המלצת קניית טלוויזיה - התלבטות בין 2 דגמים

  • פותח הנושא פותח הנושא shimihai
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

shimihai

חבר אתר
הודעות
12
מעורבות
0
נקודות
1
הי,

אשמח לעזרתכם לפי דעתכם איזה דגם עדיף:

LG SM9000

SONY XF9005

שני הדגמים הם באותו המחיר

תודה!
 

הסוני 9005 מסך נהדר, יש לי אותו בחדר שינה. איכות תמונה מצויינת, מאוד בהיר, אלגוריתם FALD אולי המוביל בשוק, מתמודד מעולה עם תנועה ו- upscaling מרשים מרזולוציות נמוכות.

מצד שני הLG הרבה יותר ידודותית לשימוש, מערכת הפעלה ושלט מאוד נוחים ומהירים. LG מגיע עם פאנל IPS שמציע זווית צפייה רחבה יותר אבל קונטרסט טבעי נמוך יותר. בנוסף בLG יש HDMI 2..1 (היחידים בשוק), בשלב זה בעיקר נותן יכולת לקבל input lag נמוך במשחקים.

לסיכום, אתה צריך להחליט מה הפרמטרים החשובים לך.
 
אני מעדיף את הסוני. אבל מפחד שמערכת ההפעלה תהיה איטית ומסורבלת. זה להורים שלי שיעברו להשתמש בסמארט טיוי בפעם הראשונה ואני לא רוצה שיסבלו מהממשק. מצד שני, איכות התמונה חשובה מאוד ואמא שלי נוהגת לראות סרטים בחדר חשוך יחסית.

כמה נורא הממשק בסוני?
 
הי,

אשמח לעזרתכם לפי דעתכם איזה דגם עדיף:

LG SM9000

SONY XF9005

שני הדגמים הם באותו המחיר

תודה!

יישנו דגם מחליף ל 9005 המצוין.. שנקרא 9505 המגיע עם מעבד עוצמתי X1 אולטימייט.המציג איכות תמונה טובה יותר משמעותית מקודמו. הוא מגיע עם מערכת הפעלה מהירה ונוחה.. ושלט בלוטות חדשני ונוח..
 

יישנו דגם מחליף ל 9005 המצוין.. שנקרא 9505 המגיע עם מעבד עוצמתי X1 אולטימייט.המציג איכות תמונה טובה יותר משמעותית מקודמו. הוא מגיע עם מערכת הפעלה מהירה ונוחה.. ושלט בלוטות חדשני ונוח..

היא משמעותית גבוהה מהתקציב שלי. כמה הממשק של סוני ׁ(ה-xf9000) בעייתי ביחס ל-LG? האם זה ברמה של להעדיף את ה-LG על הסוני?
 
הסוני 9005 מסך נהדר, יש לי אותו בחדר שינה. איכות תמונה מצויינת, מאוד בהיר, אלגוריתם FALD אולי המוביל בשוק, מתמודד מעולה עם תנועה ו- upscaling מרשים מרזולוציות נמוכות.

מצד שני הLG הרבה יותר ידודותית לשימוש, מערכת הפעלה ושלט מאוד נוחים ומהירים. LG מגיע עם פאנל IPS שמציע זווית צפייה רחבה יותר אבל קונטרסט טבעי נמוך יותר. בנוסף בLG יש HDMI 2..1 (היחידים בשוק), בשלב זה בעיקר נותן יכולת לקבל input lag נמוך במשחקים.

לסיכום, אתה צריך להחליט מה הפרמטרים החשובים לך.


מבחינת כמעט הכול אי מעדיף את הסוני. החשש היחידי שלי זו המערכת הפעלה. אני לא רוצה שההורים שלי יסבלו מהתפעול של הטלוויזיה ואני לא באמת יודע כמה נורא הממשק בסוני. תובנות למישהו?
 
היא משמעותית גבוהה מהתקציב שלי. כמה הממשק של סוני ׁ(ה-xf9000) בעייתי ביחס ל-LG? האם זה ברמה של להעדיף את ה-LG על הסוני?

סוני שלחה עדכון גרסה לכל המסכים שלוש דורות אחורנית לאנדרואיד 8.0.. כך שהם מתפקדים דיי טוב.
 

בתור בעלים של מסך של סוני 9005 ומסך אולד של LG, לדעתי האישית נוחות השליטה בממשק ובתפריטים של LG טובה בצורה משמעותית.
אם כל הכבוד לאיכות התמונה, האם זה באמת מה שחשוב להורים שלך? איזה מסך יש להם היום? במה הם מתכוונים לצפות?
היתרון היחיד של האנדרואיד זה הפתיחות שלו, כך שמגוון האפליקציות יכול להיות גדול משמעותית. לעומת זאת התגובתיות והנוחות הם לגמרי בצד של Web OS של LG.
 
בתור בעלים של מסך של סוני 9005 ומסך אולד של LG, לדעתי האישית נוחות השליטה בממשק ובתפריטים של LG טובה בצורה משמעותית.
אם כל הכבוד לאיכות התמונה, האם זה באמת מה שחשוב להורים שלך? איזה מסך יש להם היום? במה הם מתכוונים לצפות?
היתרון היחיד של האנדרואיד זה הפתיחות שלו, כך שמגוון האפליקציות יכול להיות גדול משמעותית. לעומת זאת התגובתיות והנוחות הם לגמרי בצד של Web OS של LG.

ההורים שלי צופים הרבה בשידורים לינאריים של עידן פלוס (בדר"כ במהלך היום בחדר מואר אך לא יותר מדי) ובהרבה סרטים (בדר"כ חשוכים ובתנאי חדר חשוך או מעומעם).

לפני זה היתה להם טלוויזית LCD של סמסונג מלפני 9-10 שנים ללא -SMART, כך שבכל מצב הם ירגישו כנראה בהבדל גדול בכל טלוויזיה שאבחר. בכל מקרה זויות צפייה פחות משמעותינראה לי בגלל שהסלון אינו רחב וגם צופים פחות בספורט.

פשוט רציתי שאמי תהנה מחווית צפיה באמת טובה אבל אני מפחד שהממשק יהיה לה קצת קשה בסוני.

תודה!
 
סוני שלחה עדכון גרסה לכל המסכים שלוש דורות אחורנית לאנדרואיד 8.0.. כך שהם מתפקדים דיי טוב.

תודה רבה, נלקח בחשבון
 

חברה אז תודה רבה לכם, עזרתם לי מאוד.

בסוף רכשתי את הסוני. מקווה שהורי ייהנו ממנה

שוב תודה רבה!
 
חברה אז תודה רבה לכם, עזרתם לי מאוד.

בסוף רכשתי את הסוני. מקווה שהורי ייהנו ממנה

שוב תודה רבה!

תתחדשו, מאחל לכם צפייה מהנה :)
 
חברה אז תודה רבה לכם, עזרתם לי מאוד.

בסוף רכשתי את הסוני. מקווה שהורי ייהנו ממנה

שוב תודה רבה!

סוני 9005 היה ברשותי מסך מעולה... תתחדש ותהנה:בעד:
 

סוני שלחה עדכון גרסה לכל המסכים שלוש דורות אחורנית לאנדרואיד 8.0.. כך שהם מתפקדים דיי טוב.

היי,
אז אחרי שרכשתי את הסוני שהגיע עם האנדרואיד 7, ניסיתי לעדכן ל-8 אבל הוא רושם לי שאין עדכונים ושהמערכת מעודכנת. איך בעצם אני מתקין את גרסת ה-8?

תודה!
 
היי,
אז אחרי שרכשתי את הסוני שהגיע עם האנדרואיד 7, ניסיתי לעדכן ל-8 אבל הוא רושם לי שאין עדכונים ושהמערכת מעודכנת. איך בעצם אני מתקין את גרסת ה-8?

תודה!

איזה סוני רכשת?
יבוא רשמי?
 
כן מישפאר
 


המסך אמור לקבל עדכון גרסה, סוני שוחת את העדכון באופן אקראי.
כתב האתר אנטון רכש את דגם ה-9005 וביצע את העדכון באופן ידני.

http://www.dtown.co.il/forum/thread...-sony-55xf9005-מדריך-לעדכון-קושחה-ידני.54859/
 

איציק תודה רבה!!

אנסה שבוע הבא כשאסע להורים ואעדכן
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור