LCD התלבטות בין 2 מסכים

  • פותח הנושא פותח הנושא אסתר מ
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

אסתר מ

חבר אתר
הודעות
9
מעורבות
0
נקודות
1
כרגע יש לי סוני ברוויה 49 אינטש. מאחר ושינינו את מיקום הטלויזיה ומרחק הצפייה השתנה ל 4.5 מטר החלטנו לבחון מסך
גדול. קיבלנו 2 הצעות lg .
הצעה ראשונה -.65uk6100y 4k שח 3990

הצעה שניה- 4k7500p 4k שח 5990 +מתנה מקרן קול lg ורמקול עומד
2 ההצעות כוללות התקנה ומתלה. אנחנו צופים ביוטיוב גם שמיעת מוסיקה עידן פלוס ורוצים להיתחבר לנטפליקס.

האם הפרש של 2000 שח כדאי בבחירת ההצעה השניה? מה היתרונות....קראתי את הכתבה שלך ובכל זאת רוצה להתייעץ
אנחנו בגילאי ה70. תודה
 

כרגע יש לי סוני ברוויה 49 אינטש. מאחר ושינינו את מיקום הטלויזיה ומרחק הצפייה השתנה ל 4.5 מטר החלטנו לבחון מסך
גדול. קיבלנו 2 הצעות lg .
הצעה ראשונה -.65uk6100y 4k שח 3990

הצעה שניה- 4k7500p 4k שח 5990 +מתנה מקרן קול lg ורמקול עומד
2 ההצעות כוללות התקנה ומתלה. אנחנו צופים ביוטיוב גם שמיעת מוסיקה עידן פלוס ורוצים להיתחבר לנטפליקס.

האם הפרש של 2000 שח כדאי בבחירת ההצעה השניה? מה היתרונות....קראתי את הכתבה שלך ובכל זאת רוצה להתייעץ
אנחנו בגילאי ה70. תודה

שלום לך.
לפני שאת רצה לרכוש מסך חדש, ממליץ לך לקרוא את הכתבה איך בוחרים מסך טלויזיה בשנת 2018.
כתבה תקל עליך לבחור את המסך הנכון ביותר.

http://www.dtown.co.il/articles/4399.html
 
ציינתי שקראת את הכתבה ....אך עדיין מבקשת לקבל את דעתך לאור הנתונים שמסרתי.....ואשמח לשמוע המלצתך...תודה
 
ציינתי שקראת את הכתבה ....אך עדיין מבקשת לקבל את דעתך לאור הנתונים שמסרתי.....ואשמח לשמוע המלצתך...תודה

מסכי הליד של LG מגיעים עם פאנל IPS.

במידה ואתם צופים ישירות במסך ממליץ לכם לרכוש מסך עם פאנל VA שמציג תמונה קונטרסטית ועשירה ומוארת יותר, במיוחד בתנאי צפייה חשוכים.
למתבגרים שביננו, ממליץ לרכוש מסך עם עוצמת הארה חזקה.
ממליץ לכוון סמסונג דגם 7100 הכולל פאנל VA מסך עם עוצמת הארה חזקה.
 

נערך לאחרונה ב:
האם זה הדגם היחידי שמומלץ? רציתי לציין גם שמול הטלויזיה יש חלון גדול ברוחב 4 מטר ו- .3.20 גובה צד צפון , 2 חלונות נוספים גדולים מצד מערב כלומר הרבה אור נכנס ....איזה הבדל משמעותי יהיה בין הסמסונג 7100 לבין ה lg 6100 .אם תוכל לפרט יותר די הלכנו לאיבוד בכתבה....והאם 65 יספק ממרחק 4.5 מטר.? ושוב תודה
 
האם זה הדגם היחידי שמומלץ? רציתי לציין גם שמול הטלויזיה יש חלון גדול ברוחב 4 מטר ו- .3.20 גובה צד צפון , 2 חלונות נוספים גדולים מצד מערב כלומר הרבה אור נכנס ....איזה הבדל משמעותי יהיה בין הסמסונג 7100 לבין ה lg 6100 .אם תוכל לפרט יותר די הלכנו לאיבוד בכתבה....והאם 65 יספק ממרחק 4.5 מטר.? ושוב תודה

לגבי גודל המסך היה מומלץ ללכת לכיוון של 75 אינצ.
ממליץ לכוון סוני דגם XF8596 מחירו נע סביב ה 9300 שקלים יבוא רשמי ישפאר.

לגבי החלון האחורי הגדול.. מומלץ לרכוש מסך עם עוצמת הארה גבוהה.. שידע להתמודד היטב בחדר מואר..

ממליץ לבדוק מחיר לגבי סוני דגם XF8596 גודל 65.
 
סוני בגודל 75 יקרה לי מאד ....חוזרת לשאלה הראשונה בין lg 6100 , לבין ה7500 שאיתה מגיע מתנה מקרן קול ורמקול במתנה.
 

סוני בגודל 75 יקרה לי מאד ....חוזרת לשאלה הראשונה בין lg 6100 , לבין ה7500 שאיתה מגיע מתנה מקרן קול ורמקול במתנה.

מקרן קול אינו מהווה שיקול ברכישת מסך.
לא ממליץ לכוון של LG במסכי ליד.

ההמלצות
סמסונג דגם 7100
סוני דגם 8596
 
ממליצה ללכת על ההצעה הראשונה ולחסוך 2000שח.
מסכי lg 4k מעולים, לאחרונה התחדשנו גם במסך lg 4k, מסך מעולה עם חיבור לנטפליקס וסלקום טיוי. איכות צפייה מדהימה, מומלץ מאוד!
 

תודה נטלי.....האם הדגם שרכשתם הוא 6100 בגודל 65?...ומה נותן צפייה בסלקום tv? איפוא הכי כדאי לרכוש מבחינת מחיר?
 
שלנו 6200 רכשנו במחסני חשמל בבלאק פריידיי
 
סלקום טיוי חוסך לך על עלות במקום יס או הוט... הרבה יותר משתלם לקחת סלקום טיוי.
 

תודה נטלי
 

האם לסלקום tv צריך להיות מנוי (בתשלום) כדי לקלוט ?
 
כן כמובן, אם אני לא טועה ראיתי שיש עכשיו מבצע 99שח לחודש, יש גם מבצעים על טריפל/קוואטרו זה כולל טלוויזיה, אינטרנט ביתי, קו טלפון וסלולר. אם תרצי אני יכולה לדאוג שיתקשרו אלייך לגבי המבצע יש לי חברה שעובדת שם
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור