חפירת ממירים !!!!

  • פותח הנושא פותח הנושא tzachi
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

(ציטוט) מה שקראתי קודם בתגובות לא נכון איזה ממיר סטרימר מנצח....

אני לא מבין איך אפשר בכלל להשוות ? היו לי שני ממירים של DCS כל אחד למשך יותר משנה. האזנתי למוצרים הנפלאים האלה במשך אלפי שעות !!! ובמחי יד לבטל את האמירה שלי עוד על סמך האזנה חד פעמית אצל יבואן ? זה לא קצת סותר את מה שאמרת ?

בכל אופן, לדעתי מותר בהחלט להזכיר את שתי החברות במשפט אחד... אבל אכן עדיף שזה יהיה ע"י מי שבאמת החזיק את הציוד ויצא לו להתנסות איתו למשך תקופה ארוכה.

בואו ואסביר לכם מה הסיפור (בתור אחד שמכיר היטב את DCS) :

DCS היא אכן חברה מדהימה. אבל לצערי לא מחדשת. מאז שהמציאו את הרינג דאק יותר מעשרים שנה, הם לא חידשו כלום. חברות הייטק פיתחו צ'יפים מתקדמים יותר. המהנדס שהמציא את הרינג דאק כבר לא שם והם לא מצליחים להדביק את ההתפתחות בתחום. בין היתר היה להם קשה מאוד ליצר סטרימר והוא לא עבד טוב וגם היום הוא לא מהמובילים.

לסיכומו של דבר זאת היתה חברה מספר אחת ! אך היום הם כבר לא. למרות שהם עדיין מעולים ונמצאים בקצה העליון ביותר. ובטח ובטח ש DAC של DCS הוא קניה מצויינת מבחינת סאונד (אבסולוטית), אבל הוא לא קניה טובה ביחס לאלטרנטיבות גם בכסף וגם בתוצאה כללית.

ואכן הלומין שאצלי כבר שנה וחצי (S1) נשמע יותר טוב מפגניני. ונשמע ראש בראש לדגם ויולדי (100 אלף דולר ויותר). ואת הכל שמעתי במשך אלפי שעות של האזנה (למעט הויואלדי - כי אין לי אותו באופן אישי, אז זאת באמת הייתה השוואה של שעתיים בלבד).

ובכל אופן, החבר פה מבקש ממיר שהוא בתקציב שממש לא קרוב למגרש המשחקים של DCS. ולכן, ההמלצה היא מצויינת.
פיספסתי
מה היתה ההמלצה ?
 
יש גם ממה שאמרתה גם רמקולים וגם מגברים לדוגמה usher לדוגמה ארום קנטוס.........יש עוד רבים אתה פשוט נוטה לזלזל .
אין בעיה . אתה גם יכול לשלם פי עשר על אותו דבר עם בא לך.

אם כל מה שהצלחת להיזכר הם שני יצרנים שאחד מהם בכלל טיוואני ולא סיני... I rest my case
 

נערך לאחרונה ב:
:):מלאך:
 
נערך לאחרונה ב:
אם כל מה שהצלחת להיזכר הם שני יצרנים שאחד מהם בכלל טיוואני ולא סיני... I rest my case
אתה מדבר יל חברה שרק לא מזמן החלה להשתחרר ממסך הברזל ולהחסף למערב.
בדיוק כמו שאין המון מוטגי על מזרח ארופיים אבל יש יצרני בוטיק.
https://www.theabsolutesound.com/articles/a-look-inside-the-chinese-audio-industry/

מטרת הדיון הוא להפיג את הפחד מסחורה סינית
מכמה סיבות :
הסינים לומדים מהר ומשתפרים פלאים.
שיווק ישיר מהיצרן מביא רף מחיר שלא היה כזה.
גם מוצרים מערבים מתקלקלים ( נתקלתי לאחרונה בפרוססורים של קרל מודרנים שעלו עשרות אלפי שח מלאים בבאגים ותקלות ובעיתי מאוד הטיפול בהם.
הסינים משתפרים בלתת אחריות יש להם עגיין מה ללמוד.
 
אתה מדבר יל חברה שרק לא מזמן החלה להשתחרר ממסך הברזל ולהחסף למערב.
בדיוק כמו שאין המון מוטגי על מזרח ארופיים אבל יש יצרני בוטיק.
https://www.theabsolutesound.com/articles/a-look-inside-the-chinese-audio-industry/

מטרת הדיון הוא להפיג את הפחד מסחורה סינית
מכמה סיבות :
הסינים לומדים מהר ומשתפרים פלאים.
שיווק ישיר מהיצרן מביא רף מחיר שלא היה כזה.
גם מוצרים מערבים מתקלקלים ( נתקלתי לאחרונה בפרוססורים של קרל מודרנים שעלו עשרות אלפי שח מלאים בבאגים ותקלות ובעיתי מאוד הטיפול בהם.
הסינים משתפרים בלתת אחריות יש להם עגיין מה ללמוד.

עכשיו אתה משנה את מטרת הדיון, תסתכל בפוסט הראשון שלך.
לגבי הסיניים מגיעים, אני שומע את המשפט כבר כחמש עשרה שנים, לפני כ 12 שנים רכשתי ציוד סיני מאייל פור ז"ל, מכיר את היכולות והמגבלות, לפחות כלפי חוץ המוצרים נראים טוב, מבפנים הרכיבים לא רעים אבל הסאונד... שם עוד יש להם הרבה מה ללמוד ובתחום הזה לא יותר מידי השתנה גם כיום.

מבחינתי מזרח אירופה היא הכוכב העולה, חברות מיוון, סרביה, פולין ועוד מוציאות תחת ידיהן מוצרים מעולים במחירים אטרקטיביים כשהתוצאה הסופית מתחרה ראש בראש במיטב התוצרת המערבית.
 

נערך לאחרונה ב:
טוב זכותך לחשוב כך
אני חושב שגם רוב הציוד המערבי ממוצע בלבד, וסובל ממחירים מופקעים.
 
צחי שבוע טוב. הדיון הוא חפירה על ממירים או קמפיין שפתחת לטובת סין?? לא נמאס לך לנסות לשכנע את כולם שהסיני לא פחות טוב ממדינות אחרות?? לי אישית מרגיש שאתה גם משקר לעצמך.
 
צחי מי מצולם בתמונת פרופיל שלך ?
 

לדעתי, יש פה יותר מרק תכנון מעגלים אלקטרונים ובחירת רכיבים, כל עוד האומנים שאנחנו שומעים מקליטים באולפנים מערביים עם טכנאים מערביים עם אוזן מערבית הציוד הטוב ביותר יהיה מערבי, יש פה גם עיניין תרבותי...
 
צחי שבוע טוב. הדיון הוא חפירה על ממירים או קמפיין שפתחת לטובת סין?? לא נמאס לך לנסות לשכנע את כולם שהסיני לא פחות טוב ממדינות אחרות?? לי אישית מרגיש שאתה גם משקר לעצמך.
זה יוצא כך לא במתכוון.
פשוט ברף המחיר שאני בקושי יכול להרשות לעצמי כרגע הסינים הם שחקנים חזקים.
ובגלל זה אני חופר בפורומים בחול חזק בשביל לברור את המוץ המתבן.
ומג מסיבה זאת אני פחות נופל לקלישאות.
אבל עם יש כיוון למשהו מעניין אני פתוח
 

צחי, אני חושב שאין כאן הרבה מה לחפור - יש תקציב די מוגדר, בתקציב הנ״ל יש מספר סטרימרים/ממירים של חברות מוכרות - שאלה האם אתה רוצה ללכת לחברות שאינם מוכרות שקופצות פה ושם בפורומים בחו״ל? האם אתה רוצה דברים מופרדים? משולבים?
לדעתי (ואני די שוקל חזק לקחת) אחד מהדגמי של לומין יכול מאוד להתאים לך - גם סיני, גם מוכר, כם מכובד ומדובר בכול המקומות (פורומים) , גם תוכנה אחת מהטובים בתחום וגם נכנס לתקציב שלך, וגם קיים יבואן בארץ שיכול להדגים לך בעסק ובבית.
מכיוון שלי יש ממיר בנפרד - אני מחפש רק סטרימר נטו , ללומין בדיוק יש כזה u1 Mini
שאר הדברים לדעתי די חורגים מהתקציב שלך ורוב חורג בהרבה.
גם את melco n100 יכול לבוא לידי ביטוי , רק מתלוננים על התוכנה שלהם...
יותר אני לא ממש רואה/מכיר אופציה תחת 10k ש״ח - אם קיימים כאלו - אשמח.
ולהוציא יותר למחשב נראה לי לא הגיוני
 
צחי, אני חושב שאין כאן הרבה מה לחפור - יש תקציב די מוגדר, בתקציב הנ״ל יש מספר סטרימרים/ממירים של חברות מוכרות - שאלה האם אתה רוצה ללכת לחברות שאינם מוכרות שקופצות פה ושם בפורומים בחו״ל? האם אתה רוצה דברים מופרדים? משולבים?
לדעתי (ואני די שוקל חזק לקחת) אחד מהדגמי של לומין יכול מאוד להתאים לך - גם סיני, גם מוכר, כם מכובד ומדובר בכול המקומות (פורומים) , גם תוכנה אחת מהטובים בתחום וגם נכנס לתקציב שלך, וגם קיים יבואן בארץ שיכול להדגים לך בעסק ובבית.
מכיוון שלי יש ממיר בנפרד - אני מחפש רק סטרימר נטו , ללומין בדיוק יש כזה u1 Mini
שאר הדברים לדעתי די חורגים מהתקציב שלך ורוב חורג בהרבה.
גם את melco n100 יכול לבוא לידי ביטוי , רק מתלוננים על התוכנה שלהם...
יותר אני לא ממש רואה/מכיר אופציה תחת 10k ש״ח - אם קיימים כאלו - אשמח.
ולהוציא יותר למחשב נראה לי לא הגיוני

אם מוצר של lumin נכנס בתקציב לא הייתי חושב פעמיים, חברה עם מוצרים מצויינים.
 
אם מוצר של lumin נכנס בתקציב לא הייתי חושב פעמיים, חברה עם מוצרים מצויינים.
כןגיא, מסכים... אך מעט חושש ממוצרים סינים... (על תתנפלו אני לא גיזאן :)) יש בהם איזה מה שהוא.... לא יודע איך להסביר (לטעמי) ... דיגיטאלי מידי... פחות אנלוגי... פחות תביע ופחות מתקרב לסאונד הסי די... לא ממש היה לי אפשרויות לבדוק מוצרים הלא סיניים כי הם ברמת מחירים ממש לא זולה... וממש לא פוסל וכנראה דווקא ארכוש את לומין... אמה מה:) חשש חשש :)
 

כןגיא, מסכים... אך מעט חושש ממוצרים סינים... (על תתנפלו אני לא גיזאן :)) יש בהם איזה מה שהוא.... לא יודע איך להסביר (לטעמי) ... דיגיטאלי מידי... פחות אנלוגי... פחות תביע ופחות מתקרב לסאונד הסי די... לא ממש היה לי אפשרויות לבדוק מוצרים הלא סיניים כי הם ברמת מחירים ממש לא זולה... וממש לא פוסל וכנראה דווקא ארכוש את לומין... אמה מה:) חשש חשש :)

ומוצר קנדי
http://arama-audio.com/product/מזרים-מדיה-סטרימר-הי-אנד-simaudio-moon-mind-2/
 
שקלתי גם, טרם בדקתי איך נשמע, אך שכבתי לציין שרצוי שיהיה דיסק פנימי ע״מ למנוע תוספות .. וכאן אגב לומין והרבה ״נופלים״ רק למלקו יש כזה (לא ממש רק לו כמובן)…
בקיצור פשרות או לא פשרות זאת השאלה:)
אגב, אתה שמעתה את מון? לומין? בהשוואה ?
תודה
 
MOON נופל אצלי בגלל שאין לו יציאת USB
את ה LUMIN עוד לא שמעתי, בתכנון
 

MOON נופל אצלי בגלל שאין לו יציאת USB
את ה LUMIN עוד לא שמעתי, בתכנון
אם ככה, דבר פסול בהחלט עבורי בלי לשמוע, אמת הוא גם מוגדר כnetwork ולא סטרימר כללי, לא מבין מה הקטע כאן - להרבה חברות נתקלתי בהפרדה מסוג הנ״ל
 
הסים אודיו הוא סטרימר לחלוטין , מוצר מצויין.
לגבי כונן , המלצה שלי היא להוסיף כונן רשת מכמה סיבות:
זה נשמע יותר טוב
אין מגבלה לנפח
זול יותר מכונן פנימי
 
הסים אודיו הוא סטרימר לחלוטין , מוצר מצויין.
לגבי כונן , המלצה שלי היא להוסיף כונן רשת מכמה סיבות:
זה נשמע יותר טוב
אין מגבלה לנפח
זול יותר מכונן פנימי
לא אמרתי מוצר "לא טוב", אין חיבור USB שזה אומר אתה לא ממש יכול לחבר דיסק חיצוני, רק דרך כניסה של רשת אפילו באתר זה מוגדר כ mind2-network-player
לחבר NAS - זה עוד מכשיר, עוד כבל, עוד רעש ועוד השקעה כספית.
אגב לא ראיתי טרם NAS מיעד קטן מיועד לSSD.
מספיק לחבר דיסק חיצוני SSD בגודל 2T וזה די מחסה את כול הצרכים של יום יום.
דיסק פנימי - פותר בעיות אלו וחוסך מקום.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור