מחפש טלוויזיה לסלון הטוב ביותר

  • פותח הנושא פותח הנושא רונן
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

רונן

חבר משקיען
הודעות
715
מעורבות
114
נקודות
43
יש לי מסך כבר כמה שנים שבזמנו היה נחשב לטוב
Pioneer Kuro PDP-LX5090H
״50
המסך תקין אבל שוקל אולי להחליף לגדול יותר
מזמן לא התעניינתי בתחום ,...,
איזה מסך נחשב לפרמיום והאיכותי ביותר
ללא קשר למחירו ?

אינני רוצה להתאכזב מאיכות התמונה שכרגע אני נהנה ממנה מאד.
תודה מראש.
 

סוני, פנסוניק, .. אתה מוכן להוציא מעל 30,000 ש"ח?
 
פנסוניק עוד מייצרים ?
 
 

לטעמי, מפלזמה כזו כדאי לעבור רק לOLED. זה תלוי בגודל שאתה מחפש, אם 65 מספיק לך, המחירים דיי נוחים. אם עולים ל77, אז המחיר מאוד קופץ.
 
יש לי מסך כבר כמה שנים שבזמנו היה נחשב לטוב
Pioneer Kuro PDP-LX5090H
״50
המסך תקין אבל שוקל אולי להחליף לגדול יותר
מזמן לא התעניינתי בתחום ,...,
איזה מסך נחשב לפרמיום והאיכותי ביותר
ללא קשר למחירו ?

אינני רוצה להתאכזב מאיכות התמונה שכרגע אני נהנה ממנה מאד.
תודה מראש.

ישנם כמה מסכי פרימיום בטכנולוגיות שונות.

ראשית.. מה מרחק הצפייה שלך?
שנית.. מסגרת תקציב.
 

מרחק 4 מטר
תקציב לא רלוונטי.
הרעיון ( בין שאר הפרמטרים ) מסך גדול יותר מ ״50
 
כשהתקציב לא רלוונטי, 2 שמות קופצים לראש: B&O ו-Loewe.
 
כשהתקציב לא רלוונטי, 2 שמות קופצים לראש: B&O ו-Loewe.

למה לא בוגאטי ולמבורגיני?
 

כשהתקציב לא רלוונטי, 2 שמות קופצים לראש: B&O ו-Loewe.
Loewe פשטו את הרגל ונסגרו, וB&O הם יותר בקטע של עיצוב.
אם כבר מנהלים דיון תיאורטי על מי המסך הטוב ביותר, מבחנתי אין שאלה, פנסוניק GZ2000!
 
Loewe פשטו את הרגל ונסגרו, וB&O הם יותר בקטע של עיצוב.
אם כבר מנהלים דיון תיאורטי על מי המסך הטוב ביותר, מבחנתי אין שאלה, פנסוניק GZ2000!
ככל שאני רואה ברשת, טלוויזיות של Loewe עדיין נמכרות, וגם בביקור באירופה לפני מספר חודשים ראיתי מסכים שלהם בחנות. לגבי B&O, ידוע שהעיצוב המיוחד מזוהה איתם, אבל גם איכותם מעולה. וכפי שכתבתי, ייתכן שהם לא מציעים את האיכות הטובה ביותר שיש, אבל אלה מותגים שניתן למצוא בהרבה בתים ששם Money is no object (שזה "תקציב לא רלוונטי").
 

טוב, אם תקציב זו באמת לא בעיה...

 
Loewe פשטו את הרגל ונסגרו, וB&O הם יותר בקטע של עיצוב.
אם כבר מנהלים דיון תיאורטי על מי המסך הטוב ביותר, מבחנתי אין שאלה, פנסוניק GZ2000!


אנטון.. יצא לך לצפות בפנסוניק GZ2000 מול מסך אולד סוני AG9
 
אנטון.. יצא לך לצפות בפנסוניק GZ2000 מול מסך אולד סוני AG9
לא, רק מקריאה של סקירות.
לך יצא לראות איפשהו?
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור