המלצה לטלויזיה 49 אינצ'

  • פותח הנושא פותח הנושא j w
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

j w

אוהב את התחום
הודעות
135
מעורבות
53
נקודות
28
כיום אני צופה בטלויזיה 40 אינצ' (מרחק 3.2 מטר) ומתחיל להיות גבולי.
אני לעתים "מאבד" כדורי טניס בערוץ 62 שאינו HD.
גודל 49 זה המקסימום שנכנס.
מבקש המלצה לפירמה ודגם ברמות הגבוהות בגודל זה.
תודה
 

כיום אני צופה בטלויזיה 40 אינצ' (מרחק 3.2 מטר) ומתחיל להיות גבולי.
אני לעתים "מאבד" כדורי טניס בערוץ 62 שאינו HD.
גודל 49 זה המקסימום שנכנס.
מבקש המלצה לפירמה ודגם ברמות הגבוהות בגודל זה.
תודה

תקציב
 
ראיתי באתרים עד 6500 ש"ח (xbr49x900f) שזה קצת יקר, לא יבוא של ישפאר (אם זה חשוב) ואחריות לשנה.
לא מצאתי kd-49xf9005 באתרים בארץ.
אני מוכן להמתח לתקציב כזה, רק אם מוצדק.
ראיתי גם דגם kd-49xf7596 ב-4200 עם 4 שנות אחריות.
מוכן גם להצעות של חברות אחרות, בהתאם להמלצות של חברים פה.
ראוי לציין שאני מחזיק מכשירים שנים רבות, כך שהמחיר חשוב אבל לא גורם בלעדי.
 
ראיתי באתרים עד 6500 ש"ח (xbr49x900f) שזה קצת יקר, לא יבוא של ישפאר (אם זה חשוב) ואחריות לשנה.
לא מצאתי kd-49xf9005 באתרים בארץ.
אני מוכן להמתח לתקציב כזה, רק אם מוצדק.
ראיתי גם דגם kd-49xf7596 ב-4200 עם 4 שנות אחריות.
מוכן גם להצעות של חברות אחרות, בהתאם להמלצות של חברים פה.
ראוי לציין שאני מחזיק מכשירים שנים רבות, כך שהמחיר חשוב אבל לא גורם בלעדי.

לגבי סוני דגם אמריקאי, יש לבדוק היטב את מתח החשמל שמתאים לארץ, ותמיכה בתדרים 50-60Hz
לגבי דגם אירופאי.. KD-49XF9005 הכי מומלץ לבדוק מול היבואן הרשמי של סוני, ישפאר.
מהכרותי עם דגם 9005 מדובר במסך מצוין, ממליץ לך לגשת ולראות את היכולות שלו עם תכנים פרטים שלך ע"ג דיסק און קי.
 

תודה על ההתיחסות. הייתי אתמול אצל היבואן והדגם הבכיר בגודל הזה הוא מסדרה 7 ולא ידע לענות אם יגיע גם 9005.
לכן אני מוכן גם לשקול יצרנים אחרים, אם יהיו המלצות או שאלך על ה- 7596.
תודה, בכל אופן.
 
תודה על ההתיחסות. הייתי אתמול אצל היבואן והדגם הבכיר בגודל הזה הוא מסדרה 7 ולא ידע לענות אם יגיע גם 9005.
לכן אני מוכן גם לשקול יצרנים אחרים, אם יהיו המלצות או שאלך על ה- 7596.
תודה, בכל אופן.

סוני, ואל ג'י בעלות פאנל IPS, רק מסדרה 9 של סוני ומעלה הפאנל הוא VA שמניב תמונה עמוקה יותר, עם שחורים טובים יותר משמעותית. לטעמי עדין התמונה של סוני עדיפה גם בסדרה 7.8 ע"פ LG
 
אשמח אם מישהו יכול לכוון אותי לחנות שמחזיקה במכשיר "49 של סוני מסדרה 8 (או שיש סיכוי שמצוי בידיה).
תודה
 

עדיין לא סגרתי על עצמי. לסוני הבכיר בגודל הזה יש מקור אחד, שהוא לא ישפאר.
האם יש דגם מקביל של סמסונג הדומה באיכותו?
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור