חפירת ממירים !!!!

  • פותח הנושא פותח הנושא tzachi
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

ממליץ מאוד גם על הפרה אמפ של תדי פרדו.
למי שזוכר מהתערוכה של dtown לפני שנתיים או שלוש זה היה החדר אולי הכי מרשים שנשמע טוב עם כל סוג של מוסיקה בודאי ביחס למחיר והמקור היה הממיר של תדי.
שמעתי מאז את הממיר הזה על 4 סט-אפים שונים כולל אצלי והוא מאוזן ומוסיקלי מאוד, נשמע פשוט נכון.
אי אפשר לומר עליו שהוא הממיר הכי שקוף ואנליטי שבנמצא ואני לא יודע מה עם היכולת לפיענוח הקבצים הכי חדשים אבל לדעתי הוא אחד הטובים ביותר בתחום שהגדרת.
 
ממליץ מאוד גם על הפרה אמפ של תדי פרדו.
למי שזוכר מהתערוכה של dtown לפני שנתיים או שלוש זה היה החדר אולי הכי מרשים שנשמע טוב עם כל סוג של מוסיקה בודאי ביחס למחיר והמקור היה הממיר של תדי.
שמעתי מאז את הממיר הזה על 4 סט-אפים שונים כולל אצלי והוא מאוזן ומוסיקלי מאוד, נשמע פשוט נכון.
אי אפשר לומר עליו שהוא הממיר הכי שקוף ואנליטי שבנמצא ואני לא יודע מה עם היכולת לפיענוח הקבצים הכי חדשים אבל לדעתי הוא אחד הטובים ביותר בתחום שהגדרת.
מצטרף להמלצה. ממיר מעולה. :בעד:
 

אם אתה דל בתקציב היום אבל עדיין רוצה לשמוע נחמד, אולי קח לך מודל הכי זול של שיט
https://www.schiit.com/products/modi-1
גרסת המולטיביט, עולה 250$ לפני משלוח ומיסים
תמיד תוכל למוכר ולשדרג או להשאיר אותו למערכת אוזניות למחשב
ובנתיים תוכל ברגוע לחפש לך את מה שאתה רוצה
 
תדי פרדו לא הכוס תא שלי.
יש לי כרגע איזה משהו בשביל לשמוע עד שהחליט.
הנתיה שלי היא לא ללכת על דאק יקר ישן אלה יותר לכיוון של ממירים סינים שבנויים בסטנדרט ארופאי עם רכיבים מערביים וביקורות משתפחות ברשת .
דוגמה לממירים המדוברים : gustard x26 , smsl vmv d1, ו -lks mh-da004.
כולם עם 2 ציפים של סבר 9038
וכולם עוללים את מיטב הטכנולוגיה והרכיבים המערבים.
בביקורות מול ציוד סופר יקר מערבי הם מתמודדים בכבוד.
והמחיר הוא בסביבות 1300$.
בmassdrop עוד פחות.
זו הנתייה שלי אלה עם כן יצוץ משהו ראוי
 
יש בלוחות dac של chord Hugo ..חדש לחלוטין ..
במסגרת התקציב שלך 3900 ש''ח ..
 

הממיר הזה של chord בגודל חפיסת סגריות.
מה יש בו שמצליח להתחרות בממירים עם שנאים גדולים וספקי מתח לכל פיפס במכשיר.
מה הסוד ?
 

תמונות מצורפות

  • 33_2000_550.jpg
    33_2000_550.jpg
    KB 30.3 · צפיות: 312
לא יודע ..
אבל יש לו באמת ביקורות מדהימות
http://www.dtown.co.il/forum/threads/התרשמות-מ-chord-hugo.38704/
כן גם בפורומים בחול .
תעלומה בעני
 

דוגמה לgustard נראה הרבה יותר סקסי ואומרים נשמע מעולה.
הקורד עולה פעם וחצי יותר
 
התמונה
 

תמונות מצורפות

  • 6e8c4de1gy1fg9gk8p5djj215o0rsx4k.jpg
    6e8c4de1gy1fg9gk8p5djj215o0rsx4k.jpg
    KB 96.3 · צפיות: 320
  • 6e8c4de1gy1fg9gk8p5djj215o0rsx4k.jpg
    6e8c4de1gy1fg9gk8p5djj215o0rsx4k.jpg
    KB 96.3 · צפיות: 301
הגודל הקטן בקורד מתאפשר בגלל הספק הממותג שלהם . זו חברה שהתחילה בתכנון ספקים ממותגים עבור נאסא. בנוסף הם לא משתמשים בציפים האופנתיים אלא מייצרים אותם לבד ב fpga מה שמאפשר להם גמישות מקסימלית בתכנון.
יכול להיות שגם הממירים הסינים טובים , אבל לא הייתי מוותר על האפשרות לבדוק את הקורד קודם..
איל
 

במקרה של ההוגו הם משתמשים בסוללה לצורך ניידות
 
יש גם את הqutest שהוא הגרסה הנייחת של ההוגו 2. הביקורות טובות, אז שווה בדיקה.
דבר עם היבואן. בזמנו הסכים להשאיל לסוףשבוע
 
שומע עם M2TECH רזה ומדוייק דגם YOUNG
אתה מוזמן צחי
 

הפוסט הזה מצחיק משום מה ואפילו מעציב קצת.
אי אפשר לאכול העוגה ולהשאיר אותה שלמה...
צחי רוצה ממיר בסכום מסוים וזה מה יש.
ואין קסמים ונפלאות ולא יהיה.
רכיב כזה ורכיב ההוא הכל שטויות...
ממירים טובים (למפיזטור ,איינשטיין...)
עולים כסף.ממיר ב 4000 שח זה לא עוגה של רולדין זה בסקוויט בשבולת השרון...
אבל צחי לא חייב עוגה מרולדין בשביל להנות מקצת מתוק...
 
הפוסט הזה מצחיק משום מה ואפילו מעציב קצת.
אי אפשר לאכול העוגה ולהשאיר אותה שלמה...
צחי רוצה ממיר בסכום מסוים וזה מה יש.
ואין קסמים ונפלאות ולא יהיה.
רכיב כזה ורכיב ההוא הכל שטויות...
ממירים טובים (למפיזטור ,איינשטיין...)
עולים כסף.ממיר ב 4000 שח זה לא עוגה של רולדין זה בסקוויט בשבולת השרון...
אבל צחי לא חייב עוגה מרולדין בשביל להנות מקצת מתוק...

שלמה אל תוציא אוויר ממפרש שרק נמתח.
אם מגזין כמו סטראופייל יכולים לשים בקטגוריה A+ ממיר שעולה 2200$ אז צחי יכול למצוא אותו יד שניה ב 6000 שח (בחו"ל) עם קצת סבלנות.
צחי קיבל המלצה על אחד כזה הבנצ'מרק וגם ה Auralic Vega שהוא ממיר על ניתן לרכישה היום בחו"ל ב 5000-6000 שח.
זו חוכמה קטנה לשפוך טונות של כסף כדי לקבל איכות מעולה ולפוסט כזה יש ערך רב כי הוא מאפשר לבחון כיצד ניתן גם בתקציב לא גבוה להגיע לשם ובהחלט יש ממירים היי-אנד בתוך הסכום שהוא הקציב.
נכון שהסכומים האלו הוקצבו לממיר חדש אבל תשלומים אפשר לעשות גם בקרדיט ואז הכל פיקס ויש היי אנד במחיר של כמה עוגות מרולדין.
בתאבון
 
נערך לאחרונה ב:
הפוסט הזה מצחיק משום מה ואפילו מעציב קצת.
אי אפשר לאכול העוגה ולהשאיר אותה שלמה...
צחי רוצה ממיר בסכום מסוים וזה מה יש.
ואין קסמים ונפלאות ולא יהיה.
רכיב כזה ורכיב ההוא הכל שטויות...
ממירים טובים (למפיזטור ,איינשטיין...)
עולים כסף.ממיר ב 4000 שח זה לא עוגה של רולדין זה בסקוויט בשבולת השרון...
אבל צחי לא חייב עוגה מרולדין בשביל להנות מקצת מתוק...
דווקה בתחום הדיגיטאל אני חושב שאתה טועה.
זה לא מגבר שדוקל 50 קג ולא פטיפון ים זרוע מהחלל החיצון.
זו טכנולוגיה דיגיטאלית.
אינשטין ולמפיזטור זה מנורות פחות מעניין אותי.
אבל כך את msb ממיר שעלה 100000 שח r2r שנאי לכל רכיב , הכל יושב בגוש אלומנים .כך 5 שנים ורזולושין אודיו קנטטה עושים את אותו דבר ב6000$ והבינים ב2500.
ראיתי השוואה של הבל קנטו 3.7 לממיר סיני אחד מאילו שצינתי . הם נשמעו קרוב מאוד עם הבדלים זניחים לכאן ולכאן וגם השוואה ליגזיל של שיט.
אצה יודע למה הסיני עולה שליש כי הם יוצאים למכירה בmassdrop ומוכרים 700 יח במכה.
אני לא היתי מזלזל.
נכון אני דל כרגע בתקציב אבל אני ימצוץ תמיץ לכל שקל
 

דווקה בתחום הדיגיטאל אני חושב שאתה טועה.
זה לא מגבר שדוקל 50 קג ולא פטיפון ים זרוע מהחלל החיצון.
זו טכנולוגיה דיגיטאלית.
אינשטין ולמפיזטור זה מנורות פחות מעניין אותי.
אבל כך את msb ממיר שעלה 100000 שח r2r שנאי לכל רכיב , הכל יושב בגוש אלומנים .כך 5 שנים ורזולושין אודיו קנטטה עושים את אותו דבר ב6000$ והבינים ב2500.
ראיתי השוואה של הבל קנטו 3.7 לממיר סיני אחד מאילו שצינתי . הם נשמעו קרוב מאוד עם הבדלים זניחים לכאן ולכאן וגם השוואה ליגזיל של שיט.
אצה יודע למה הסיני עולה שליש כי הם יוצאים למכירה בmassdrop ומוכרים 700 יח במכה.
אני לא היתי מזלזל.
נכון אני דל כרגע בתקציב אבל אני ימצוץ תמיץ לכל שקל
לא טועה ולא נעליים ולא מזלזל...ואין קשר לדל תקציב או מפוצץ תקציב.
ציינתה תקציב וזהוא .
 
אגב שלמה לא כל אחד מכוון לאולטרה הייאנד.
אתה לא צריך להיות עצוב.
מכוונים להוציא את המקסימום ממה שיש.
יש פה אנשים שמבקשים נמלצות לרמרול ב5000 שח וגם זה בסדר.
 
נערך לאחרונה ב:

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור