חפירת ממירים !!!!

  • פותח הנושא פותח הנושא tzachi
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

לא הבנתי את המשפט " אני מהמר שהרשת עדיין תהיה יותר טובה למרות מה שאומרים" - לדק אין כניסת רשת, הוא רק דק ולא נגן רשת. נגן רשת זה מה שאני מחפש.
הכוונה שאתה מעדיף לחבר את הסטרימר בחיבור usb אל הדאק שלך .. אני הצעתי לבדוק את כניסת ה spdif בדאק שלך לעומת הusb. במידה והוא יוצר טוב אז אתה לא מוגבל לסטרימר עם usb
 
הכוונה שאתה מעדיף לחבר את הסטרימר בחיבור usb אל הדאק שלך .. אני הצעתי לבדוק את כניסת ה spdif בדאק שלך לעומת הusb. במידה והוא יוצר טוב אז אתה לא מוגבל לסטרימר עם usb

הדק שלי מאפשר תמיכה ב DSD רק ב USB
pb1.jpg
 

נערך לאחרונה ב:
זו בכלל סיבה הכי עצובה לקנות סטרימר בגלל dsd :)
כמה פעמים תוכל לשמוע את מיילס דייויס kind of blue.
לדעתי האישית , אתה תפספס הרבה מכשירים טובים בגלל כמות תכנים ממוחזרת של dsd , אלא אם אתה חסיד של קלאסי - שם ההיצע הוא גדול .
אם אתה לא חייב roon , אז תשאיל מערן את המלקו - ב usb הוא גם סטרימר . מימוש יוצא מן הכלל של כונן רשת עם יכולת סטרימינג . וגם תומך dsd ;)
 
אני חושב על ה MELCO ואני חולם על brinkmann nyquist
 
אני חושב על ה MELCO ואני חולם על brinkmann nyquist
חלום לא רעה בכלל... אני אחלום שיהיו לי סתם ככה סכום כזה:)
 

שמתחילות דקירות סכינים בירושלים המזרחית רוב תשומת הלב של כוחות הביטחון
היא למניעת פעילות של חקיינים .
שנמצאה גופת הישראלי בגרמניה , התחלתי לדאוג מ חקיינות לכן נעלמתי מנושא קרוב אלי
התחום הדגיטלי.
טוב לענייננו:
כרמי כותב ,רוזי כותב ועכשיו תורי.
טרנספורט cd לטעמי שלי נשמע טוב יותר מקבצים באופן די ברור. למרות שלי. אין cd tran
מלקו שהפתיע אותי מאד ביכולת להישמע כמו דיסק יותר מקבצים של nas.
למלקו דינאמיות ניקיון ו sq ברמה הכי גבוהה ששמעתי מקבצים
והיכולת שלו לעשות סטרימינג מצויינים.
המלקו משדר בכבל רשת ל איון ביציאה ייחודית שלו שלא מתערבבת עם ה ראוטר.
האיון nwt מכשיר נפלא מפנק ברמת סאונד ששום מכשיר שהבאתי הביתה לא יכל לו.
הבעייה היחידה באיון שאינו תומך ב רון.
וכמו שכתבתי לא רון (איטונג ) לא קונה (בונה).
ולכן המועמד שלי כרגע dcs bridge ויכול בעתיד להשתלב עם ויואלד
ולמה הוא ? כי זה מכשיר שמתעדכן . Dcs חברה עם עבר הווה ועתיד בעיקר.
ומה עוד שהיציאות שלו לדאק הן rca xlr. ועוד חוץ מ usb.
כמו שכתבתי בעבר היציאה המוצלחת היא spdif וטובה ממנה היא יציאת ה xlr.
אז כרמי תעשה לעצמך טובה אם תבדוק , אולי תופתע.
וכל הביטים הללו מגיעים ללמפיזטור להשלמת החגיגה.
אגב: היה אצלי הברינקמן של ערן במשך שבוע רצוף שניגן את כל סוגי המוזיקה
מכשיר מצויין שעושה הכל במארז אחד.
טוב אני חוזר למחסה . :בכי:
 
ולכן המועמד שלי כרגע dcs bridge ויכול בעתיד להשתלב עם ויואלד
ולמה הוא ? כי זה מכשיר שמתעדכן . Dcs חברה עם עבר הווה ועתיד בעיקר.
ומה עוד שהיציאות שלו לדאק הן rca xlr. ועוד חוץ מ usb..
טוב אני חוזר למחסה . :בכי:
חברה מעולה ומכשיר מעניין - אך לא מצאתי יבואן / משווק בארץ…
יש אפשרות לשמוע בכלל?
 
שמתחילות דקירות סכינים בירושלים המזרחית רוב תשומת הלב של כוחות הביטחון
היא למניעת פעילות של חקיינים .
שנמצאה גופת הישראלי בגרמניה , התחלתי לדאוג מ חקיינות לכן נעלמתי מנושא קרוב אלי
התחום הדגיטלי.
טוב לענייננו:
כרמי כותב ,רוזי כותב ועכשיו תורי.
טרנספורט cd לטעמי שלי נשמע טוב יותר מקבצים באופן די ברור. למרות שלי. אין cd tran
מלקו שהפתיע אותי מאד ביכולת להישמע כמו דיסק יותר מקבצים של nas.
למלקו דינאמיות ניקיון ו sq ברמה הכי גבוהה ששמעתי מקבצים
והיכולת שלו לעשות סטרימינג מצויינים.
המלקו משדר בכבל רשת ל איון ביציאה ייחודית שלו שלא מתערבבת עם ה ראוטר.
האיון nwt מכשיר נפלא מפנק ברמת סאונד ששום מכשיר שהבאתי הביתה לא יכל לו.
הבעייה היחידה באיון שאינו תומך ב רון.
וכמו שכתבתי לא רון (איטונג ) לא קונה (בונה).
ולכן המועמד שלי כרגע dcs bridge ויכול בעתיד להשתלב עם ויואלד
ולמה הוא ? כי זה מכשיר שמתעדכן . Dcs חברה עם עבר הווה ועתיד בעיקר.
ומה עוד שהיציאות שלו לדאק הן rca xlr. ועוד חוץ מ usb.
כמו שכתבתי בעבר היציאה המוצלחת היא spdif וטובה ממנה היא יציאת ה xlr.
אז כרמי תעשה לעצמך טובה אם תבדוק , אולי תופתע.
וכל הביטים הללו מגיעים ללמפיזטור להשלמת החגיגה.
אגב: היה אצלי הברינקמן של ערן במשך שבוע רצוף שניגן את כל סוגי המוזיקה
מכשיר מצויין שעושה הכל במארז אחד.
טוב אני חוזר למחסה . :בכי:

אחרי מה שרשמת עולה השאלה למה ה dcs ולא הברינקמן ?
 

Dcs אופציה זולה יותר, לא?
 
ה dcs מספק לי יציאה xlr לממיר שהיא מצויינת ויש לי כבל דגיטלי לעניין הזה
כבל crystal absolute dreamline שהוא עמוד השדרה
הברינקמן הוא כולל דאק ומאלץ אותי למכור את ה למפיזטור ולייתר את הכבל הדגיטלי ,
וזה לא פשוט שצחי מחפש ממיר ב 999$
 
ה dcs מספק לי יציאה xlr לממיר שהיא מצויינת ויש לי כבל דגיטלי לעניין הזה
כבל crystal absolute dreamline שהוא עמוד השדרה
הברינקמן הוא כולל דאק ומאלץ אותי למכור את ה למפיזטור ולייתר את הכבל הדגיטלי ,
וזה לא פשוט שצחי מחפש ממיר ב 999$
חחחח
כרגע מנגן אמלי ממיר ב100$ שבחיבור לhdplex נשמע לי יותר טוב מממיר שעלה 7000$.
יכול להיות יש לי אוזניים מפח.
 

חחחח
כרגע מנגן אמלי ממיר ב100$ שבחיבור לhdplex נשמע לי יותר טוב מממיר שעלה 7000$.
יכול להיות יש לי אוזניים מפח.
אזי מה אתה מחפש אם ככה? תהנה וזה הוא :) :)
 
אני יסביר:
לדעתי יש 2 גנרים של ממירים הראשון ממירי r2r והשני ממירי מולטי ביט סטייל סברה.
הראשון יותר מעודן ויש יגידו יותר אנלוגי וטיבעי .
השני יותר שקט יותר חוספני יותר דינאמי ויש שיגידו שפחות טבעי.
זה בגדול.
אני מתחבר יותר לסוג השני ! אני לא מחפס ממיר שיעשה לי רגוע ההפך אני אוהב את הכיוון השני .
ובכדי שיהיה גם כל היתרונות הנל וגם טבעי צריך באמת ממיר ומקור טוב.
זה כל העניין.
 

היי צחי

האם יש שורה תחתונה לחפירות ,האם הצלחת להתמקד במספר מצומצם של ממירים שאותם אתה בוחן , אם כן מהם , שתף אותנו בתהליך , מה ראית , מה שמעת , ומה חווית .. , זה נורא מעניין להבין איך הצלחת להתמקד בכיוון ספציפי , אחרי ש100 יהודים נתנו לך 200 דעות ו300 רעיונות שונים .. , אני במקומך הייתי מבולבל ;)

בהצלחה
 
שבועה הבא אני ישמע את האודיו אלכימי.
כרגע זה המכשיר הכי אטרקטיבי בעני ממה שמסתובב בארץ.
והסינים מושכים אותי מאוד .
 

שלום לכולם
פעם ראשונה שאני כותב בפורום ויש לי שאלה
הדאק שלי מתחמם לטמפ של 35 מעלות
האם זה נורמלי? שאתם מדברים פה על חימום מכשיר כדי שהסאונד ישתפר האם זה באמת בהתייחסות לחום שנפלט?
הדאק הוא של חברת מרנס, נקנה בארה״ב לפני כמה חודשים.
הדרק מחובר לשנאי 100 וולט שממיר את המתח האמריקאי לישראל אולי בגלל זה?

בכל אופן הדאק שינה את הסאונד באופן דרמטי, שווה כל דולר ואני אישית ממליץ עליו
תודה
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור