התלבטות לקנית LCD שאלות בנושא מרחק ,איכות וכו

  • פותח הנושא פותח הנושא ASAFF
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

ASAFF

אוהב את התחום
הודעות
121
מעורבות
0
נקודות
0
שלום אני מצטרף חדש לאתר, אחלה אתר יש פה כול הכבוד למקימים

אני מעונניןן לקנות LCD לחדר שלי ואני מתלבט באיזה גודל מכייון שהטלוזיה תהיה מול המיטה המרחק בין המיטה לקיר הוא 3 מטר (במצב שכיבה ) ברור שעם אני יושב על המיטה או ליד המחשב זה קרוב יותר , כי המחשב והקיר זה על אותו קיר והרוחב 1.60 בערך השאלה עם לקנות 37 או 32

אני מתלבט בין טושיבה וקיבלתי הצעה גם על פנסוניק
אני יודע שהמחרים של 32 נעים בין 3000 ל4000 ש"ח ו37 בררור שיותר 5000 ומעלה

אני מעונינין בטוזיה איכותית במחיר סביר לשידורי כדורגל ,אשמח לקבל פרטים ודעות על מה שאתם חושבים או ממלצים ,כי אני לא מבין גדול בתחום

יש כאלה שאמרו לי אני יכול לחבר עם כבלים איכותים יותר שעולים יותר כסף
ועוד משהו חשוב לי שתתנו עליו את הדעת , הוא שהטלוזיה מיעודת להיות מחוברת למחשב כי יותר קל ונוח לראות סרטים וכו ' אז גם פרמטר חשוב

תודה מראש
 

לדעתי, למרחק הזה עדיף 37"
אם אתה הולך לחבר מחשב לטלוויזיה, חשוב שהיא תתמוך ב- NR (מידע - http://www.dtown.co.il/index.php?news=156)
מסך פנסוניק שקיבלת עליו הצעה, זה פלזמה או LCD ?
 
לדעתי, למרחק הזה עדיף 37"
אם אתה הולך לחבר מחשב לטלוויזיה, חשוב שהיא תתמוך ב- NR (מידע - http://www.dtown.co.il/index.php?news=156)
מסך פנסוניק שקיבלת עליו הצעה, זה פלזמה או LCD ?


הטלוזיה שקבלתי היא LCD בכללי פנסוניק היא חברה טובה

37 זה לא ענק מידי ל3 מטר יש לי התלבטות קשה מבחינת הגודל
הטלוזיה מיועדת לחדר שינה אז ככה שרוב הצפייה נעשיית בשכיבה ואז אני מגיע ל3 מטר כיאלו מקיר אחד לשני
 
נערך לאחרונה ב:

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור