מתלבט בין שתי טלויזיות SONY XF9005 VS SONY A8F

  • פותח הנושא פותח הנושא nivtol
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

nivtol

חבר אתר
הודעות
5
מעורבות
0
נקודות
1
היי חברים
אשמח לעזרה

רוב הצפייה בטלויזיה הינו כדורגל ושידורי הוט - הטלויזיה תמוקם בחדר מואר מאוד 2 חלונות ווטרינה.

מתלבט בין האולד של סוני A8F לSONY XF9005 בגודל 65 אינץ

האם האולד של A8F תידע להתמודד עם כמות האור הזו - כי ראיתי שהעוצמת הארה שלה 300 ניט - למרות שהבנתי ש100 ניט מספיק בשביל שידורי SDR .

או שעדיף לי לקחת את הסוני XF9005 שלה עוצמת הארה הרבה יותר גבוהה מה שיעזור לה להתמודד עם סלון מואר מאוד .

אשמח לעזרה .
 

היי חברים
אשמח לעזרה

רוב הצפייה בטלויזיה הינו כדורגל ושידורי הוט - הטלויזיה תמוקם בחדר מואר מאוד 2 חלונות ווטרינה.

מתלבט בין האולד של סוני A8F לSONY XF9005 בגודל 65 אינץ

האם האולד של A8F תידע להתמודד עם כמות האור הזו - כי ראיתי שהעוצמת הארה שלה 300 ניט - למרות שהבנתי ש100 ניט מספיק בשביל שידורי SDR .

או שעדיף לי לקחת את הסוני XF9005 שלה עוצמת הארה הרבה יותר גבוהה מה שיעזור לה להתמודד עם סלון מואר מאוד .

אשמח לעזרה .

מהו מרחק הצפיה שלך?
לכל אחת מהטכנולוגיות ישנם יתרונות וחסרונות.
ה 9005 תתמודד טוב יותר בחלל מואר. וזה גם בזכות הפאנל שלה שהוא חצי מבריק.
 
המרחק הוא 4 מטרים

ואם אפשר עוד שאלה קטנה - מה נותן לטלויזיה את העומק בתמונה? הטכנולוגיה שלה כגון אולד או המעבד תמונה שלה - מה יותר משפיע?
 
עומק זה שילוב בין איכות השחור והניגודיות ועוד כמה דברים שמשפרים כמו ציפוי קדמי למסך שנותן מראה זגוגיתי מול מט וגם מעבד תמונה. לא תוכל לדעת "עומק" רק לפי המפרט היבש.
 

המרחק הוא 4 מטרים

ואם אפשר עוד שאלה קטנה - מה נותן לטלויזיה את העומק בתמונה? הטכנולוגיה שלה כגון אולד או המעבד תמונה שלה - מה יותר משפיע?

למרחק הצפייה שלך הייתי הולך על מסך כמה שיותר גדול לכיוון של 75 אינצ'.
ולשאלתך... ליאור כבר ענה!
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור