שדרוג הגברה

  • פותח הנושא פותח הנושא 972lior
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

972lior

אוהב את התחום
הודעות
283
מעורבות
153
נקודות
43
שידרגתי השבוע דרך ערן פוגל את ההגברה מה luxman 590 mk2 לסט luxman 700 שהיה של כרמי, אילו מחוברים אצלי למג'קו s3 mk2.
עונג צרוף!!! לאחר שנים באינטגרייטד, המעבר למפוצל לא פחות ממדהים. השיפור הוא בכל המימדים.
יש לי חסך שעות שינה מסשנים מענגים לתוך הלילה.
 

נשמע אחלה סט תתחדש ותהנה..:)
 
ליאור, לא יכול לברך בלי תמונות;) ......ובכל זאת עד להגעת התמונות מהפיתוח בחדר חושך קבל(ורד) להתחדשות.
 
נערך לאחרונה ב:
פגז
תתחדש !
 

תתחדש!!!
רכשת מבית טוב.
ע"מ להימנע מקנסות מיותרים, הינך מתבקש לצרף תמונות. ;)
 
תתחדש.

אריה
 

איזה כיף להתחדש תהנה
 
תודה, אצלם כשכל הסט אפ ישב קצת יותר יפה על המידוף שבדרך...
 
תתחדש (ורד)
ורק תדמיין מה יקרה כשתחבר להם סט 900... ;)
בהצלחה
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור