צריך המלצה למגבר וייעוץ אקוסטי

  • פותח הנושא פותח הנושא coorva
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

המלצה שלך מצויינת ונכונה - אך לא ישימה ב98% ....
במקרה של מגברים חדשים - אין בד"כ אפשרות לשמוע לא רק בבית אלה גם לא בחנות...

בעיני אם לא ניתן לשמוע מגבר כלשהו בבית מחובר לסט-אפ, זו סיבה מספיקה כדי לפסול את האופציה לקנות אותו.
יש מספיק חברים בפורום שמוכרים יד 2 שאם הקונה רציני וישים ערבון את כל הסכום יסכימו להשמיע את המגבר בבית הקונה.
הרי בשביל מה אנחנו כאן אם לא בשביל לדייק בפינצטה בשילוב בין המגבר לרמקולים.
כל הדיבורים על אודיופיליה ואז להמר ולהזמין על סמך המלצה של מישהו שאין לנו מושג מה הוא אוהב, מה הוא שמע ולמה הוא נתן את ההמלצה ?
עשינו כולנו את הטעויות האלו, אתה מוזמן לדלג עליהן ולנהוג נכון.
 
בעיני אם לא ניתן לשמוע מגבר כלשהו בבית מחובר לסט-אפ, זו סיבה מספיקה כדי לפסול את האופציה לקנות אותו.
יש מספיק חברים בפורום שמוכרים יד 2 שאם הקונה רציני וישים ערבון את כל הסכום יסכימו להשמיע את המגבר בבית הקונה.
הרי בשביל מה אנחנו כאן אם לא בשביל לדייק בפינצטה בשילוב בין המגבר לרמקולים.
כל הדיבורים על אודיופיליה ואז להמר ולהזמין על סמך המלצה של מישהו שאין לנו מושג מה הוא אוהב, מה הוא שמע ולמה הוא נתן את ההמלצה ?
עשינו כולנו את הטעויות האלו, אתה מוזמן לדלג עליהן ולנהוג נכון.
יד 2, אכן, אתה יכול לבוא ולשמוע אך עדיין זה לא תהיה חדר וציוד שלך.
ובטח אין שום סיכוי שתשמע איזה דגם שיצא חדש אצל יבואן כי לא יפתחו לך כי זה יעלה כסף.
אם באה לך איזה פס, מאק או לא משנה מה (דגם ספציפי) - ואין, אבל אתה מורצה אותו - מה עושים? ללכת ולקחת קמבריג כי ניתן לשמוע? זו בעיה אין כאן פתרון חוץ מי להסתכן. כי באה לך חברה מסויימת ולא מה שיש פתוח.
אבל לא משנה, לא כולם גמוני שוברים ת׳הראש:)
 
לא בטוח שכיווני טרבל בס זה סתם. לפעמים זה יכול להיות נחמד והטהרנות שפוסלת את זה היא אידאולוגית ולא מסיבה מעשית.
לא בטוח, וכפי שאמר הצדיק יצחק: "הכל יחסי".

לא בטוח שזה סתם, אבל כן בטוח שזה דופק את הצליל. אין פה אידאולוגיות. זה לא פוליטיקה. זה סאונד. אם אתה לא שומע, זה אומר שהמערכת או תשומת הלב שלך לא מחודדות מספיק. מבטיח לך שאם תעבור בין BYPASS לבלי BYPASS מספיק פעמים, אתה תשמע הבדל.

ובכל מקרה, טרבל ובאס זה כיוונים כ"כ גסים שהם עושים יותר נזק מתועלת, גם אם נוציא את הוויכוח אם הם משפיעים לרעה או לא כשהם מכוונים על אפס.
 

אני גם חושב ש parasound עונה לדרישות,רק מחיר בארץ משומ-מה כפול ממחיר חו"ל 17-18k במקום 2500$. לדעתי כדאי לבדוק את cary si-300.2d המיובא ע"י ברוך (bg sound).

אתה קצת הרבה לא מדייק במחירים, המחיר באירופה (ואנו לצערי משתייכים לגוש האירופאי) הוא 3300 לירות סטרלינג (כפי שמצוטט בדיוק בפורום WHAT HI-FI), שזה בערך 14800 ש"ח. המחירון (שהוא אף פעם אינו מחיר סופי) בארץ 17,500.
מבקש להבא אם אתה כבר מציין מחירים... להציג תמונה רחבה, מלאה ומדוייקת יותר.
 
המחיר באתר שלך מתייחס לדגם היוצא,שמחירו באירופה היה 2700 לירות סטרלינג,- עדיין יקר פי 1.5,שלא לדבר על מחיר ארצות הברית. :(
 
המחירים והמוצרים עודכנו באתר.
 

לני, ערב טוב.

SUDGEN מגברים מתאימים לפרואק.ידוע שפרואק משתמשים בהם בתכנון הרמקולים.
מה המקור לדבריך?
 
coorva

אני משתדל ומעדיף, להיות עם מגבר בעל טרבל/בס.
אגב, בעבר היו לי פרואק, שהיו שילוב נפלא עם לקסמן.
 
אתה קצת הרבה לא מדייק במחירים, המחיר באירופה (ואנו לצערי משתייכים לגוש האירופאי) הוא 3300 לירות סטרלינג (כפי שמצוטט בדיוק בפורום WHAT HI-FI), שזה בערך 14800 ש"ח. המחירון (שהוא אף פעם אינו מחיר סופי) בארץ 17,500.
מבקש להבא אם אתה כבר מציין מחירים... להציג תמונה רחבה, מלאה ומדוייקת יותר.
אם כבר לדייק, המחיר באנגליה כולל מעמ. כך שהמחיר שלו ללא מעמ מקומי הוא כ 20% פחות מהמחיר שציינת, ואתה לא משלם מעמ אנגלי בעסקת ייבוא.
 

לני, ערב טוב.

SUDGEN מגברים מתאימים לפרואק.ידוע שפרואק משתמשים בהם בתכנון הרמקולים.
מה המקור לדבריך?
פשוט מתוך ידיעה.תעשה גוגלSUDGEN &PROAC .ותקבל מידע.
 
לני, אני מקבל עשרות תוצאות בחיפוש הזה.
אתה יכול לתת לי לינק למקור, בו פרואק מאששים את דבריך?
 

לני, אני מקבל עשרות תוצאות בחיפוש הזה.
אתה יכול לתת לי לינק למקור, בו פרואק מאששים את דבריך?
פרואק או כל יצרן אחר לא יציין פומבית העדפה מובהקת להגברה ספציפית אבל בחיפוש אתה יכול למצוא בפורומים כמו pink fish media.hi fi wigwam. audiogon הרבה חוות דעת של אודיופילים מנוסים מאד עם ניסיון בשילוב הנל.פרואק למשל הציגו לראשונה את ה-K8 עם מגבר SUDGEN MASTERCLASS תמצא סקירה של JASON KENNEDY במגזין EARעל כך.פרואק גם הציג לראשונה את ה-K3 וה-DT8 עם הגברה של SUDGEN.בקיצורולעניין עם יש לך תקציב למגבר SUDGEN MASTERCLASS ׁׁמבחינת איכות סאונד הבעיה פתורה כנראה הבעיה שאין לא דאק ולא כפתורי בס וטרבל.מקווה שהייתי לך לעזר .ובהצלחה.
 
לי יש proac d20r מוגברים היום עם hegel h20 שילוב נפלא, הפרואק הוגברו קודם לכן עם שני מגברים של לין lk140 (bi amp) גם השילוב הזה היה מעולה.
לגבי טרבל/בס אתה יכול לבדוק גם את מכשירי ה-ds/dsm של לין יש להם space optimization שמאפשר להתערב בכל תדר (אם ע"י חישוב של התוכנה על בסיס נתוני החדר או ידנית) וכולל גם אפשרות לבס וטרבל (באמצעות התוכנה לא באמצעות כפתור)
 
המחיר באתר שלך מתייחס לדגם היוצא,שמחירו באירופה היה 2700 לירות סטרלינג,- עדיין יקר פי 1.5,שלא לדבר על מחיר ארצות הברית. :(

אני בזמנו קניתי בקרני תכלת, אז מחיר היה נקוב ב-$
היום אני יודע שמרכז הפצה בהולנד, זה באמת יקר יותר -- כלקוח סופי.

מאיפה יבואן חדש קונה אבל אין לי מושג,

ריצ'רד שראם פעם רתח על יבואן ישראלי כי ההנחה שהוא נותן מספיק גדולה כדי שימכרו במחיר חו"ל. ואני באמת קניתי כמה מגברים ודולר אז היה 3.3

גם במחיר פי 1.5 מגברים אלה מעולים. בנויים לשנים רבות ע"י אחד המתכננים הטובים שיש
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור