שידרוג המוניטורים הסתיים בהצלחה

  • פותח הנושא פותח הנושא gandalftw
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

gandalftw

חבר משקיען
הודעות
1,150
מעורבות
460
נקודות
83
הצלחתי למכור את כל הקצת שהיה לי על מנת להחליף את המוניטורים שהיו לי בחצי שנה האחרונה.

לאחר חיפושים ארוכים למוניטורים גדולים/חזקים יותר מ- dynaudio BM6A שאני מאוד אוהב, היה ברור לי שאני קונה dynaudio BM15A שעדיין לדעתי הם המוניטורים הטובים ביותר מתחת ל-2500 יורו לזוג. חלק מהשיקולים לפני הרכישה היו האם לקנות Dynaudio LYD 48 עם סאב במקום באותו מחיר. אחרי התיעצות עם Thomann שחיזקו את הבחירה של ה- BM15A על ה- LYD48 החלטתי להישאר עם ה-BM15A
אפילו שלחו הצעה עם הנחה מסוימת (אחרי שביקשתי כמובן).
באותה מידה בדקתי גם דברים אחרים שהמחיר שלהם הרבה יותר גבוה כמו KII ו- barefoot.
בסופו של יום קניתי דרך הדילר בהולנד מוניטורים חדשים
Quested V2108 ומחר הם נוחתים אצלי
שמעתי דגם מצוין שלהם S8 ונהנתי מאוד מאיכות הסאונד, את מה שקניתי לא שמעתי אבל אני בטוח שהיה שווה את ההשקעה לטווח הארוך.
לא מצטער שלא יכולתי לקנות ATCSCM20ASL
שישי חוזר להולנד ויהיה סופ״ש כייף לחבר ולשמוע אותם.
אני אוהב מוניטורים מאוד למוסיקה ואין לי סטודיו או עוסק במוסיקה.


12D8AC54-C0E2-472C-9D05-4C62541E8618.jpeg
 

תמונות מצורפות

  • 12D8AC54-C0E2-472C-9D05-4C62541E8618.jpeg
    12D8AC54-C0E2-472C-9D05-4C62541E8618.jpeg
    KB 120.2 · צפיות: 343
תתחדש gandalf the grey

מה מצב הקורונה בהולד?
 
88D6C1C1-1A6F-4D5A-80AC-556A9D43C8C1.png
תודה רבה
:) The white
בינתיים יש רק בירה קורונה בהולנד , מקווה שישאר כך

אי אפשר להפציץ כי יושנים פה :) איכות יוצאת מהכלל
מפלצות, 23 קילו כל אחד

6BE2C638-AAFB-4203-ADDE-192ED78E54C2.jpeg
 

תמונות מצורפות

  • 6BE2C638-AAFB-4203-ADDE-192ED78E54C2.jpeg
    6BE2C638-AAFB-4203-ADDE-192ED78E54C2.jpeg
    KB 60.5 · צפיות: 239
  • 88D6C1C1-1A6F-4D5A-80AC-556A9D43C8C1.png
    88D6C1C1-1A6F-4D5A-80AC-556A9D43C8C1.png
    KB 431.7 · צפיות: 240
תתחדש ותהנה:שתוי:
 
(ורד)
 

הצלחתי למכור את כל הקצת שהיה לי על מנת להחליף את המוניטורים שהיו לי בחצי שנה האחרונה.

לאחר חיפושים ארוכים למוניטורים גדולים/חזקים יותר מ- dynaudio BM6A שאני מאוד אוהב, היה ברור לי שאני קונה dynaudio BM15A שעדיין לדעתי הם המוניטורים הטובים ביותר מתחת ל-2500 יורו לזוג. חלק מהשיקולים לפני הרכישה היו האם לקנות Dynaudio LYD 48 עם סאב במקום באותו מחיר. אחרי התיעצות עם Thomann שחיזקו את הבחירה של ה- BM15A על ה- LYD48 החלטתי להישאר עם ה-BM15A
אפילו שלחו הצעה עם הנחה מסוימת (אחרי שביקשתי כמובן).
באותה מידה בדקתי גם דברים אחרים שהמחיר שלהם הרבה יותר גבוה כמו KII ו- barefoot.
בסופו של יום קניתי דרך הדילר בהולנד מוניטורים חדשים
Quested V2108 ומחר הם נוחתים אצלי
שמעתי דגם מצוין שלהם S8 ונהנתי מאוד מאיכות הסאונד, את מה שקניתי לא שמעתי אבל אני בטוח שהיה שווה את ההשקעה לטווח הארוך.
לא מצטער שלא יכולתי לקנות ATCSCM20ASL
שישי חוזר להולנד ויהיה סופ״ש כייף לחבר ולשמוע אותם.
אני אוהב מוניטורים מאוד למוסיקה ואין לי סטודיו או עוסק במוסיקה.


צפה בקובץ המצורף 47615
לכל מוניטור באשר תרכוש אני ממליץ לך להוסיף סאב.....זה הופך את החוויה ל"דבר האמיתי" במיוחד אם המוסיקה שאתה אוהב מכילה את ה"נמוך נמוך" הזה.

חזור בשלום להולנד, ובשדה התעופה חבוש מסכה רצינית כזו של 3M ...עם סנן !!! (1) לא סמרטוט ירוק עם גומי.
--------------------------------------------------
(1) מוכרים זאת בחנויות לחומרי בניין.
 
לכל מוניטור באשר תרכוש אני ממליץ לך להוסיף סאב.....זה הופך את החוויה ל"דבר האמיתי" במיוחד אם המוסיקה שאתה אוהב מכילה את ה"נמוך נמוך" הזה.

חזור בשלום להולנד, ובשדה התעופה חבוש מסכה רצינית כזו של 3M ...עם סנן !!! לא סמרטוט ירוק עם גומי.

אני עדין בהרצה המוניטורים האלה יורדים מאוד נמוך דווקא איתם לא חייב סאב אבל לא שולל
מבדיקות עד עכשיו לא חסר לי באס בכלל
 
אני עדין בהרצה המוניטורים האלה יורדים מאוד נמוך דווקא איתם לא חייב סאב אבל לא שולל
מבדיקות עד עכשיו לא חסר לי באס בכלל
יש נמוך ויש נ-מ-ו-ך עם סאב ;)
 

יש נמוך ויש נ-מ-ו-ך עם סאב ;)

הבעיה שאם אתה קונה סאב לא מספיק איכותי זה יכול לדפוק הכל (לדעתי לפחות, אולי טועה ) בגלל זה לא הלכתי על מוניטורים קטנים יותר וסאב כי בתקציב נכנס סאב בינוני
 
הבעיה שאם אתה קונה סאב לא מספיק איכותי זה יכול לדפוק הכל (לדעתי לפחות, אולי טועה ) בגלל זה לא הלכתי על מוניטורים קטנים יותר וסאב כי בתקציב נכנס סאב בינוני
אכן כן , אבל לדעתי הבעיה אצל רוב האודיופילים עם סאב זה שהם מפעילים אותו חזק מדי.

כלל האצבע שלי לעניין הוא: "אסור לשמוע שהסאב קיים אבל לעומת זאת אם אתה מכבה אותו אתה צריך להרגיש מיד בחסרונו"
 
אכן כן אבל לדעתי הבעיה אצל רוב האודיופילים עם סאב זה שהם מפעילים אותו חזק מדי.

כלל האצבע שלי לעניין הוא "אסור לשמוע שהסאב קיים אבל אם אתה מכבה אותו אתה מרגיש בחסרונו"

אין לי נסיון עם סאבים בכלל, אולי בעתיד יכנס לזה
בינתיים אני צריך פריאמפ בשביל להוסיף פטיפון ובודק האם אקטיבי או פסיבי (נטיה לפסיבי)
 

אין לי נסיון עם סאבים בכלל, אולי בעתיד יכנס לזה
בינתיים אני צריך פריאמפ בשביל להוסיף פטיפון ובודק האם אקטיבי או פסיבי (נטיה לפסיבי)

פאסיבי רק אם יהיה לך די Gain לעוצמות גבוהות דיים..... כולל בדיקה עם דיסקים שאתה יודע שמוקלטים חלש והפטיפון כמובן.
 
פאסיבי רק אם יהיה לך די Gain לעוצמות גבוהות דיים..... כולל בדיקה עם דיסקים שמוקלטים חלש והפטיפון כמובן.

האמת לא הבנתי לגבי ה- gain
ראיתי פריאמפ של Tortuga audio ויש להם volume control
 
האמת לא הבנתי לגבי ה- gain
ראיתי פריאמפ של Tortuga audio ויש להם volume control
הכוונה שאתה תוכל לפתוח את הווליום של ה PRE "בשעה 11:00" בערך ועוצמת ההשמעה תהיה חזקה מספיק.
 

הכוונה שאתה תוכל לפתוח את הווליום של ה PRE בשעה 11:00 בערך ועוצמת ההשמעה תהיה חזקה מספיק.

צריך לטייל קצת ולבדוק את הנושא , היה נראה לי שלזה נועד ה- volume control
 
צריך לטייל קצת ולבדוק את הנושא , היה נראה לי שלזה נועד ה- volume control
כן אבל אתה לא רוצה להיות עם הווליום של ה PRE פתוח עד הסוף כדי לשמוע חזק ......הוא צריך להיות מתחת לחצי.....כמו שאמרתי בערך בשעה 11:00........ובשביל זה צריכים לקבל החלטה פסיבי או אקטיבי בהתאם לרגישות של המוניטור שלך.
 
כן אבל אתה לא רוצה להיות עם הווליום של ה PRE פתוח עד הסוף כדי לשמוע חזק ......הוא צריך להיות מתחת לחצי.....כמו שאמרתי בערך בשעה 11:00

עכשיו הבנתי :)
מסבירים לי לאט אני מבין מהר
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור