהמחלה. בקש מאשתך פרוטוקולים וקרא שוב.

לפי איטליה - למי שפיתח דלקת ריאות, אחוז תמותה 40%
לפי דרום קוריאה - 25%

האמת שזה די חמור.
 
סתם שתדע
הפסוק אומר "צדיק - באמונתו יחיה"
הכוונה היא שצדיק החיים שלו טובים יותר בגלל האמונה
גם כשקורה משהו במקום להכנס לדאון בזכות האמונה ממשיכים לחיות

לי יש פסוק אחר - חיה ותן לחיות.
 
יאללה. מיצינו את עניין היש אלוקים ואין אלוקים. אפשר להמשיך הלאה.
הבעיה שאין ביקורות מעניינות (איזה מגבר על, דאק מדהים, זוג רמקולים מיוחדים, או אלבום קונספט שמפרק את הנשמה) כבר הרבה זמן אז הפורום גולש לשאלות קיומיות...
 

לפי איטליה - למי שפיתח דלקת ריאות, אחוז תמותה 40%
לפי דרום קוריאה - 25%

האמת שזה די חמור.
הבוקר שמעתי בחדשות שבדרום קוריאה עובדים בשיטות רפואיות המתקדמות ביותר. יתכן שזה מסביר את הפער בין דרום קוריאה לאיטליה.

אריה
 
לי יש פסוק אחר - חיה ותן לחיות.
אף אחד לא מפריע לך לחיות
כשאתה רואה את החבדניק עם התפילין הנשמה שלך צועקת מבפנים ולכן זה מפריע לך
 

אף אחד לא מפריע לך לחיות
כשאתה רואה את החבדניק עם התפילין הנשמה שלך צועקת מבפנים ולכן זה מפריע לך

אל תבלבל את המוח.
אל תתיימר להגיד לי מה מפריע לי.
עוד דוגמא לשתלטנות הבלתי נסבלת של "שליחי האלוהים"...:נגד:
זה רק גורם לי להיות יותר אנטי ופחות סובלני.
 
GO GLOBAL ביקש נשיא ארה"ב מביבי רק אל תכריז על בידוד לשבים מארה"ב,
(שנת בחירות אתה יודע, אנחנו עזרנו לך, עכשיו תורך)
וביבי ציית וחיכה 24 שעות עם ההכרזה רק עד שישובו מספר אנשים לארץ, כדי שהם לא יצטרכו להיכנס לבידוד.
ובאותה הזדמנות גם ויתר להם על בידוד רטרואקטיבי
מי הם אותם אנשים חשובים ?
סדנת האזנה לאינטרקונקטים מהום סנטר עם רוברט תוגרל בין המנחשים נכונה.
 
מדוע אחוז התמותה הוא 9% ולא 3.6 או 2 או 1% כפי שחושבים.

אחוז המקרים הקשים שזה אומר דלקת ריאות הוא 18%, כי 82% הם מקרים קלים. מבין המקרים הקשים, אחוז התמותה הוא מעל 49%, נניח 50%. מכאן אחוז תמותה כולל הוא 9%:

http://www.cidrap.umn.edu/news-perspective/2020/02/study-72000-covid-19-patients-finds-23-death-rate

עכשיו תחשבו מה קורה עם בכירים בצבא ובממשלה נדבקים. המדינה מושבתת והופכת לפגיעה מגורמים אוינים וטרור מבית, כולל אובדן שליטה, מעשי בזיזה, ומלחמת קיום...

בקיצור הסוף קרב!

גם הנשיא טראמפ נחשף לחולה, אבל מספר להבדק כי אינו מאמין בבדיקות וגם מעדיף שלא לדעת:

https://edition.cnn.com/2020/03/09/politics/donald-trump-coronavirus-test/index.html


הסוף קרב בצעדי ענק!
 

מדוע אחוז התמותה הוא 9% ולא 3.6 או 2 או 1% כפי שחושבים.

אחוז המקרים הקשים שזה אומר דלקת ריאות הוא 18%, כי 82% הם מקרים קלים. מבין המקרים הקשים, אחוז התמותה הוא מעל 49%, נניח 50%. מכאן אחוז תמותה כולל הוא 9%:

http://www.cidrap.umn.edu/news-perspective/2020/02/study-72000-covid-19-patients-finds-23-death-rate

תגיד, מה אתה מבלבל את המוח?

לפי הכתבה שלך

מסה"כ 72,000 מקרים רק 44,672 אובחנו במעבדה כחולים COVID-19 ומתוכם מתו 1023 איש ~ 2.3%

אבל היום מצב שונה מאז ההתפרצות
- הוירוס עבר מוטציה לפחות אלימה
- סינים גילו כמה שיטות להלחם בנגיף ולחזק את הגוף

תהיה אופטימי.
 

זו טעות לספור רק מתים. כל מי שפתח דלקת ריאות, הוא מת מהלך! עוד תראה שרוב החולים הקשים לא ישרדו!
 
צריך לשנות את הכותרת של השרשור
"השרשור ההזוי והכי לא קשור לאודיו שהיה כאן ever"
 
מזעזע היהירות שבה אתה קובע מה אמת והביטחון שבו אתה קובע מה מישהו אחר עושה או לא עושה, חותך או לא חותך.
אין פה שום יהירות
זו עובדה
הרוב המוחלט של החילונים האטאיסטים האנטי דתיים שונאי חרדים וכד עושים לבן שלהם ברית מילה בגיל 8 ימים עם מוהל דתי בברכות
 

אין פה שום יהירות
זו עובדה
הרוב המוחלט של החילונים האטאיסטים האנטי דתיים שונאי חרדים וכד עושים לבן שלהם ברית מילה בגיל 8 ימים עם מוהל דתי בברכות
כבר לא וטוב שכך, זה מנהג בזוי בדיוק כמו מילת נשים.
 
אין פה שום יהירות
זו עובדה
הרוב המוחלט של החילונים האטאיסטים האנטי דתיים שונאי חרדים וכד עושים לבן שלהם ברית מילה בגיל 8 ימים עם מוהל דתי בברכות

תתעורר.
זה היה פעם.
היום יש הרבה חילוניים שלא עושים מילה בזכות גזענים כמוך ואלה שעושים לוקחים רופא אמיתי (כירורג), לא רופא אליל...
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור