ריצוד במסך בעת ציפייה בסרט (בטלויזיה המחוברת למחשב)

  • פותח הנושא פותח הנושא garnett
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

garnett

חבר אתר
הודעות
6
מעורבות
0
נקודות
1
שלום,
אני מקווה שזה הפורום הנכון לשאלה.
יש לי טלויזיה 4K שעובדת מצויין,
אם אני מחבר דיסק חיצוני לטלויזיה עם סרטים או רואה דרך הסמארט טיוי, התמונה רצה באופן חלק ללא בעיות.
הבעיה היא שהטלויזיה משמשת אותי כמסך למחשב ואני רוצה לצפות בסרטים ישירות מהמחשב -
במצב הזה, בכל פעם שיש תנועה מהירה של משהו, מופיע מין פס שקוף שזז/מרצד על המסך.
ניסיתי לשחק עם ההגדרות של תדר תצוגה, כרגע זה על 50, לא רואה דרך שזה יעבוד על יותר מזה.
כשניסיתי לשים על 60 המצב רק החמיר.
ההשערה שלי היא שאולי המעבד מחשב אצלי לא מספיק חזק (i3)
הכרטיס מסך שלי לדעתי מספיק חזק - geForce GTX 1050

בכל אופן, הבעיה מתרחשת גם בסרטים עם רזולוציה מאוד נמוכה.

השערה נוספת שחשבתי אולי לנסות לקנות סטרימר ולהריץ דרכו את הסרטים,
פשוט אני לא בטוח שזה יעזור וחבל לי לקנות סתם.

מצורף תמונה מתוך וידאו ביוטיוב של אש בתנועה. אפשר לראות מין פס ש"שובר" את התמונה.
עם וידאו כמו של אש (תנועה מאוד מהירה) זה פשוט נורא.. המוני קוים מתקיפים את חווית הציפיה :)

אני קצת אובד עצות ואשמח לעזרה :)
תודה רבה מראש
אביב
 

תמונות מצורפות

  • 25434345_10155827781687278_1326279419_o.jpg
    25434345_10155827781687278_1326279419_o.jpg
    KB 85.2 · צפיות: 611
נערך לאחרונה ב:
חפש בגוגל Screen tearing
 
תודה
screen tearing זו באמת התופעה כפי הנראה. ניסיתי 2 מדריכים שונים ביוטיוב
שמלעשה שניהם אמרו לשנות בהגדרות - vertical sync - adaptive
זה לא עזר. ניסיתי גם לשים על on או על fast וזה לא עזר
 
באיזה מסך מדובר?
 

LG webOS TV UH617Y

לא חושב שהבעיה במסך כי התופעה מתרחשת רק עם הרצה של סרטים דרך המחשב
 
אם אני אשתמש בסטרימר זה אמור לעקוף את הבעיה?
השקעתי המון שעות בחיפושים בלפתרונות שכבר מתחיל להתייאש (:
 
אם אני אשתמש בסטרימר זה אמור לעקוף את הבעיה?
השקעתי המון שעות בחיפושים בלפתרונות שכבר מתחיל להתייאש :)

כדי לשלול בעיה מסוימת, עליך לנסות להשתמש בכל מקור שיש בידך.
אישית, אני מעדיף סטרימר.
 

זו בעיה שקשורה לכרטיס המסך במחשב ולכן סטרימר לא יסבול מזה.
 
זו בעיה שקשורה לכרטיס המסך במחשב ולכן סטרימר לא יסבול מזה.
לא הבנתי איך זה קשור לכרטיס מסך? ומה הכוונה הסטרימר לא יסבול מזה?
יש רעיונות מה לעשות?
תודה
 
עדכון - הבעיה נתפרה!
ממש לא קשור לכרטיס מסך...
מה שעשיתי זה פשוט התקנתי את וינדוס 10. (עבדתי עם 7) האמת שהוינדוס הזה פתר לי עוד כמה בעיות.
תודה על התשובות בכל אופן
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור