יש אנשים שיכולים לרצוח מישהו שלועס להם מסטיק ליד האוזן.
בול!
יש אנשים שיכולים לרצוח מישהו שלועס להם מסטיק ליד האוזן.
מישהו יכול להרחיב קצת בנושא של RC?
אילו מכשירים,תוכנות?האם זה לא פוגע למעשה בכל מני פרמטרים אחרים תוך כדי תיקון ?[/QUOTE
https://www.dagogo.com/lyngdorf-rp-1-roomperfect-room-correction-device-review/
אני מבין למה אתה מתכוון. כשמתרגלים לסאונד מנומס ופתאום מקבלים רזולוציות, פרטים, דינמיקה ואנרגיה זו בעיה.
כשמתרגלים לזה, הסאונד המנומס הופך להיות מטרד. חכה שהרמקול שלך יעבור הרצה, אתה תתרגל לסאונד הזה. והרמקול שלך, מה לעשות, הוא בדיוק כזה.
כל חדר חייב RC ולו בשביל תדרי הבס.האם אתה יכול לשלול אופציה של שקיים חדר שלא יצטרך RC - לא, גם אם הסיכוי לכך שואף לאפס הוא אינו אפס.
יום טוב מיכאל.
אבל יש לי רמקול קרמי...למרות שיש לי רמקול לא רע ,אני מפרגן מאד לרוקפורט וגם ל מגיקו.
האופי שלי לשמוע בניחותא שעות רבות של סאונד מלטף מהול באגרסיה
קלה במינון סביר .
אי אפשר לדעתי לאכול כל היום מתוק או כל היום חריף. אבל אפשר גם וגם.
ואסור גם להחליט בשביל מישהו אחר.
בתיאבון.
יש מכשיר של minidsp studio
שזה rc משולב סטרימר
למישהו נסיון איתם?
מחיר צנוע יחסית
א. עושה שכל אם מדובר בספיגה, פיזור, ומלכודות בס - טיפול אקוסטי פרופר.כל חדר חייב RC ולו בשביל תדרי הבס.
עקב מידות החדר, תמיד יש תדר/תדרי תהודה באיזור הבס שצריך RC/אקווליזר/מלכודות בס כדי לדכא אותו/אותם.
כל פעם שבנאדם רושם כאן שהוא לא אוהב קרמי, מנסים להוציא אותו כעוף מוזר וחריג וכו וכו..
אין פה מה לנתח חברים וחברות. בנאדם לא חייב להתחבר לקרמי או לשופר או לאלקטרוסטטי או ללא יודע מה...
משיחה שלי עם גיא הצלחתי להבין במהרה מה הבנאדם מחפש ומה הוא פחות אוהב.
יצרן מכוון FR שטוח לרמקול בחדר אקוסטי של 2 מליון דולר (או להבדיל בשטח פתוח באוויר החופשי) .....כשאתה מכניס את הרמקול ה- FLAT לחדר אמיתי יש תהודות של תדרי הבס עקב מידות החדר והרמקול כבר לא FLAT..... אקווליזר /RC/ או מלכודות בס אמורות לישר בחזרה את ה FR.א. עושה שכל אם מדובר בספיגה, פיזור, ומלכודות בס - טיפול אקוסטי פרופר.
ב. יצרן הרמקול עבד קשה כדי לקבל FR שטוח, אז לבוא ולקלקל את זה עם איקוולייזר כשהבעייה היא בכלל החדר ?
בערך כמו לחפש את המטבע מתחת לפנס.
R
לא. אני לא טוען את זה. הייתי טוען אותו הדבר לגבי רמקול שופר. זינגלי, אקפלה, אוונגארד והורן נשמעים שונה זה מזה. כך גם טידל, מרטן, איזופון, קארמה, ארטוס בקרמי. ואם הולכים עוד צעד אז מג׳יקו, b&w, רוקפורט ועוד שהם עשויים קרבון נשמעים שונה.
קרמי זה לא העניין, העניין הוא הצהרות שהן חסרות הגיון.
להבדיל ממך אני נכנסתי לרכב, השקעתי זמן בפקקים, בעוגיות לריפוד הבטן והגעתי להאזין אצלך. רמז, כביש 4 לכיוון צפון מוביל מנס ציונה לעירי.
לא אמרתי שלא שמעת קרמים. אמרתי שאין מצב שכל הקרמים נשמעו לך אותו הדבר. למה? כי הם לא נשמעים אותו הדבר.
לא רשמתי שנשמעו אותו הדבר, הרי היו מחוברים להגברות ומקורות שונים, רשמתי שחשתי תחושת אי נוחות שהטרידה אותי.
אצל אלדר לא חשתי באותה תחושת אי נוחות ויהיה זה בלתי סביר לחשוב שאין אף סטאפ עם רמקולים קרמיים שלא ינעם לאוזני, למצר למעט הסטאפ של אלדר טרם נתקלתי בנוסף.