מוצרי "high end" סיניים.. יש דבר כזה?

  • פותח הנושא פותח הנושא PsychoAudio
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

איזה כבל זה?
 

למה לא לקנות באותו כסף כבל של נאוטאק?
 
למה לא לקנות באותו כסף כבל של נאוטאק?
סתם כי לא מכיר
בחנות בארץ או אונליין?
 

למה לא לקנות באותו כסף כבל של נאוטאק?

כי נאוטק במחיר הזה לא נראה מרשים כמו הכבל No Name הזה.
 

לא מכיר חברות אני אוטומטי הולך לסין, זכותי
גם זכותי להאמין שמוכרים שם דברים איכותיים
אתה תקנה/תמכור מה שאתה מאמין בו
מאמין או מקשיב, בודק, משווה?
 
זה הכבל אם תרצה לקרוא (לא החנות שממנה קניתי אבל ניראה שזה זה)
עדיין לא היה בשימוש

https://www.aliexpress.com/item/329...chweb0_0,searchweb201602_7,searchweb201603_55
 

נערך לאחרונה ב:
העיקר שאתה נהנה.
 
צפה בקובץ המצורף 46889
הגיע הכבל , האם שווה 140 יורו , בהחלט כן
יש הבדל דיי משמעותי באיכות , הרבה יותר חד ונקי מהכבל הסיני

עדיין הכבל הסיני מצוין , ה - audio quest פשוט איכותי יותר (כמובן גם יקר יותר )

€ 23,77 | YYAUDIO Hi-End OCC silver plated USB audio cable data USB cable DAC USB hifi cable A-B usb cable
https://s.click.aliexpress.com/e/k01YBj2nt

מעולה. עכשיו נישאר לך להחליף את כבל הרמקול שלך, והאינטרקונקט (אם גם הם סינים no name) ובכלל תסגור לעצמך פינה.
 

מעולה. עכשיו נישאר לך להחליף את כבל הרמקול שלך, והאינטרקונקט (אם גם הם סינים no name) ובכלל תסגור לעצמך פינה.


מחר אבדוק את הכבל של הרמקולים לגבי ה- XLR לא נראה לי כרגע , שומעים מצוין עם ה- Dynaudio
שהם מוניטורים מצוינים
 
שוב. תנסה ואז תגיד לי מה אתה חושב.
 
שוב. תנסה ואז תגיד לי מה אתה חושב.
 

תזמין אתה ותבדוק ותגיד את דעתך :)
אני כרגע בפגרה מקניות
 
הצעה מעניינת.

אשקול זאת, אולי אחליף את שלי בכבלים הללו.
אל תיקח סיכון, קודם תפרסם את הכבלים שלך ורק אם תצליח למכור במחיר שיכסה את הכבלים החדשים האלה מסין תעשה הזמנה, אני בטוח שהקונה יסכים לחכות ...
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור