עזרה בבחירת מסך

  • פותח הנושא פותח הנושא Idow
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Idow

חבר אתר
הודעות
5
מעורבות
0
נקודות
1
היי,
אני מחפש המלצה למסך 4K סביב ה-2000 ש"ח, אשמח לשמוע על דגמים מומלצים.
מתלבט על מסך משנה שעברה (לדוגמה Samsung UE50MU7000 4K), האם יש הבדל משמעותי ברמת האיכות והמאפיינים של ה-Smart שבגללם שווה ללכת על מסך חדש יותר?

אשמח לעזרה והמלצות.

תודה,
עידו
 

עוד דגם שעלה לי כרלוונטי זה:
Samsung UE49NU7100
LG 49UK6300Y

תודה
 
היי,
אני מחפש המלצה למסך 4K סביב ה-2000 ש"ח, אשמח לשמוע על דגמים מומלצים.
מתלבט על מסך משנה שעברה (לדוגמה Samsung UE50MU7000 4K), האם יש הבדל משמעותי ברמת האיכות והמאפיינים של ה-Smart שבגללם שווה ללכת על מסך חדש יותר?

אשמח לעזרה והמלצות.

תודה,
עידו

לפני שאתה רץ לקנות מסך..
מהו מרחק הצפייה שלך.
ומהם התכנים בהם אתה צופה.
 
היי איציק,
מרחק הצפייה יהיה 2-3 מ'.
95% מהשימוש יהיה לסרטים באיכות גבוהה, ו-5% הקרנה של תכנים מהמחשב.
יש לנו מערכת שתתמשק למסך, ככה שאיכות הסאונד חשובה, אבל פחות משמעותית מאיכות התמונה.

שוב תודה על העזרה,
עידו
 

היי איציק,
מרחק הצפייה יהיה 2-3 מ'.
95% מהשימוש יהיה לסרטים באיכות גבוהה, ו-5% הקרנה של תכנים מהמחשב.
יש לנו מערכת שתתמשק למסך, ככה שאיכות הסאונד חשובה, אבל פחות משמעותית מאיכות התמונה.

שוב תודה על העזרה,
עידו

למרחק הצפייה שלך לא הייתי מתפשר על פחות מ-55 אינצ'
המלצה... מסך לא רוכשים בכל יום, לכן ממליץ לך להגדיל את מסגרת התקציב ולרכוש מסך איכותי.
 
אני חושב שלא יהיה לנו פיזית מקום למסך של יותר מחמישים אינץ'
בהנחה שאנחנו יכולים להוציא עד 3000 בגבול העליון (לצערנו כמובן), יש מסך שהיית ממליץ עליו?
אני מאמין שנעדיף איכות על פני גודל אם זה יהיה השיקול הסופי.

תודה,
עידו
 
אני חושב שלא יהיה לנו פיזית מקום למסך של יותר מחמישים אינץ'
בהנחה שאנחנו יכולים להוציא עד 3000 בגבול העליון (לצערנו כמובן), יש מסך שהיית ממליץ עליו?
אני מאמין שנעדיף איכות על פני גודל אם זה יהיה השיקול הסופי.

תודה,
עידו

לגבי מקום פיזי, מדוד את המקום בו ימוקם המסך, ייתכן ותופתע.
האם צורת הישיבה שלכם היא מול המסך, או שמדובר בסלון עם זווית צפייה רחבה
אשמח להמליץ לך לאחר שתעדכן לגבי גודל המסך.
 

לגבי מקום פיזי, מדוד את המקום בו ימוקם המסך, ייתכן ותופתע.
האם צורת הישיבה שלכם היא מול המסך, או שמדובר בסלון עם זווית צפייה רחבה
אשמח להמליץ לך לאחר שתעדכן לגבי גודל המסך.

הרוחב שנוכל להכניס הוא 117 ס"מ.
ממה שאני רואה זה יספיק ליותר מ-50 אינצ', נכון?
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור