חבר'ה, פרופורציות, 29 ש"ח למטר ונותן המון, כדי להשתפר צריך לשלם והרבה, למה האנטי למוצר זול ומפתיע באיכותו.
איתי אתה מבקש מניפסט א-לה סוני איאס?
מי שמכיר אותי מכיר והיו אצלי אנשים שקנו ממני כבלים יוקרתיים כך שיש לי בסיס להשוואה, אני בן 53 ואת המגבר קיט דקדה הראשון שלי בניתי בגיל 14, אני חשמלאי\אלקטרונאי בוגר סינגאלובסקי וסאונד מן בהכשרה: בטי בם, האופרה הישראלית, ובק ליין בצעירותי באנגליה.
יש לי הגברת לוורדין שכתוב במפורש שצריכה כבילת נחושת שזורה ודלת קיבול, ניסיתי כבילת כסף יקרה, לא רק במגבר הזה, כבילות נחושת יקרות כמו קארדאס שקיבלתי חתיכות לDIY בזמנו מיאיר תמם והסדרה האחרונה, נורדוסט ובלה בלה אזוטרי, אני לא סובל כבילת כסף לאודיו, כותב כאן גיא שהשתמש בXT40 וזו טעות לחשוב שהוא נשמע כמו הXT25 ובכלל הוא מוצא את קארדאס עתירי הקיבול והצבע לכבל טוב, נו שויין.
צ'מע איתי, עלי 5 מטר של הכבל אם תזרוק אותו לזבל כי הוא כזה ולא כי הוא לא נשמע כמו סילטק.
יצא לי להכיר את הבחור שהביא את כבילת laboratory 47 (למי שתהה 47 זה לא מספר החדר בבנייו אלא מספר המחוזות ביפן) גם הכבל הזה עולה 30 ₪ למטר ומדבריו משתמשים בו כמה אודיופילים כבדים.