שלום,
רכשתי לאחרונה טלויזיה mu9000 4k של סמסונג. עיקר הצפייה שלי ביום יום מתרכז בנטפליקס ובערוצי עידן פלוס (חיברתי אנטנה חיצונית).
כדי לצפות במונדיאל ב4k האם אני נדרש לרכוש גם ממיר/חבילה 4k של אחת החברות או שבעזרת שרותי "כאן" אני מקבל את ה4k במונדיאל? ובמידה ולא מה המשמעות של הממיר אחרי המונדיאל מבחינת תכנים או שאני אדרש להיתנתק...
תודה לעוזרים
רוני
רכשתי לאחרונה טלויזיה mu9000 4k של סמסונג. עיקר הצפייה שלי ביום יום מתרכז בנטפליקס ובערוצי עידן פלוס (חיברתי אנטנה חיצונית).
כדי לצפות במונדיאל ב4k האם אני נדרש לרכוש גם ממיר/חבילה 4k של אחת החברות או שבעזרת שרותי "כאן" אני מקבל את ה4k במונדיאל? ובמידה ולא מה המשמעות של הממיר אחרי המונדיאל מבחינת תכנים או שאני אדרש להיתנתק...
תודה לעוזרים
רוני