עכשיו באודיו זיפ - Marten Getz 2


אודיו זיפ

עוסק בתחום
הודעות
1,466
מעורבות
630
נקודות
113
Marten Heritage Getz 2.jpg


זוג רמקולים Marten Heritage Getz 2, שהוזמנו עבור לקוח מאושר, הגיעו לאולם התצוגה, והחלו בתהליך ההרצה.
דגם ה Getz 2 של Marten הוא הדגם המרכזי בסדרת ה Heritage בין דגם Miles 5 לדגם Bird 2,
בתצורת 3way passive radiator, (דהיינו ללא פורט עבור bass reflex שאת תפקידו ממלאת היחידה הפאסיבית)
וכולל טוויטר "1 קראמי, מידריינג' קראמי "7, ו2 יחידות וופר "9, כולם מתוצרת Accuton,
וחיווט פנימי של Jorma Design.

מחיר: 80,000 ש"ח

הם נשמעים פנומנליים כבר עכשיו עם תחילת ההרצה,
ומכאן זה רק ישתפר עוד יותר.
מוזמנים להתרשם.
 

תמונות מצורפות

  • Marten Heritage Getz 2.jpg
    Marten Heritage Getz 2.jpg
    KB 5 · צפיות: 277
מעניין איך הם לעומת המיילס.
 
לדעתי הוא נשמע נהדר בסט יחד איתו אצל זיו.
מתגובות ששמעתי מממשתתפים אחרים בשבת אצל זיו- הסט כעת הוא הטוב ביותר שהם שמעו אצל זיו.
 
הם יותר טובים מהמיילס (היה לי אותם למשך שנתיים)
טובים יותר ויקרים יותר

כרמי, שמעת אצל זיו את ה Coltrane?
זה היה הסט הטוב ביותר אבל בליגה אחרת
המחיר מפלנטה אחר בהתאם...
 

הם יותר טובים מהמיילס (היה לי אותם למשך שנתיים)
טובים יותר ויקרים יותר

כרמי, שמעת אצל זיו את ה Coltrane?
זה היה הסט הטוב ביותר אבל בליגה אחרת
המחיר מפלנטה אחר בהתאם...

שים לב מה שכתבתי:
לדעתי הוא נשמע נהדר בסט יחד איתו אצל זיו.
מתגובות ששמעתי מממשתתפים אחרים בשבת אצל זיו- הסט כעת הוא הטוב ביותר שהם שמעו אצל זיו.

תרגום: כתבתי שאני חושב שהם נשמעו נהדר, אחרים חושבים שהם נשמעו הטוב ביותר שהם שמעו אצל זיו.
שמעתי את ה Coltrane והם באמת ברמה אחרת, אבל לא כולם שמעו אותם אצל זיו :)

לטובות הסט כעת אצל זיו יש את היתרון הוא שינוי החלל, פתיחת הקיר מאחור, נקודה שמשפרת את איכות חלל, מעבר לכך לדעתי הרמקול כעת עוד סגור ובטח ישמע גם יותר טוב שהוא יסיים ברק-אין - אבל זו רק דעתי.
 
אחלה סט - יש עוד דרך עד הcoltrane מדובר בליגה אחרת לגמרי...
 
שים לב מה שכתבתי:


תרגום: כתבתי שאני חושב שהם נשמעו נהדר, אחרים חושבים שהם נשמעו הטוב ביותר שהם שמעו אצל זיו.
שמעתי את ה Coltrane והם באמת ברמה אחרת, אבל לא כולם שמעו אותם אצל זיו :)

לטובות הסט כעת אצל זיו יש את היתרון הוא שינוי החלל, פתיחת הקיר מאחור, נקודה שמשפרת את איכות חלל, מעבר לכך לדעתי הרמקול כעת עוד סגור ובטח ישמע גם יותר טוב שהוא יסיים ברק-אין - אבל זו רק דעתי.
אז אנחנו מסכימים לגמרי :בעד:
 

גם לדעתי המערכת הזו היא הטובה ביותר ששמעתי אצל זיו למעט הסט עם הקולטריין שעולים יותר מפי 4 מהגץ....
לגבי הגץ מול המיילס אין בכלל השוואה- הגץ טובים בהרבה.
יצא לי לשמוע את הפורם, הג'נגו, המיילס, הגץ והבירד.
לדעתי- הגץ הם הפנינה של הסדרה הזו.
 
האם הם צריכים חדר גדול?
 
האם הם צריכים חדר גדול?
לא
לדעתי בחדר קטן יותר מאשר בתצוגה של זיו (חלל מאוד גדול) ישמעו עוד יותר טוב
הם לא רמקולים גדולים ובנוסף אין להם פורט (תקרא את הסבר של זיו בהודעת הפתיחה)
 

כרגע המיילס מתאימים יפה לחדר שהוא פחות מ 20 מ"ר אם לא מחשיבים את המטבח.
החשש שלי הוא הוופרים שהם יותר גדולים מהמיילס
 
כרגע המיילס מתאימים יפה לחדר שהוא פחות מ 20 מ"ר אם לא מחשיבים את המטבח.
החשש שלי הוא הוופרים שהם יותר גדולים מהמיילס
אם המטבח הוא חלק מהחלל אז צריך להחשיב גם אותו.
 
בכל מקרה לא אשלם סכום כזה
 

אסור לשאול מה קרה?
אולי יהיה מתישהו יד שניה אז זה רלוונטי
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור