E8 VS C8

  • פותח הנושא פותח הנושא tidan29
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

tidan29

אוהב את התחום
הודעות
110
מעורבות
1
נקודות
18
היי.
אשמח לדעת מה ההבדלים בין הדגמים ?

האם התוספת לe מוצדקת ?
 

ה-E8 יותר מדויקת out of the box, מה שלי היה חשוב מאוד. אני בחרתי ב-E8, לטעמי מדובר במסך מעולה.
 
לפי כל אתרי השוואות המסכים
ההבדלים היחידים הם בעיצוב ובתוספת הסאונדבר ועוד איזה אפליקציה או שניים בסמארט
מבחינת איכות תמונה הם זהים לחלוטין
 

לפי כל אתרי השוואות המסכים
ההבדלים היחידים הם בעיצוב ובתוספת הסאונדבר ועוד איזה אפליקציה או שניים בסמארט
מבחינת איכות תמונה הם זהים לחלוטין

אז אמרו... בחנו וראינו שוני ניכר באיכות התמונה לטובת ה-E
 
על ההעדפה אישית אי אפשר להתווכח אבל כשבוחנים מקצועית אין שום הבדל
https://www.rtings.com/tv/tools/compare/lg-e8-vs-lg-c8/608/600#usage*4854!threshold*0.1

תגיד לי, בלינק ששלחת - קראת אותו בכלל?
אתה רואה שישנם הבדלים בצבע של עד 30% (?!!)
 

כן קראתי
לא ראיתי הבדל בצבע של 30% - מה זה הבדל בצבע? באיזה פרמטר ? מדדו שם כל כך הרבה פרמטרים ברובם הם שווים בתוצאות ובחלקם הC יותר טוב ובחלקם הE
בציון הכללי אין הבדל
upload_2018-11-16_13-45-32.png
 

תמונות מצורפות

  • upload_2018-11-16_13-45-32.png
    upload_2018-11-16_13-45-32.png
    KB 108.4 · צפיות: 425
אז על איזה דגם ללכת?:מבולבל:
 
לחכות ל-e9 או לקנות את ה-e8?:מבולבל:
 

אני רכשתי את 65C8 ולא ביצעתי השוואה מול 65E8 בחנות.
לדעתי עלות תועלת יותר טובה ב-65C8
לא מצטער לרגע.
 

אני רכשתי את 65C8 ולא ביצעתי השוואה מול 65E8 בחנות.
לדעתי עלות תועלת יותר טובה ב-65C8
לא מצטער לרגע.

אורי, אין על מה להצטער, פשוט מאוד דגם ה-E8Y טוב יותר משמעותית מדגם ה-C8.
 
גם אני בעלים של c8, מרוצה מאוד.
מקווה מאוד שהe8 טובה ממנה לאור פערי המחיר.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור