חפירת ממירים !!!!

  • פותח הנושא פותח הנושא tzachi
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

לא שאין כניסת USB,יש, אבל אין יציאת USB וה דק שלי בנוי לקבל את אות בצורה הטובה ביותר דרך ה USB. כך שזה פוסל את הסטרימר, נגן רשת או איזה שם שיש לו (זה רק שם, אז אל תתפס לשם) עבורי.
 
לא שאין כניסת USB,יש, אבל אין יציאת USB וה דק שלי בנוי לקבל את אות בצורה הטובה ביותר דרך ה USB. כך שזה פוסל את הסטרימר, נגן רשת או איזה שם שיש לו (זה רק שם, אז אל תתפס לשם) עבורי.
לא רואה בתמונה לא כניסה ולא יציאה של USB - יש מצב שעיניים שלי... טרם נפתחו הבוקר והיו חצי סגורות אתמול בערב... :)
שיהיה אחלה יום ל כ ו ו ו ל ם!
דווקא לשם יש משמעות - יש כאלו שאין להם כרטיס רשת, כלומר זה לא NETWORK - אבל זה האמת לא נוסה כאן - תפסנו מצחי את הבמה :) חחח
 
 

כרמי , כדאי שתעשה בדיקה לגבי איכות הכניסות בממיר .. אני מהמר שהרשת עדיין תהיה יותר טובה למרות מה שאומרים . כדאי לך לבדוק לפני שאתה בוחר נגן רשת. אם בכל זאת החלטת שזה יותר טוב , תבדוק אורנדר יואסבי . מחיר באזור 12000 חדש עם המון מקום וממשק טוב שלהם רק בלי רון..

גנאדי , אני חושב ש 2 טרה זה מעט ..
 
כרמי , כדאי שתעשה בדיקה לגבי איכות הכניסות בממיר .. אני מהמר שהרשת עדיין תהיה יותר טובה למרות מה שאומרים . כדאי לך לבדוק לפני שאתה בוחר נגן רשת. אם בכל זאת החלטת שזה יותר טוב , תבדוק אורנדר יואסבי . מחיר באזור 12000 חדש עם המון מקום וממשק טוב שלהם רק בלי רון..

גנאדי , אני חושב ש 2 טרה זה מעט ..
א׳ זה די תלוי בסוגי הקבצים - אם הכול בהיי רס - כן מעט, אחרת די מספיק. לי יש ורה ועדיין לא מלא..
ב׳ תמיד אפשר להחזיק כמה דיסקים או דיסק יותר גדול...

אורנדר - חברה קוראינית, סאונד הבנתי יותר דיגיטאלי (כבר לא זוכר איפה קראתי...)
 

אורנדר - חברה קוראינית, סאונד הבנתי יותר דיגיטאלי (כבר לא זוכר איפה קראתי...)
לא יודע מה זה דיגיטלי...
יש לאורנדר סאונד בכלל לא רע (עדיין לא מפורט ודינמי כמו לדוגמא CDP של מטרונום).
סאונד לכיוון המלא והנעים.
+ ממשק טוב מאוד.
 
לא יודע מה זה דיגיטלי...
יש לאורנדר סאונד בכלל לא רע (עדיין לא מפורט ודינמי כמו לדוגמא CDP של מטרונום).
סאונד לכיוון המלא והנעים.
+ ממשק טוב מאוד.
סבבה, אין לי האמת כאן עמדה חזקה כי לא שמעתי עדיין... אבל בטוח מחפש מכשיר בלי ״עדיין״ כאחרת אין טעם...
 
איזה היגיון יש בלהשקיע בסטרימר סכומים כאלו אם התוצאה היא די שטוחה ודו מימדית בשל רמות הדחיסה בסטרימינג?
צחי פתח את השירשור לגבי ממיר שזה מוצר אודיופילי עם הכשר הבד"צ עדת האודיופילים העולמי, מישהו כאן צריך
להכנס לפרופורציות לגבי בזבוז משאבים על מדיה מוגבלת מראש.
 

איזה היגיון יש בלהשקיע בסטרימר סכומים כאלו אם התוצאה היא די שטוחה ודו מימדית בשל רמות הדחיסה בסטרימינג?
צחי פתח את השירשור לגבי ממיר שזה מוצר אודיופילי עם הכשר הבד"צ עדת האודיופילים העולמי, מישהו כאן צריך
להכנס לפרופורציות לגבי בזבוז משאבים על מדיה מוגבלת מראש.
כנראה שעוד לא שמעת את הסטרימר או את ה DAC הנכונים...
 
סבבה, אין לי האמת כאן עמדה חזקה כי לא שמעתי עדיין... אבל בטוח מחפש מכשיר בלי ״עדיין״ כאחרת אין טעם...
כשתמצא סטרימר שנשמע כמו CDP טוב (טוב מאוד הכוונה) ולא עולה מעל 25 אל"ש וצפונה, תספר לי בבקשה.:אצבע מורמת
 
איזה היגיון יש בלהשקיע בסטרימר סכומים כאלו אם התוצאה היא די שטוחה ודו מימדית בשל רמות הדחיסה בסטרימינג?
צחי פתח את השירשור לגבי ממיר שזה מוצר אודיופילי עם הכשר הבד"צ עדת האודיופילים העולמי, מישהו כאן צריך
להכנס לפרופורציות לגבי בזבוז משאבים על מדיה מוגבלת מראש.

נכון. אני מקבל סחרחורת מכל המושגים הדיגי-היפסטרים של הזמן האחרון, מה עם החוויה של לשים חומרה מוזיקלית פרטית באיכות המיטבית נכון להיום וחוויית השמיעה האינטימית, מה הזבלה הזה של לבחור את המוזיקה באמצעות הסמארטפון בלי להרים את התחת מהספה רק כדי להגיד אני סוחט את הטכנולוגיה כמו לימון ובסוף זה נשמע חרא.
 

לדעתי, יש פה יותר מרק תכנון מעגלים אלקטרונים ובחירת רכיבים, כל עוד האומנים שאנחנו שומעים מקליטים באולפנים מערביים עם טכנאים מערביים עם אוזן מערבית הציוד הטוב ביותר יהיה מערבי, יש פה גם עיניין תרבותי...

אם כך הייתי מתקן ל: ציוד מערבי יהיה הטוב ביותר למוזיקה מערבית ולא לכל ז'אנר.

ים דיונים יש על הקורלציה בין לאום ומוצא אתני לאופי הצליל. הדבר פחות בולט ברמקולים משום מה, בהגברה זה יותר בולט.
מה שאני מחפש לדעת זה שכשאני פותח ממיר מסויים וממיר אחר ורואה את אותם צ'יפים מה נותן אופי צליל מובהק לחברה מסויימת, האם אלו הקבלים? השנאים? דיודות? ואם גם יש חפיפה בין הרכיבים האם זה תכנון המעגל או מניפולציה של הצליל, ואם זה כך מה קובע מה עדיף ולמה יש הבדלים גדולים במחיר.
 
כרמי , כדאי שתעשה בדיקה לגבי איכות הכניסות בממיר .. אני מהמר שהרשת עדיין תהיה יותר טובה למרות מה שאומרים . כדאי לך לבדוק לפני שאתה בוחר נגן רשת. אם בכל זאת החלטת שזה יותר טוב , תבדוק אורנדר יואסבי . מחיר באזור 12000 חדש עם המון מקום וממשק טוב שלהם רק בלי רון..

גנאדי , אני חושב ש 2 טרה זה מעט ..

לא הבנתי את המשפט " אני מהמר שהרשת עדיין תהיה יותר טובה למרות מה שאומרים" - לדק אין כניסת רשת, הוא רק דק ולא נגן רשת. נגן רשת זה מה שאני מחפש.
 
"נשמע כמו חרא" זה מונח עדין לעומת איך שזה נשמע. סטרימיניג זה נח, אבל מכאן ועד לאיכות צליל המרחק הוא גדול.
זה נחמד בתור תוספת למקורות הקיימים, אבל יש אנשים חסרי ניסיון אודיופילי שקוראים כאן, ועל סמך המידע כאן שופכים כסף רב על מערכות שסטרימינג הוא המקור היחיד בהם.
האם נראה ואולי נשמע לכם הגיוני לבנות סטאפ רציני המבוסס על מינידיסק כמקור יחיד?
לWEB -אני לא מדבר על DAC , אך ורק על סטרימינג.
 

כשתמצא סטרימר שנשמע כמו CDP טוב (טוב מאוד הכוונה) ולא עולה מעל 25 אל"ש וצפונה, תספר לי בבקשה.:אצבע מורמת
אולי ה Ayon החדש, שווה בדיקה. אבל לא יודע כמה מעל 25 אל"ש הוא עולה.
 
סבבה, אין לי האמת כאן עמדה חזקה כי לא שמעתי עדיין... אבל בטוח מחפש מכשיר בלי ״עדיין״ כאחרת אין טעם...
הסטרימר - מצד אחד, אחת הטעויות הגדולות, ומצד שני אחת הרכישות הכי טובות.
שומע פחות טוב מה CDP, אבל איזה מגוון של מוסיקה ונוחות.....:rolleyes:
ה CDP נח במרבית הזמן.
 
הסטרימר - מצד אחד, אחת הטעויות הגדולות, ומצד שני אחת הרכישות הכי טובות.
שומע פחות טוב מה CDP, אבל איזה מגוון של מוסיקה ונוחות.....:rolleyes:
ה CDP נח במרבית הזמן.

אין ספק שסטרימיינג משנה הרגלים, הנוחות והמגוון ממכרים.
 

אם כך הייתי מתקן ל: ציוד מערבי יהיה הטוב ביותר למוזיקה מערבית ולא לכל ז'אנר.

ים דיונים יש על הקורלציה בין לאום ומוצא אתני לאופי הצליל. הדבר פחות בולט ברמקולים משום מה, בהגברה זה יותר בולט.
מה שאני מחפש לדעת זה שכשאני פותח ממיר מסויים וממיר אחר ורואה את אותם צ'יפים מה נותן אופי צליל מובהק לחברה מסויימת, האם אלו הקבלים? השנאים? דיודות? ואם גם יש חפיפה בין הרכיבים האם זה תכנון המעגל או מניפולציה של הצליל, ואם זה כך מה קובע מה עדיף ולמה יש הבדלים גדולים במחיר.

אאאאא עולם ומלואו !!!
תיכנון המעגל האנלוגי.
תיכנון הרסיבר ובאיזה ציפ משתמשים.
איזה מעגל מקבל את הסיגנל מהיו אס בי : סוג הרקלוקר הבפר בלה בלה.
איחות השעון , ישום השעון.
הפרדת שנאים וספקים לצרכני מתח שונים.
סיכוך ובידוד חשמלי ופיזי.
אפילו סוג המגבר שרת ביציאה .
ועוד ועוד ועוד
 
איזה היגיון יש בלהשקיע בסטרימר סכומים כאלו אם התוצאה היא די שטוחה ודו מימדית בשל רמות הדחיסה בסטרימינג?
צחי פתח את השירשור לגבי ממיר שזה מוצר אודיופילי עם הכשר הבד"צ עדת האודיופילים העולמי, מישהו כאן צריך
להכנס לפרופורציות לגבי בזבוז משאבים על מדיה מוגבלת מראש.
נכון
אני מתעניין רק בממיר כי יש מחשב
אבל ברור שהכיוון בעתיד זה ממיר סטרימר.
יש כיום כמה במחיר סביר . אני בתיכנון לשמועה את הלומין d1.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור