האמת שבשתי מילים זה קצת קשה ,אפילו קשה מאוד.
אבל אשתדל לתמצת את מה שאני יכול להגיד.
כמובן שאי אפשר להגיד שזה הפט' הטוב בעולם אבל בהחלט אפשר לומר שזה אחד מהטובים שישנם בעולם.
המשמעות של צליל אנלוגי מקבלת הבנה עמוקה יותר וחיזוק משמעותי של "וואלה ,זה לא זה מה שרציתי לשמוע/לחוש כל הזמן....?"
לכל חברת אולטרא כזו ישנה הדרך שלה להביא בפני המאזין את אופי הצליל שלשם היא מכוונת.
אנשים שונים עם אופי שונה ,שמיעה שונה יבחרו כטוב על ליבם ואוזנם וטוב שכך.
יצא לי לשמוע כמה וכמה מכשירים ברמה גבוהה ובאמת נשמעו טוב ,טוב מאוד..
הפור נפל כששמעתי בהפרש של יומיים שלושה שני מכשירים באמת טובים וכל אחד מהם בדרכו שלו
פרש משנתו בפני המאזין.
רצה הגורל ושבוע (בערך לא זוכר בדיוק) נמר קיבל את הפט' שלו.
הגעתי אליו למחרת ההילולה הראשונית והוא יכול להעיד..שמעתי 20 שנ'.
אמרתי לו תודה ,הבנתי איזה DNA אני חייב להשחיל במע' שלי.
היכולת של הפט הזה לתת לך את ההרגשה שאתה עומד מאחורי הזכוכית באולפן היא לא נתפסת.
אתה פשוט לא מבין איך עושים את זה..ותאמינו לי ישנן באמתחתי כמה וכמה שעות האזנה באולפן.
התפיסה של דווינצ'י איך צריך להשמע אנלוג היא בלעדית.
זה פתאום נתן לי התחושה ואת ההבנה שזה זה אני רוצה בבית.
אני זוכר כשקיבלתי את ההגברה שלי המונובלוקים NAT TRANSMITER
ולאחר החיבור למע' וההשמעה ופתאום הקטע הזה "להיות בתוך המוזיקה"
אין יותר בלבולי מח בס,טרבל,מיד שמיד...הכל נעלם אתה בפנים נקודה.
ולהכניס לכל זה מקור אנלוגי כמו הדוונצ'י...
זה היה האות לפתיחת השיחות עם זיו אודיו זיפ. וכמובן תודה מיוחדת לבחור שבאמת היה אחלה.
נוסיף לכך שהפט' מבחינה ויזואלית הוא ממש כמו חפץ אומנותי ,ההשקעה ושימת דגש בכל פרט בכל מ"מ
של המכשיר מוסיפה עוד מימד להאזנה ולתחושה הכייפית הזו שזה אצלך ושלך.
תודה לכולם על הברכות