מחפש מסך "LCD 24, תקציב 2000 ש"ח, אובד עצות ומתלבט בסוגיית הפאנלים- עזרה נחוצה

  • פותח הנושא פותח הנושא vk3
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

vk3

חבר אתר
הודעות
10
מעורבות
0
נקודות
1
שלום לכולם,

יש לי תקציב של 2000 ש"ח פחות או יותר.

מעוניין במסך "LCD 24.

שימושים עיקריים: אינטרנט, עבודות משרדיות, טלוויזיה, עיצוב גראפי חובבני.

וכאן מתחילה הבעיה:
הבנתי שמתחילים לבחון מסך מהפאנל (TN, VA, IPS). אחרי שראיתי שבעלי פאנלים ה- VA, IPS יקרים בכיותר מ- 1000 ש"ח, התאכזבתי מאוד.
אין לי ברירה אלא לקנות את הפאנל הנחות TN.

1) איך לדעת TN של מי טוב יותר ?
2) איזה פרמטרים אחרי הפאנל באמת יקבעו לי את האיכות וחוויות השימוש ?
3) איזה מסכים לא מיוצרים בסין ?
4) על איזו חברה ללכת ? מי אמינה יותר ? ולמי האחריות "המושלמת" ? LG, SAMSUNG, PROVIEW, DELL.........................

ואולי גם אפשר לחשוב על השקעה של 3000 ש"ח, אבל האם אפשר למצוא פאנל איכותי במחיר ובגודל כזה ? נראה לי שזה מחיר ביניים.

בבקשה עזרתכם וחוות דעתכם המקצועית !! אודה להמלצות.
 

קשה מאוד לתת קביעות כלליות, משום שכל חברה משתמשת בפאנלים אחרים בדגמים השונים מתוצרתה (לפעמים יכול להיות גם מקרה של מסך עם מספר פנלי TN שונים).
יש כאן גם שאלה האם איכות TN טובה מספיק עבורך באופןן אישי, האם יצא לך לראות מסכי LCD בגדלים והתקציב שציינת?
 
עד עכשיו היה לי מסך "LCD 19 של SONY שכבר אין אותו בארץ ( מכרתי). בזמנו חשבתי שהיה לי את המסך, בה' הידיעה, עד שראיתי את דליפות האור מבלי לדעת מה זה, הגוונים בפינות וכו'... אז מה יהיה על 24 ?! וגם ש- "24 לא אחליף מחר, זו השקעה לטווח ארוך...

תראה, אני מוכן להתפשר על הפאנל, כי כמו שאמרתי השימושים העיקריים של המסך הם לעבודה משרדית/ אינטרנט וטלוויזיה, אבל אם אקבל מסך שכולו דליפות אור והצבעים בצד שמאל יראו שונה מצד ימין שלו (כמו שקראתי בכמה מקומות), זה יהיה נורא.

איך אפשר להכריע ?

ושוב, כפי שאני רואה ה- LCD האיכותי היחיד שניתן לקנות ב- 3000 ש"ח הוא הדל 2408. אז האם זו באמת בחירה טובה שלא אצטער עליה ?

ועוד שאלה, אולי קשה מדיי, נגיד עוד 3-4 חודשים, האם המצב בשוק מבחינת הפאנלים יהיה שונה מאוד מעכשיו ? האם פאנלים איכותיים יעלו פחות ועדיף פשוט לחכות ?
 
עוד 3-4 חודשים לא אמורה להיות מהפיכה.
תבדוק גם את ה- T260, אם תוכל לחיות איתו (יש לו TN), תרוויח עוד מספר אינצ'ים בגודל.
 

אבל הוא "26...

לא ממליצים לי על 24 TN ו- 26 כן ? לא הבנתי. הרי עליו הפגמים יהיו עוד יותר מודגשים...
 
ה: T260הוא למעשה 25.5 אינטש.
עבור תוספת של 1.5 אינטש חבל על הכסף אני ממליץ לך על הדגם T240 יש לי אותו פגז של מסך אל תחשוש מפנל TN.
תמצא אותו בחנויות BUG במחיר טוב ובתנאי תשלומים נוחים.
ואים יש לך סבלנות כל כמה שבועות הם מבצעים מכירות ללא מע"מ תבדוק כי זה תלוי בקניונים שהם מצאים.

תהנה.
 
ה: T260הוא למעשה 25.5 אינטש.
עבור תוספת של 1.5 אינטש חבל על הכסף אני ממליץ לך על הדגם T240 יש לי אותו פגז של מסך אל תחשוש מפנל TN.
תמצא אותו בחנויות BUG במחיר טוב ובתנאי תשלומים נוחים.
ואים יש לך סבלנות כל כמה שבועות הם מבצעים מכירות ללא מע"מ תבדוק כי זה תלוי בקניונים שהם מצאים.

תהנה.

ממש לא מומלץ לקנות מבאג. זהו נסיון אישי שלי עם החנות, גרם לי כאב ראש עצום ואין סוף טרטורים. במחשבה לאחור, הייתי מביא את הזיכוי למישהו בחינם ומונע את הטרטורים האין סופיים. מומלץ לקנות מחנות שאתה יודע שיש אבא למוצרים שאתה קונה. האחריות שהם נותנים למוצרים לא שווה הרבה, יותר נכון, לא שווה כלום!

"תאור חוויית הקנייה:
קניתי את הנגן מבאג בקניון חולון. המוכר היה אדיב אך חסר ידע לחלוטין על כל מה שקשור במוצר. לבסוף החלטתי לרכוש את המוצר בגלל זיכוי שהיה לי בחנות ממתנה שקיבלתי. יום אחרי הרכישה המוצר התקלקל. חזרתי לחנות והתבקשתי להתקשר לשירות לקוחות מתוך טענה שניתן לתקן את זה טלפונית. המוכר אמר כי לשלוח למעבדת תיקונים יקח שבועיים. המוצר חדש וכבר התקלקל, במקרה כזה צריך להחליף מיד את המוצר ולא לתקן מוצר שהוא חדש.פניתי לשירות לקוחות, בשירות לקוחות הודיעו לי כי אין ברירה אלא שאם אני צריך את המוצר מהר אצטרך להגיע למעבדת התיקונים במושב בן שמן שרחוק מהבית שלי. בזבזתי 3 שעות ליסוע למושב לחכות לתיקון ולחזור. במושב הודיעו לי שהמוצר אבוד וחייבים להחליף אותו. היו שם שני בחורים ובחורה. היא שאלה אותו אם יש להם מוצרים חדשים והוא אמר שהוא חושב שכן. בסוף הבחורה הביאה לי אריזה שפתחו אותה כבר בעבר וטענה שהמוצר כנראה חדש בגלל שנמצא בו המספר הסידורי. דבר מעניין, הרי המספר סידורי יכול להיות בקופסא גם אם המוצר אינו חדש. הבחורה טענה שהמוצר חזר מחנות. למה המוצר חזר מחנות?!? כנראה שהמוצר כבר עבר יד של מישהו והמוצר שקיבלתי הינו מחודש ולא חדש. ברגע שהמוצר עבר יד של מישהו אחר זה נחשב יד שניה, אני אמור לשלם מחיר מלא על יד שניה? ממש לא. חזרתי לחנות והמוכרים אמרו שהם לא בעלי סמכות להחליף את המוצר, הם התקשרו למנהל והמנהל לא הסכים להחליף את המוצר והוא אמר לי להתקשר לשירות הלקוחות בפעם השניה. אמרתי להם שאני הולך לבטל את התשלום בכרטיס אשראי והוא אמר לי תעשה מה שאתה רוצה. אמרתי להם בפרצוף שהשירות שלהם הוא השירות הגרוע ביותר שראיתי. מטרת הקניה הייתה שהנגן יהיה איתי בנסיעה לאילת(הביקורת נכתבה ביום חמישי). הנסיעה תהייה ביום ראשון וביום שישי שירות הלקוחות לא עובדים. אני מציע לכולם להתרחק מהרשת המפורסמת באג ולמנוע כאב ראש עצום, טרטורים, זמן עבודה ובסוף לא לקבל את המוצר שקניתם במלוא כספכם ויותר מזה, החברה מוכרת מוצרים מחודשים כמוצרים של יד ראשונה שימו לב והיזהרו! אני חושב שזאת בושה שרשת כל כך מפורסמת מוכרת מוצרים מחודשים כמוצרים חדשים, אם אני לא טועה אפשר לתבוע אותם על זה. יותר מזה שירות הלקוחות גרוע בצורה מחרידה. חשבתי שבגלל שהם יחסית יקרים, יהיה מי שיתמוך בי בעת תקלות, ויהיה מי שיחליף לי את המוצר בעת הצוך אבל כנראה שטעיתי. שתבינו שמדובר ביום אחד אחרי הרכישה, לא שבוע, לא חודש, יום והמוצר התקלקל. אני רק רוצה להגיד שאני לא יוותר להם עלי הם לא יעבדו. מצדי אני ידבר עם המנהל ואני אתבע אותו אישית. הצעה שלי, יש מלא חנויות אחרות, אל תקחו סיכון.
מוצר:MP4
מהירות משלוח: איסוף עצמי
שירות לקוחות: זוועתי
נוחות ביצוע ההזמנה: ממוצע
דרוג כללי: המנעו מהזמנה בחנות זו
מספר חשבונית/קבלה:466907471
מודל/דגם: D2
יצרן:COWON
"
 

נערך לאחרונה ב:
חבל שאנשים כמוך קונים נגנים שנקראים MP4 זה עבודה בעניים.
וזה לא אמר כלום על החנות .
מאידך גיסה אני מאוד מרוצה מהשרות של באג.
החברה על הכפאק..
 
רגע, זה ששלחו אותי לתקן מוצר חדש בבית שמן למעבדה במקום להחליף לי במקום זה לא אומר כלום על החנות?

זה שהבחור שמכר לי את המוצר לא ידע כלום על המוצר שהוא מוכר זה לא אומר כלום על המקצועיות?

זה שבחור אחר בדק את המוצר בחנות ואמר שזה תקלה שטותית ותוך 5 דקות אפשר להסדיר את זה בשיחה טלפונית עם שירות הלקוחות, כששירות הלקוחות לעומת זאת, אמרו לי שאין מה לעשות ואני חייב לסוע למעבדה שנמצאת רחוק מאוד מהבית זה גם לא אומר כלום על החנות?

זה שהגעתי למעבדה קיבלתי מוצר בחבילה פתוחה, מקושקשת עם טביעת אצבע על המסך שבהתחלה לא היו בטוחים אם המוצר חדש ורק אחרי שראו את מספרו הסידורי החליטו שכן(למרות שגם ביד שתיים אפשר למקור מוצר ופשוט להעביר את מספרו הסידורי לקונה) זה מקצועי? זה שמביאים לי מוצר שחזר מחנות בטענה שזה מוצר חדש, דבר תמוה שהוא חזר מחנות, מה גם שגרסת המוצר הייתה 5 דורות אחורה זה לא אומר כלום על החנות?

זה שביזבזתי כסף, זמן עבודה, אנרגיה ובסוף קיבלתי מוצר שכל אחד שהיה מקבל היה רואה מיד שמישהו כבר נגע בו לפני זה לא אומר כלום על החנות?!??

ממש כן, אני ממליץ לאף אחד לא לקנות שם, כדי לא לעבור את מה שאני עברתי, ים של עצבים טלפונים ו-...כלום! אני חוזר על מה שרשמתי כביקורת בזאפ על החנות המפורסמת באג, הצעה שלי, יש מלא חנויות אחרות, אל תקחו סיכון.

עריכה: "חבל שאנשים כמוך קונים נגנים שנקראים MP4 זה עבודה בעניים."
לא הבנתי ממש את המשפט אשמח אם תסביר לי אותו.

בהצלחה לפותח השרשור בקניית המסך.

יום טוב.
 
נערך לאחרונה ב:
1- הייתה פונה לנותן השרות של הנגן.( וזה לא באג ).
2- אתה בחרתה ליצור קשר עם באג.
3- אני קנתי מסך של סמסונג בבאג , אם יש לי בעיה במסך אני אפנה למי שנותן את האחריות למוצר ( אני אגלה לך סוד זה לא באג!!! ) כי הוא הכי מקצועי בלתת לי פיתרון לבעיה.
4- שיהיה לך יום נפלא נפלא.
 

<נערך>
 
נערך לאחרונה ע"י מנהל:
אין צורך להגדיל את הכתב לגודל שמגיע כמעט לרבע מהמסך, מזלי שעדיין אני מסוגל לראות גם בכתב קטן יותר.

"היות ומה אתה רוצה שכל פעם תצא גרסת תוכנה חדשה הם יפתחו את המוצר וישנו אותה."
הם לא צריכים לשנות אותה, אם המוצר אכן חדש הגרסא האחרונה הייתה צריכה להיות מוטמעת בו כבר ממפעל. כל המוצרים עם הגרסא הישנה נמכרים ואז מגיע משלוח חדש לארץ עם מוצרים בעלי הגרסא האחרונה שיוצאת בכל פעם. אם המוצר ישן הגרסא האחרונה נכון לאותו זמן שבו הוא הובא לארץ מוטמעת בו.
מילא זה היה דור אחורה אבל 4-5 דורות אחורה זה חשוד בצורה מוגזמת. רק שתדע לפני החלפת המוצר הכוונה המוצר שקניתי לפני שהלכתי למעבדה היה בעל הגירסא החדשה וכך גם כנראה על הסחורה שלהם.
רק שתדע, הגרסא החדש לא יצאה לפני שבוע, היא יצאה לפני חצי שנה.

יש לך טעות, באג זה לא וואללה שופס, אם קנית מבאג הם נותנים לך את האחריות והם עובדים עם מעבדה כלשהי.(כן כן מעבדת תיקונים של באג). אין לך מה להתווכח בנוגע לזה, אני אישית נסעתי לשם זה נמצא בבית שמן.

בקשר לגירסא, האריזה הייתה פתוחה והייתה טביעת אצבע למסך של המוצר הם לא היו בטוחים אם זה חדש(חוסר מקצועיות) ואז החליטו שזה חדש בגלל המספר הסידורי שהיה בקופסא, המוצר חזר מחנות לכן גם הגירסא הייתה 5 דורות אחורה. למה הוא חזר מחנות? על זה כנראה רק הם יוכלו לענות(יד 2). אם המוצר אכן היה חדש הגירסא גם הייתה הגירסא האחרונה. הגירסא האחרונה יצאה לפני 5 חודשים, זתומרת גם היא כבר לא חדשה. כל מוצר חדש שהגיע לארץ עד לפני חמש חודשים היה בעל גירסת קושחה 2.57(הטמעת הגירסא נעשית על ידי המפעל שנמצא ביפן ולא על ידי באג). מוצר זה ככל הנראה נמכר מזמן, תוקן במעבדה ובגלל זה הגירסא ישנה.

דבר שני, זה שבאג שולחים אותי לתקן מוצר חדש זה כבר מראה מה האחריות שלהם שווה. להביא לי מוצר שכבר נפתח? לא, הם צריכים להביא לי מוצר חדש מחנות.
מיותר לציין שכל זה נעשה ביום ראשון(יומיים אחרי שקניתי את המוצר) במשך יותר משבועיים. בקיצור סיוט.

אני רואה שיותר ויותר אנשים המוגדרים כ"חבר חדש" באים עם אין סוף המלצות על חנויות מוצרים וכו'... אני מציע לקחת דברים שנאמרים על ידי אנשים אלו בערבון מוגבל שכן הם יכולים להיות היבואן של אותו מוצר שהומלץ על ידיהם או במקרה זה איזשהו מנהל סניף של באג.
 
נערך לאחרונה ב:

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור