חדש באור אודיו : "AVID HIFI "INTEGRA

  • פותח הנושא פותח הנושא or-audio
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

הראש הוא של ORTOPHON דגם MC Quintet BLUE שרכשתי מרועי מקודו
הזרוע של REGA דגם RB330

מרק
 
הפטיפון מחובר לפונו הפנימי של המגבר (דגם PELLAR)
img-20191219-wa0008-jpg.47017
 

הווה אומר, לאן אפשר להגיע עם זרוע וראש ברמה גבוהה.
: -)
תודה מרק.
 
הראש הוא של ORTOPHON דגם MC Quintet BLUE שרכשתי מרועי מקודו
הזרוע של REGA דגם RB330

ראשי MC של Ortofon מסדרת Quintet כניסה מעולה וללא תחרות בביצועים מול מחיר לתחום ראשי ה-Moving Coil.
אפשר לרכוש מגוון ראשים מסדרת הקווינטט ממרק :)
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור