מידות נכונות למסך ?

  • פותח הנושא פותח הנושא עמית
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

עמית

חבר משקיען
הודעות
1,736
מעורבות
223
נקודות
63
שלום
האים יש פרמטר לפיו קובעים מה גודל המסך
שרצויי לרכוש?
כלומר אצלי מרחק הישיבה הוא 3 מטרים
האים רצויי 37 אינ"ץ או 42 אינ"ץ?
תודה לעונים.
 

במקרה שלך, שני הגדלים יכולים להתאים, יש כאן גם ענין של טעם אישי (אני, למשל, מעדיף 42").
הכי טוב, לעמוד בחנות ממרחק 3 מטרים מול שני המסכים ולהחליט.
 
יש לי אותו מרחק והייתי בהתלבטות כמוך. הגיע אליי מתקין מסכי LCD והמליץ חד משמעית 37. וזאת לאחר שרכשתי 42.
 
חד משמעית?

יש לי אותו מרחק והייתי בהתלבטות כמוך. הגיע אליי מתקין מסכי LCD והמליץ חד משמעית 37. וזאת לאחר שרכשתי 42.

אם כל הכבוד לאותו מתקין,ויש, זה עדיין לא אומר שהוא צודק.

אני אומר במפורש - למרחק של 3 מטר, המינמום זה מסך 42" - אני במרחק של 4 מטר בערך עם מסך של 50"
ולמרות שעל הנייר זה נראה גדול ומספק... למעשה לא הייתי מתנגד גם ל60" :)
 

נערך לאחרונה ב:
תודה על התגובות
כרגע אני עים טלוויזיה רגילה 34 אינ"ץ
שהיא דיי גדולה ולכן ניראה לי ש37 אינ"ץ
זה הכי מתאים.
האים זו השוואה נכונה בין גודל של טלוויזיה
לגודל מסך דק?
 
כרגע אני עים טלוויזיה רגילה 34 אינ"ץ
שהיא דיי גדולה ולכן ניראה לי ש37 אינ"ץ
זה הכי מתאים.
האים זו השוואה נכונה בין גודל של טלוויזיה
לגודל מסך דק?

לא.

השוואה הטובה ביותר היא לשבת בחנות/חברים ולצפות במסכים בגדלים שהצגת
ולראות מה יותר נוח/נעים לך לעין.

שים לב שמסכים בפורמט 16/9 "נחתכים" בגובה,כך שמסך 34 בפורמט רגיל יראה
לך לעתים גדול יותר ממסך 37" - שוב הבדיקה הטובה ביותר היא לשבת מול מסכים בגדלים שונים
ולראות מה יותר מתאים לך{נוח יותר} ולהחליט.
 
תודה עופר.
 

עמית,

אישית ,אני לא הייתי "מתפשר" על מסך של 37" במרחק של 3 מטר,כמו שיש אצלך בבית.
חשוב על זה שוב. (Y)

אתה יודע כמה דילמות אני עברתי עד שהחלטתי שאני על גודל לא מתפשר בסופו של דבר
ואני מברך על זה כל יום. {ראה בשרשור שלי כאן}

בהצלחה
 
לדעתי זה תלוי בעוד פרטים, אם אתה נוהג לצפות בחדר חשוך או לא ובתקציב. בחדר חשוך התמונה נראית גדולה יותר מכפי שהיא בחדר מואר.
מרחק הצפיה שלי הוא 3.5 מטרים בחדר השינה ואני מחפש lcd 32". אני נוהג לצפות בחדר חשוך כך שיש אשליה של תמונה גדולה יותר. אבל אם לא היה מגבלה של חוסר מקום בתליית המסך, אישית הייתי לוקח 47-50 אתה מרגיש ממש כאילו אתה בתוך הסרט.
אבל אם יש מגבלה של תקציב, אישית אני מעדיף לקנות מסך שהוא יותר איכותי בגודל קטן יותר מאשר מסך שהוא פחות איכותי בגודל גדול יותר.

בהצלחה.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור