לא אמור להיות שינוי,
הסטרימינג מ TIDAL זה 1-2mbps לאיכות הגבוהה ביותר,
אם יש לך ספק אינטרנט טוב וכבלים שמחוברים עד הסטרימר (לא WIFI) אז אין סיבה שיהיה הבדל מול תשתית של 40 מגה ביט למשל
יש לי חבר שגר בכפר סבא והוא מחובר לתשתית אופטית של פרטנר שמגיעה עד הבית.
לצערי אין את זה באזור שלי ...
ללא קשר למחיר אין ספק שזה עדיף בעיקר שיש ריבוי משתמשים והרי אנו לא משלמים לאינטרנט לצורך TIDAL בלבד ...
בזק זו חברה הולכת ונעלמת או שתעשה סוויטץ בראש שלהם,
יש להם תשתיות אופטיות עד לכמה מאות מטרים מהבתים, אבל מהארון השכונתי ועד הבית הם עדיין ממשיכים בזוג חוטים מעפן משנות ה 50 של המאה הקודמת....
Unlimited
והשאלה היא האם משהו עבר מחיבור תשתית בזק לסיב אופטי וחש שינוי לטובה
מדהים הבוטים האלה, הם אפילו נרשמים לאתר.....לפחות אם הם כבר כאן שיגידו שלום .....איזה מערכת יש להם....אם הם מהזרם החווייתי או הטכנוקרטי.....איזה חוסר נימוס !!!
מדהים הבוטים האלה, הם אפילו נרשמים לאתר.....לפחות אם הם כבר כאן שיגידו שלום .....איזה מערכת יש להם....אם הם מהזרם החווייתי או הטכנוקרטי.....איזה חוסר נימוס !!!
בכל מקרה נתתי לו "אהבתי" .....כי אני ממשפחה חמה (נשוי למרוקאית) שמארחת מכל הלב .