כמה תמונות, מטלפון

  • פותח הנושא פותח הנושא carmi
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

כרמי, אתה לא מתבייש ???...... ציוד כזה לא ראוי שתוציא את ה-SLR מהנפטלין ?
 

איזה יופי.
בשעה טובה כרמי.
 
איזה מהמם!
תתחדש...
 
תתחדש
כרמי
 

תודה תודה לכל המברכים,
אתמול בערב באו כמה חברים לשתות קצת יין
AA7EF4A0-1AD1-4E7A-825B-1CD64FA6C41D.jpeg


כמו כן לשמוע מוזיקה, והם כלל לא אודיופילים, אז הם רצו לשמוע בטלויזיה עם ההגברה שלי את קדם האירוויזיון או איך שלא קוראים לזה, טוב לפחות הם הביאו יין טוב :)
 

תמונות מצורפות

  • AA7EF4A0-1AD1-4E7A-825B-1CD64FA6C41D.jpeg
    AA7EF4A0-1AD1-4E7A-825B-1CD64FA6C41D.jpeg
    KB 81.5 · צפיות: 312
נראה לי שהמערכת נישמעה כל כך טוב על המתמודדים שיכולתם לדעת מי המנצח כבר מהשלבים הראשונים של השידור;)
 
נראה לי שהמערכת נישמעה כל כך טוב על המתמודדים שיכולתם לדעת מי המנצח כבר מהשלבים הראשונים של השידור;)

האמת שאני לא מבין בכך, אבל החברים צדקו וכבר בשלב מוקדם ידעו - אז בטח אתה צודק :)
 

מצתרף לכל המברכים. אליהו, רק בריאות ומידיי פעם תהנוגות( פינוקים) "קטנים";) במינון הנכון.:אצבע מורמת
 
פשוט אחלה תמונות וציוד ברמה תענוג לעניים :בעד:
 

תודה תודה לכל המברכים,
אתמול בערב באו כמה חברים לשתות קצת יין
צפה בקובץ המצורף 47448

כמו כן לשמוע מוזיקה, והם כלל לא אודיופילים, אז הם רצו לשמוע בטלויזיה עם ההגברה שלי את קדם האירוויזיון או איך שלא קוראים לזה, טוב לפחות הם הביאו יין טוב :)
תגיד מר בחור...... לפחות את היינות השוותם ב-Blind ?;)
 
נראה שהחלל אצלך קטן יחסית.
במה תורם השדרוג לדגם החזק?
 

אם הוא נשמע טוב יותר ויודע ל"פקד"על הרמקול טוב יותר .אז כנראה שהוא תורם.
אם שני הדברים האילו לא מתקיימים מה שאני לא מאמין,אז כנראה שכרמי רצה לשתות יין ע"ח החברים...:שתוי:
 
תתחדש כרמי (ורד)
 
תתחדש :שתוי:
 

תתחדש ותהנה.
הברינקמן לא מיושר על הבסיס;)
 
.....ותצלם את התוצאה ב DSLR בבקשה;)
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור