המלצה לטלויזיה לחדר שינה

  • פותח הנושא פותח הנושא Miki8888
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Miki8888

אוהב את התחום
הודעות
133
מעורבות
3
נקודות
18
שלום לכולם, אני רוצה להחליף את הטלויזיה בחדר שינה ובגלל חוסר במקום אני מעריך שהמקסימום צ"ל 40 אינץ.
אם אפשר המלצות למסך טוב , מיועד לממיר יס ולראות סרטים.
מעדיף סמסונג או lg, לגבי מחיר אין לי מושג כמה אמור לעלות אז ואני אחליט לפי ההמלצות.
תודה רבה!!!
 

שלום לכולם, אני רוצה להחליף את הטלויזיה בחדר שינה ובגלל חוסר במקום אני מעריך שהמקסימום צ"ל 40 אינץ.
אם אפשר המלצות למסך טוב , מיועד לממיר יס ולראות סרטים.
מעדיף סמסונג או lg, לגבי מחיר אין לי מושג כמה אמור לעלות אז ואני אחליט לפי ההמלצות.
תודה רבה!!!

לחדר שברוב זמנו חשוך, מומלץ מסך בעל פאנל מסוג VA לכן מומלץ שתתמקד במסכים של סמסונג.
 
מה אתה אומר על ue40n5300? אין לי מושג איזה פאנל יש לה...

ממליץ לעלות לסדרה גבוהה יותר במסכי סמסונג.
 

אתה כותב המקסימום 40 אינצ.
בדקת לגבי 43? הבדל של חמישה ס"מ ברוחב.
במידה ו43 יכנס ממליץ על סמסונג דגם 7100
 
אתה כותב המקסימום 40 אינצ.
בדקת לגבי 43? הבדל של חמישה ס"מ ברוחב.
במידה ו43 יכנס ממליץ על סמסונג דגם 7100
אני אבדוק את זה שוב ואם אי אפשר , מה ההמלצה לגבי 40 אינץ?
 

אתה כותב המקסימום 40 אינצ.
בדקת לגבי 43? הבדל של חמישה ס"מ ברוחב.
במידה ו43 יכנס ממליץ על סמסונג דגם 7100
היי איציק, יש לך מושג מה ההבדל בין 7100 ל 7400 והאם זה שווה את תוספת המחיר??

תודה
 

היי איציק, יש לך מושג מה ההבדל בין 7100 ל 7400 והאם זה שווה את תוספת המחיר??

תודה

ה 7400 איכותית יותר.
טווח צבעים רחב יותר
יותר קונטרסטית
שלט איכותי ונח יותר לתפעול.
מעבר לכך תמיכה בעוד פיצ'רים ... ועיצוב שונה.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור