שידרוג המוניטורים הסתיים בהצלחה

  • פותח הנושא פותח הנושא gandalftw
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

בסוף אני יבין את הכיוונים מאחור , יש שם input level שכני ראה נועד לזה , המדריך שבה איתם לא משהוא
כל ההחלטות שאתה תבצע צריכות להיות כשהווליום במוניטור גם בשעה 11:00
 

כל ההחלטות שאתה תבצע צריכות להיות כשהווליום במוניטור גם בשעה 11:00

תודה , בינתיים צריך להתאושש מהקניה הזאת :) אחר כך נראה
בינתיים עם ה- DAC כפריאמפ עובד מצוין
 
פאסיבי רק אם יהיה לך די Gain לעוצמות גבוהות דיים..... כולל בדיקה עם דיסקים שאתה יודע שמוקלטים חלש והפטיפון כמובן.

בסוף הזמנתי פרה לא פסיבי של חברה שאני מאוד אוהב ואחרי נסיון טוב עם הדגם הקודם Vincent SA-31
הזמנתי את ה- SA-32 , מחר בבוקר יגיע
תודה על ההסבר
 

לדעתי עשית מצויין שהזמנת Pre אקטיבי.... חוץ מהפגיעה הממש ממש קטנה באיכות הסביבה לאורך השנים;)

ראיתי אותו עכשיו באינטרנט- נראה חתיך ואטרקטיבי .....לגבי "נשמע" אני מניח שאתה כבר מבין מה דעתי.
 
נערך לאחרונה ב:
לדעתי עשית מצויין שהזמנת Pre אקטיבי.... חוץ מהפגיעה הממש ממש קטנה באיכות הסביבה לאורך השנים;)

ראיתי אותו עכשיו באינטרנט נראה חתיך אטרקטיבי .....לגבי "נשמע" אני מניח שאתה יודע מה דעתי.
:) הייתי עם קודמו דיי הרבה זמן כך שלא מצפה להיתאכזב
מחר יקבל וישתעשע בסופש
לא יודע מה דעתך ;)
 
:) הייתי עם קודמו דיי הרבה זמן כך שלא מצפה להיתאכזב
מחר יקבל וישתעשע בסופש
לא יודע מה דעתך ;)
לפי הקריצה בסוף לא יודע אם אתה יודע או לא את דעתי....ובכל זאת אגיד אותה בצורה מפותלת....Pre מתוכנן נכון ואיכותי הוא כמו "אינטרקונקט מוגבר" (1) ואני לא חושב שיש הבדלים בין אינטרקונקטים.

(1) חוץ מדרגת הפטיפון ששם יש בנוסף להגבר נוסף את עקום ה-RIAA שהוא סוג של Tone Control .
 

נערך לאחרונה ב:
לפי הקריצה בסוף לא יודע אם אתה יודע או לא את דעתי....ובכל זאת אגיד אותה בצורה מפותלת....Pre מתוכנן נכון ואיכותי הוא כמו "אינטרקונקט מוגבר" (1) ואני לא חושב שיש הבדלים בין אינטרקונקטים.

(1) חוץ מדרגת הפטיפון ששם יש בנוסף להגבר נוסף את עקום ה-RIAA שהוא סוג של Tone Control .

הקריצה יצאה בטעות , לא יודע את דעתך כי לא מכיר
התכוונת שאתה לא חושב שיש הבדלים בין פרה לפרה ?
אני לא שמעתי הבדל בין חיבור לפרה וחיבור לדאק שמשמש כפרה (ברמקולים הקודמים)
אני יותר צריך בשביל חיבורים נוספים
 

אני לא יכול להגיד על הכל כי לא בדקתי הכל
בכל הקשור אצלי למוניטורים אקטיביים לא שמעתי הבדל בין 2 פרה אמפ שונים
השימוש בדאק כפרה עובד טוב מלבד ה- volume שלעלות או להוריד הוא נורא
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור