נגיף הקורונה והשפעתו בעולם...

  • פותח הנושא פותח הנושא tomertsin
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

דבר אחד בטוח, אין שום הוכחה שתפילות אי פעם עזרו למשהו.
 
דבר אחד בטוח, אין שום הוכחה שתפילות אי פעם עזרו למשהו.
אם היתה הוכחה לא היתה בחירה
אם אתה יודע אז אתה לא מאמין
ואם אתה מאמין אז זה בגלל שאתה לא יודע כי אם היית יודע לא היית צריך להאמין - קפיש?
מה שבטוח, לך לבית חולים במחלקות אונקולוגיות לא תמצא שם ידיעות אחרונות
 
ברוך השם
אתה כבר מתחזק
אני האדם הכי אתאיסט שאני מכיר, אבל, אני גר דלת מול דלת של ההורים של אישתי המסורתית ....אצלי בבית יש הפרדת בשר-חלב.... והקידוש וההבדלה שאתה עושה לדעתי זה סופר לייט וחפיף יחסית לזה שאני נמצא בו אצל המשפחה של אישתי כל שבוע......זה כיף גדול ולא הייתי מוותר על זה לעולם !!!

לדוגמא עכשיו סיימנו את קריאת המגילה עם כל הטכס , הרעשנים, התחפושות והבלגאן של 30 איש בסלון לא גדול.......וכאמור אני האם-אמא של כל האתאיסטים בעולם.

אספר לך סיפור, לפני כמה שנים ההורים של אישתי היו בחו"ל ונשארנו לבד בערב שישי (זה אולי קרה 10 פעמים ב22 שנה שאני נשוי לאשתי) , אכלנו ארוחת ערב בטיב טעם (כמובן דברים כשרים) ואני עשיתי שם קידוש עם יין פטישים קטן שקנינו שם ביוזמתי...אשתי אפילו לא חשבה על זה, זה היה הרעיון של רוברט האתאיסט....זה הפך לקוריוז במשפחתנו אבל אני חושב שניתן ללמוד מזה משהו.

בדיוק כמו שאני טוען שפטיפון זה אחלה, וכיף ויפה והכל......אבל נחות טכנית .....אז בדיוק באותה לוגיקה אני טוען שמסורת ומשפחתיות זה דבר נפלא אבל זה ממש לא קשור לקיומו של האל.....ואני מקווה שאף אחד לא ייעלב מהנמשל;)
 

נערך לאחרונה ב:
אם היתה הוכחה לא היתה בחירה
אם אתה יודע אז אתה לא מאמין
ואם אתה מאמין אז זה בגלל שאתה לא יודע כי אם היית יודע לא היית צריך להאמין - קפיש?
מה שבטוח, לך לבית חולים במחלקות אונקולוגיות לא תמצא שם ידיעות אחרונות

מישהו הצליח להבין את זה? אני עדיין לא סגור על הלוגיקה הזו
 
אני האדם הכי אתאיסט שאני מכיר, אבל, אני גר דלת מול דלת של ההורים של אישתי המסורתית ....אצלי בבית יש הפרדת בשר-חלב.... והקידוש וההבדלה שאתה עושה לדעתי זה סופר לייט וחפיף יחסית לזה שאני נמצא בו אצל המשפחה של אישתי כל שבוע......זה כיף גדול ולא הייתי מוותר על זה לעולם !!!

לדוגמא עכשיו סיימנו את קריאת המגילה עם כל הטכס , הרעשנים, התחפושות והבלגאן של 30 איש בסלון לא גדול.......וכאמור אני האם-אמא של כל האתאיסטים בעולם.

אספר לך סיפור, לפני כמה שנים ההורים של אישתי היו בחו"ל והשאירו אותנו לבד בערב שישי (זה אולי קרה 10 פעמים ב22 שנה שאני נשוי לאשתי) , אכלנו ארוחת ערב בטיב טעם (כמובן דברים כשרים) ואני עשיתי שם קידוש עם יין קטן שקנינו שם ביוזמתי...אשתי אפילו לא חשבה על זה, זה היה הרעיון של רוברט האתאיסט....זה הפך לקוריוז במשפחתנו אבל אני חושב שניתן ללמוד מזה משהו.

אז כמו שאתה מבין יש אצלי הפרדה מוחלטת בין המשפחתיות והמסורת לבין קיומו של האל.

בדיוק כמו שאני טוען שפטיפון זה אחלה כיף אבל נחות טכנית.......מקווה שאף אחד לא ייעלב מהנמשל;)
לא מאמין שאתה לא מאמין במשהו?
כבלים דיגיטלים?
מרימי כבלים?
ספייקים ?
כבלי רשת?
משהו ?
 
לא מאמין שאתה לא מאמין במשהו?
כבלים דיגיטלים?
מרימי כבלים?
ספייקים ?
כבלי רשת?
משהו ?
נזכרתי, מאמין בטבע האנושי........אהה, ובביאת המשיח שלא כדרך הטבע;)
 

עליית מדרגה: כל מי שייכנס לישראל ישלח לבידוד

https://www.mako.co.il/news-israel/...71026.htm?sCh=3d385dd2dd5d4110&pId=1898243326

לאן נגיע?

פורסם ב-mako

החלטה מאד נבונה ואחראית של ראש הממשלה דווקא. אגב גם מדובר בהחלטה זמנית לשבועיים עד שמלאי ערכות בדיקה יהיה זמין ויפעל בקופות החולים כדי לאתר נדבקים מבלי להעמיס על בתי החולים.

ראש הממשלה קיים שיחות ועידה עם נציגים מאירופה וארצות הברית והציע להכשיר שדות תעופה נקיים למי שנבדק ונמצא שלילי בלבד. תאר לך את הצנון מנסה לנהל שיחות כאלו ועוד באנגלית...
 

שלא לדבר על כל ה״ניסים״ שקרו לעם היהודי לאורך ההיסטוריה...
אתה יכול להיות בטוח שלכל "נס" יש הסבר שמבחינתי הוא בסגנון של "זבוב בלי רגליים - חירש".
מעת לעת קם איזה "גאון" תורן שמסביר לנו , לדוגמא, שאסון צומת "הבונים" (אסון תאונת הרכבת עם אוטובוס שהסיע תלמידי בית ספר ונתקע על המסילה) זה בגלל מזוזות לא כשרות/ אי שמירת שבת/ מכירת בשר לא כשר וכדומה...
ארז
 
מישהו הצליח להבין את זה? אני עדיין לא סגור על הלוגיקה הזו

דווקא נשמע לי הגיוני :
אין צורך באמונה אם יש ידיעה (הוכחה).
האמונה נכנסת לתמונה כאשר אין ידיעה.
אם יש ידיעה אז אין ממש בחירה - זה פועל יוצא של הידיעה.
כאשר מדובר באמונה יש בחירה - להאמין או לא.
ארז
 

יצא לי לראות אתאיסטים גמורים,שברגעי מצוקה הביטו השמיימה.
אולי בכולנו מסתתר בתת מודע,בארסנל הפנימי שלנו,
איזו אמונה כזו או אחרת...just in case ...

גם אני נשוי לאישה ״שומרת״,ועל כן בבית בד״צ,
אבל לבד ,או עם חברים, מערער לבג״צ...
נהנה ממה שהעולם הרחב יכול להציע לי,בגבולות ההיגיון.
נהנה יותר מהמסורת,מהחגים,ומארוחות ערב שבת,הזמן היחידי,לדובב קצת את הילדים המתבגרים.
ועדיין,מבחינתי,
איש איש באמונתו יחייה,גם לגבי אלו,שגורסים,
שהדת החלה כשהנוכל הראשון פגש את האידיוט הראשון...
פורים שמח.
 
איש באמונתו יחיה.
מאחל לך פורים שמח ושיפתחו לך העיניים...
סתם שתדע
הפסוק אומר "צדיק - באמונתו יחיה"
הכוונה היא שצדיק החיים שלו טובים יותר בגלל האמונה
גם כשקורה משהו במקום להכנס לדאון בזכות האמונה ממשיכים לחיות
 
יצא לי לראות אתאיסטים גמורים,שברגעי מצוקה הביטו השמיימה.
סתם משפט שמאמינים אוהבים להגיד כדי לשכנע בצדקתם. סורי אבל ברגעי מצוקה (והיו) לא התפללתי לאותו כוח עליון שיש מי שקוראים לו אלוהים ובטוחים שיש בכוחו לעזור...
 

זה כי מתעלמים ואלו במצב קשה. רובם לא ישרדו, או לפחות 50% מהם. מי שפיתח דלקת ריאות יהיה לו קשה מאד לצאת מזה. גם אלו שעדיין חולים נמצאים בסכנה. בארץ יש 39 חולים מאומתים מזה חודשיים ורק 3 החלימו. מי שלא החלים תוך 14 יום, כנראה כבר לא יחלים וימות בסוף.

אני מקווה שהמצב לא יהיה כמו באיטליה
https://www.worldometers.info/coronavirus/country/italy/
 
אין שום הוכחה לאיך נוצרו החיים על כדור הארץ ובכל זאת אתה חי.

אריה
נכון אבל יש הרבה הוכחות שמה שכתוב בתורה כסיפור הבריאה לגמרי תלוש מהמציאות גם כסיפור ובטח מבחינת זמנים. חיים נוצרו על כדור הארץ הרבה לפני שהאדם המציא את אלוהים...
 

נכון אבל יש הרבה הוכחות שמה שכתוב בתורה כסיפור הבריאה לגמרי תלוש מהמציאות גם כסיפור ובטח מבחינת זמנים. חיים נוצרו על כדור הארץ הרבה לפני שהאדם המציא את אלוהים...
התורה ואני חושב שגם התנ"ך הם קודם כל יצירה ספרותית. הסטוריונים מוצאים פה ושם נקודות השקה בין המתואר בתנ"ך לבין המציאות ההיסטורית.
יש הסברים שסוגרים את הפער בין מועד בריאת העולם בבראשית לבין בריאת העולם על פי התפיסה המדעית. אני לא מכיר אותם ובכלל אני חושב שאנחנו מנסים לקיים פה דיון בתחום מאוד עמוק שדורש המון ידע שלהתרשמותי אין לנו אותו.

אריה
 
יאללה. מיצינו את עניין היש אלוקים ואין אלוקים. אפשר להמשיך הלאה.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור