- הודעות
- 20,097
- מעורבות
- 4,248
- נקודות
- 113
אחרי שנים רבות שאני משתמש ב-finite elemente pagode master reference + שידרוג heavy duty שיאפשר לי להניח עליו פטיפונים אולטרה כבדים כשלי. כאשר לפניו נהנתי בטירוף מה- finite elemente pagode signature. הגיע הזמן לטפס גם כאן. במיוחד לאור העובדה שהפטיפון שלי, על ה-master reference, מרגיש קצת לחוץ, חייב משהו גדול יותר אבל חשוב לא פחות, איכותי יותר מהקודם.
אז הנה. לפני חודשים מספר חזרה לפעילות חברת finite elemente לעם חזרתה דגמים חדשים טובים יותר. אממה, גם יקרים יותר. בתחילה חשבתי ללכת על ה-master reference סימן 2 רחב יותר אך לא זה הכפול משום שהוא לטעמי לא מספיק טוב. ומדוע? משום שהמטרה היא מצד אחד מקסימום מקום ומצד שני לא גדול מידי. הרי ככל שהמדף גדול יותר, כך היכולת לשכך אותו קשה יותר. אז צלצלתי לרן שביט.
״שמע רן, אני רוצה master reference סימן 2 + heavy duty בגרסא הרחבה יותר (לא הרחבה ממש) ובצבע שחור צדפה - כי שחור זה הכי יפה! כמה עולה ליהודים?״
״נמר. למה לא תלך כבר על ה-pagode edition סימן 2? הוא טוב יותר, יש לו על כל מדף גולות קרמיות, הוא חזק יותר ואם נודה על האמת, הוא גם יפה יותר לטעמי״
״רן מותק. ה-pagode edition עולה יותר מאשר הכפול של ה-master reference!!!״
״נמר. כמה סטנדים החלפת ב-12 שנה האחרונות?״
״וואלה, ש׳תכנעתי, תביא אותו״
אתמול נסעתי להביא אותו ועל הדרך התפנקתי בסיבוב שטח ב-tomcar הפסיכופתי של רן. ורן, רן יודע להתחרע עליו. חזרנו לביתו, ניכנסתי להשתין (לא פשוט אחרי הסיבוב המאתגר) וקדימה, ארגז ענק שבתוכו אחד מהסטנדים הטובים ביותר בעולם.
לילה שלם עמד הארגז הענק בבית, ממתין לבוקר בו יגיע זיו פלרמן (היחיד שנוגע לי במערכת, במיוחד בפטיפון) על מנת להעביר את הרכיבים מהשידה הישנה לזו, החדשה והנוצצת.
בוקר!!!
המשקל לא מבוטל והחברה שולחת את הסטנד מורכב כמעט לחלוטין. והארגז? הדרך היחידה להוציא את הסטנד ממנו הוא לקלף אותו לחלוטין, אחרת, ס׳תבכתם...
וכן, מיוצר בגרמניה והם מודיעים על זה כמעט בכל חלק בסטנד.
ומשם, דוקטור פלרמן החל בפירוק הפטיפון והאלקטרוניקה והרכבתם על השידה החדשה. אין על ה-o.c.d של זיו. הכל חייב להיות במקום, מדויק והעין שלו, מדויקת כאילו מותקן עליה פלס.
המגבר גם מצטרף + מדף האמצע.
והתוצאה הסופית?
ועוד אחת...
ואחת נוספת ואחרונה...
ועכשיו קצת אודיופיליה...
ההשפעה של סטנד על התוצאה היא דרמה! לא פחות. התוצאה עם הסטנד החדש והמשודרג מאוד דומה לתוצאה עם ה-master reference רק יותר טובה. הוויסינג נותר כפי שהיה רק שקיבלתי יותר שקט, יותר אוויר בין הכלים, יותר רזולוציה. אבל כאן יש משהו נוסף, משהו שאני משיג אותו מכל רכיב במידה צנועה (בשביל לא להרוס) ואני מתכוון ל״רכות״. ורכות זה עסק מאוד מסוכן. המרחק בין רכות לצבע נוראי ומשעמם הוא קצר מאוד. אז מה עשה הסטנד הזה? את כל מה שתיארתי אבל התוספת העקרית היא בדיוק שם, ברוך, ברוגע של הצליל, במוסיקליות (שונא להישתמש במילה הזו).שיפור נוסף ומתבקש הוא בבמה והתמונת הסטריאו. זה פשוט רמה אחת מעל מה שהיה קודם. עם זאת, ה-master reference מבחינתי הוא עדיין הסטנד בעל התמורה הגבוהה ביותר למחיר שאני מכיר. ביחס למחירו אני משער שמעט מאוד סטנדים יתקשו להתמודד מולו.
סטנד איכותי יעודי לאודיו הוא חובה בכל מערכת של אודיופיל המכבד את עצמו.
סטנד איכותי הוא הכרח, סטנד איכותי כמו זה זו כבר זכות, וזכיתי! בהחלט זכיתי לקחת את המערכת שלי עוד קצת למעלה ולשמוע את התוצאה הטובה ביותר ששמעתי ממנה. נכון, יש תמיד מה לשפר (ונשפר) אך החשוב מכל הוא לעשות קפיצות משמעותיות קדימה ולהתאפק (וזה לא קל) מללכת הצידה. מזל שרן שביט שיכנע אותי ללכת על הסטנד הזה. אני מבסוט עד הגג, כל היום שומע מוסיקה ומחכה בקוצר רוח לרגע שהקטנים ילכו לישון ואוכל להתפנק על עוד כמה שעות תקליטים. ומה מחר? לא זז מילימטר מהבית, מהבוקר עד הערב אני הולך להיתענג עליה.
תודה רבה לרן שביט המקסים על השירות המקצועי, הידע האדיר שהציג בכל הנוגע למעמדים של חברת העל הזו וכמובן, על הסיבוב בכלי המרשים הזה בשטח.
והמחיר? לא זול. מדובר בסטנד שמחירו 17,550 יורו. אבל השיפור? השיפור שווה כל אגורה.
אז הנה. לפני חודשים מספר חזרה לפעילות חברת finite elemente לעם חזרתה דגמים חדשים טובים יותר. אממה, גם יקרים יותר. בתחילה חשבתי ללכת על ה-master reference סימן 2 רחב יותר אך לא זה הכפול משום שהוא לטעמי לא מספיק טוב. ומדוע? משום שהמטרה היא מצד אחד מקסימום מקום ומצד שני לא גדול מידי. הרי ככל שהמדף גדול יותר, כך היכולת לשכך אותו קשה יותר. אז צלצלתי לרן שביט.
״שמע רן, אני רוצה master reference סימן 2 + heavy duty בגרסא הרחבה יותר (לא הרחבה ממש) ובצבע שחור צדפה - כי שחור זה הכי יפה! כמה עולה ליהודים?״
״נמר. למה לא תלך כבר על ה-pagode edition סימן 2? הוא טוב יותר, יש לו על כל מדף גולות קרמיות, הוא חזק יותר ואם נודה על האמת, הוא גם יפה יותר לטעמי״
״רן מותק. ה-pagode edition עולה יותר מאשר הכפול של ה-master reference!!!״
״נמר. כמה סטנדים החלפת ב-12 שנה האחרונות?״
״וואלה, ש׳תכנעתי, תביא אותו״
אתמול נסעתי להביא אותו ועל הדרך התפנקתי בסיבוב שטח ב-tomcar הפסיכופתי של רן. ורן, רן יודע להתחרע עליו. חזרנו לביתו, ניכנסתי להשתין (לא פשוט אחרי הסיבוב המאתגר) וקדימה, ארגז ענק שבתוכו אחד מהסטנדים הטובים ביותר בעולם.
לילה שלם עמד הארגז הענק בבית, ממתין לבוקר בו יגיע זיו פלרמן (היחיד שנוגע לי במערכת, במיוחד בפטיפון) על מנת להעביר את הרכיבים מהשידה הישנה לזו, החדשה והנוצצת.
בוקר!!!
המשקל לא מבוטל והחברה שולחת את הסטנד מורכב כמעט לחלוטין. והארגז? הדרך היחידה להוציא את הסטנד ממנו הוא לקלף אותו לחלוטין, אחרת, ס׳תבכתם...
וכן, מיוצר בגרמניה והם מודיעים על זה כמעט בכל חלק בסטנד.
ומשם, דוקטור פלרמן החל בפירוק הפטיפון והאלקטרוניקה והרכבתם על השידה החדשה. אין על ה-o.c.d של זיו. הכל חייב להיות במקום, מדויק והעין שלו, מדויקת כאילו מותקן עליה פלס.
המגבר גם מצטרף + מדף האמצע.
והתוצאה הסופית?
ועוד אחת...
ואחת נוספת ואחרונה...
ועכשיו קצת אודיופיליה...
ההשפעה של סטנד על התוצאה היא דרמה! לא פחות. התוצאה עם הסטנד החדש והמשודרג מאוד דומה לתוצאה עם ה-master reference רק יותר טובה. הוויסינג נותר כפי שהיה רק שקיבלתי יותר שקט, יותר אוויר בין הכלים, יותר רזולוציה. אבל כאן יש משהו נוסף, משהו שאני משיג אותו מכל רכיב במידה צנועה (בשביל לא להרוס) ואני מתכוון ל״רכות״. ורכות זה עסק מאוד מסוכן. המרחק בין רכות לצבע נוראי ומשעמם הוא קצר מאוד. אז מה עשה הסטנד הזה? את כל מה שתיארתי אבל התוספת העקרית היא בדיוק שם, ברוך, ברוגע של הצליל, במוסיקליות (שונא להישתמש במילה הזו).שיפור נוסף ומתבקש הוא בבמה והתמונת הסטריאו. זה פשוט רמה אחת מעל מה שהיה קודם. עם זאת, ה-master reference מבחינתי הוא עדיין הסטנד בעל התמורה הגבוהה ביותר למחיר שאני מכיר. ביחס למחירו אני משער שמעט מאוד סטנדים יתקשו להתמודד מולו.
סטנד איכותי יעודי לאודיו הוא חובה בכל מערכת של אודיופיל המכבד את עצמו.
סטנד איכותי הוא הכרח, סטנד איכותי כמו זה זו כבר זכות, וזכיתי! בהחלט זכיתי לקחת את המערכת שלי עוד קצת למעלה ולשמוע את התוצאה הטובה ביותר ששמעתי ממנה. נכון, יש תמיד מה לשפר (ונשפר) אך החשוב מכל הוא לעשות קפיצות משמעותיות קדימה ולהתאפק (וזה לא קל) מללכת הצידה. מזל שרן שביט שיכנע אותי ללכת על הסטנד הזה. אני מבסוט עד הגג, כל היום שומע מוסיקה ומחכה בקוצר רוח לרגע שהקטנים ילכו לישון ואוכל להתפנק על עוד כמה שעות תקליטים. ומה מחר? לא זז מילימטר מהבית, מהבוקר עד הערב אני הולך להיתענג עליה.
תודה רבה לרן שביט המקסים על השירות המקצועי, הידע האדיר שהציג בכל הנוגע למעמדים של חברת העל הזו וכמובן, על הסיבוב בכלי המרשים הזה בשטח.
והמחיר? לא זול. מדובר בסטנד שמחירו 17,550 יורו. אבל השיפור? השיפור שווה כל אגורה.
תמונות מצורפות
-
WhatsApp Image 2019-11-24 at 17.38.56.jpegKB 80.5 · צפיות: 426
-
WhatsApp Image 2019-11-24 at 17.39.21.jpegKB 132.6 · צפיות: 422
-
WhatsApp Image 2019-11-25 at 12.33.58.jpegKB 62.8 · צפיות: 431
-
WhatsApp Image 2019-11-25 at 12.33.58(1).jpegKB 41 · צפיות: 406
-
WhatsApp Image 2019-11-25 at 12.32.52.jpegKB 106.2 · צפיות: 479
-
WhatsApp Image 2019-11-25 at 12.32.42.jpegKB 87.1 · צפיות: 433
-
WhatsApp Image 2019-11-25 at 16.52.31.jpegKB 80.7 · צפיות: 434
-
WhatsApp Image 2019-11-25 at 16.52.17.jpegKB 65.6 · צפיות: 436
-
WhatsApp Image 2019-11-25 at 13.41.01.jpegKB 59.5 · צפיות: 433