TIDAL HIFI VS DEEZER HIFI

  • פותח הנושא פותח הנושא nir8e
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

nir8e

אוהב את התחום
הודעות
401
מעורבות
287
נקודות
63
td.jpg
לטידל יש יתרון שאפשר לכוון לביט-פרפקט. דיזר קולעת יותר לטעמי, יכול להיות שהצליל (בדיזר) הוא סוג של פיצוי למערכת.
*כל ההשוואות נעשו עם האפליקציות הרשמיות (גירסת דסקטופ)

MOZART: Piano Concerto No. 21 in C Major, K. 467 - Grand Piano Masters - Klavierkonzert Nr. 21 C-Dur
KV 467
https://www.deezer.com/album/694868...utm_term=2578838602_1549706951&utm_medium=web

https://tidal.com/album/22521750

Folk Singer - Muddy Waters
https://www.deezer.com/album/160180...utm_term=2578838602_1549707236&utm_medium=web

https://tidal.com/album/77633810

Blue Bash! (Verve Master,HD Remastered) - Kenny BurrellJimmy Smith
https://www.deezer.com/album/793267...utm_term=2578838602_1549708166&utm_medium=web

https://tidal.com/album/99176956

Day Breaks (Deluxe Edition) - Norah Jones
https://www.deezer.com/album/502472...utm_term=2578838602_1549709399&utm_medium=web

https://tidal.com/album/80896793
 

תמונות מצורפות

  • td.jpg
    td.jpg
    KB 72.3 · צפיות: 516
נערך לאחרונה ב:
האם ניתן לשלוט על DEEZER באמצעות הטאבלט?
וכמה עולה המנוי?
 
צפה בקובץ המצורף 42149
לטידל יש יתרון שאפשר לכוון לביט-פרפקט. דיזר קולעת יותר לטעמי, יכול להיות שהצליל (בדיזר) הוא סוג של פיצוי למערכת.
*כל ההשוואות נעשו עם האפליקציות הרשמיות (גירסת דסקטופ)

MOZART: Piano Concerto No. 21 in C Major, K. 467 - Grand Piano Masters - Klavierkonzert Nr. 21 C-Dur
KV 467
https://www.deezer.com/album/694868...utm_term=2578838602_1549706951&utm_medium=web

https://tidal.com/album/22521750

Folk Singer - Muddy Waters
https://www.deezer.com/album/160180...utm_term=2578838602_1549707236&utm_medium=web

https://tidal.com/album/77633810

Blue Bash! (Verve Master,HD Remastered) - Kenny BurrellJimmy Smith
https://www.deezer.com/album/793267...utm_term=2578838602_1549708166&utm_medium=web

https://tidal.com/album/99176956

Day Breaks (Deluxe Edition) - Norah Jones
https://www.deezer.com/album/502472...utm_term=2578838602_1549709399&utm_medium=web

https://tidal.com/album/80896793

מאוד נדיר מה שאתה מתאר כיון שהטידל פשוט טובה יותר ובמיוחד בגלל נושא הביט פרפקט.
אבל כמובן מדובר גם על טעם אישי.
בכל מקרה אתה צריך לפרט מה הסט שבדקת איתו את התוכנות וכיצד חיברת אותו כדי להבין למה דווקא תוכנה זו או אחרת מצאה חן בעיניך.
 
הסט די פשוט, EPOS M12i, HEGEL H80, NUC, WINDOWS 10
שתי התוכנות נשמעות טוב מאוד אבל בדיזר הצליל שונה בעיקר הSOUNDSTAGE.
גם במקרה שהקבצים על המחשב, תוכנות שונות נותנות תוצאות אחרות, לדוגמה FOOBAR מול JRIVER
תמיד FOOBAR נשמעה לי יותר אנליטית.
פתחתי את הפוסט הזה בעיקר למי שרוצה לבדוק הבדלים בשירותי המוזיקה.
*חיים, נכון להיום אי אפשר לשלוט על דיזר עם טבלאט, רק להתקין תוכנה נוספת צד שלישי כמו AIRSERVER
 

נערך לאחרונה ב:

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור