מחפש טלויזיה עד 65

  • פותח הנושא פותח הנושא jc1
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

jc1

חבר אתר
הודעות
20
מעורבות
0
נקודות
1
שלום לכולם
מחפש טלויזה עד 65
לצפיה בשידורי יס בעיקר,
ראיתי בתצוגות הכל נראה לי דומה ואיכותי,
תקציב כ 6. 7. גמיש קצת
תודה לעונים
 

שלום לכולם
מחפש טלויזה עד 65
לצפיה בשידורי יס בעיקר,
ראיתי בתצוגות הכל נראה לי דומה ואיכותי,
תקציב כ 6. 7. גמיש קצת
תודה לעונים

מסגרת התקציב שלך, אינה מאפשרת לרכוש מסך איכותי בגודל 65 אינצ'. 4k
מה שכן, ממליץ לך לעשות סבב חנויות מתמחות איכותיות, ולבדוק האם יש להם במלאי מסכי תצוגה, או, לרכוש מדגמי השנה, סמסונג סדרה 7000
 
נערך לאחרונה ב:
ואם אמתח מסגרת התקציב

כאמור אני צופה בשידורי יס וספורט
ולא יודע מה זה 4K
 
ואם אמתח מסגרת התקציב

כאמור אני צופה בשידורי יס וספורט
ולא יודע מה זה 4K

השאלה... עד לאן אתה מוכן למתוח את התקציב?
מסך בגודל 65 אינצ' לא רוכשים בכול יום, לכן, חשוב לרכוש מסך איכותי כדי ליהנות ממנו לכמה שנים טובות.

שאלת לגבי 4k. המסכים הללו מגיעים עם רזולוציה של פי 4 ממסך 1080p. משמע, שמסך ברזולוציה של 1920-1080 תומך ב- 2 מיליון פיקסלים על המסך.
מסך 4k. ברזולוציה של 3840-2160, תומך ב- 8 מיליון פיקסל על המסך, משמע, פי 4 יותר ממסך התומך 1080p.
 

נערך לאחרונה ב:
מוכן למתוח את התקציב עד לרמה שאני אראה טוב בטלויזיה
כאמור סרטים וכדורגל ביס
אגב אין לי מקור ל 4 k
 
מוכן למתוח את התקציב עד לרמה שאני אראה טוב בטלויזיה
כאמור סרטים וכדורגל ביס
אגב אין לי מקור ל 4 k

תן מסגרת תקציב, ואמליץ לך לגבי מסכים איכותיים
 
אגב בדיוק חזרתי ממחסני חשמל הציעו
את lg630y ואת הסמסונג mu7000 נדמה לי ב 6500 שח התרשמתי מהתמונות של שניהם על מה אתה ממליץ?
 

אגב בדיוק חזרתי ממחסני חשמל הציעו
את lg630y ואת הסמסונג mu7000 נדמה לי ב 6500 שח התרשמתי מהתמונות של שניהם על מה אתה ממליץ?

שניהם איכותיות.

ה LG בעלת פאנל IPS. יתרונות. זווית צפייה רחבה, מאבדת את איכות השחורים בתנאי תאורה ירודים, משמע בצפייה בלילה.

הסמסונג מגיע עם פאנל VA. יתרונות, איכות שחורים טובה בכל תנאי התאורה, זווית צפייה לא מספיק רחבה, משמע, שבצפייה מהצד, איכות התמונה פחות טובה.

לאחר שתבחר אחד מהם? בדוק היטב, מי היבואן, חשוב לרכוש יבוא רשמי!
סמסונג, יבואן סם ליין.
LG יבואן ח.י
 
נערך לאחרונה ב:
היי איציק ירקוני , זקוק לעצת מומחה ...
היום ברשותי טלויזה FHD LG 50LB659Y שנרכשה לפני שנתיים וחצי שלוש רואים בה עדיין מעולה
אבל מחפש לשדרג לתמונה חלקה ונקייה + מסך ענק שירגיש לי קולנוע בסלון
עיקר הצפייה סרטים וסדרות בקודי דרך NVIDIA SHILED שמוציא HDR
סאונד לא מעניין כי יש לי מערכת קולנוע ביתית .
התקציב באזור ה 6-7K ש"ח , אני מתעניין ב lg630y אבל כן צופה בלילות כשהילדים ישנים :) בחדר לא הכי חשוך (התאורה במטבח תמיד דולקת והסלון פתוח למטבח) אבל לאור העובדות שאתה מציג עדיף ללכת על הסמסונג ? אגב מבחינת אחריות גם הם נותנים 3 שנים כמו ח"י ?
האם לדעתך אראה שיפור משמעותי באיכות התמונה מהדגם הנוכחי במעבר לדגמים הנ"ל ?
מודה לך מראש !
שימי
 
היי איציק ירקוני , זקוק לעצת מומחה ...
היום ברשותי טלויזה FHD LG 50LB659Y שנרכשה לפני שנתיים וחצי שלוש רואים בה עדיין מעולה
אבל מחפש לשדרג לתמונה חלקה ונקייה + מסך ענק שירגיש לי קולנוע בסלון
עיקר הצפייה סרטים וסדרות בקודי דרך NVIDIA SHILED שמוציא HDR
סאונד לא מעניין כי יש לי מערכת קולנוע ביתית .
התקציב באזור ה 6-7K ש"ח , אני מתעניין ב lg630y אבל כן צופה בלילות כשהילדים ישנים :) בחדר לא הכי חשוך (התאורה במטבח תמיד דולקת והסלון פתוח למטבח) אבל לאור העובדות שאתה מציג עדיף ללכת על הסמסונג ? אגב מבחינת אחריות גם הם נותנים 3 שנים כמו ח"י ?
האם לדעתך אראה שיפור משמעותי באיכות התמונה מהדגם הנוכחי במעבר לדגמים הנ"ל ?
מודה לך מראש !
שימי

שלום לך.

לצפייה באזורים חשוכים, מומלץ לרכוש מסך עם פאנל VA. פאנל IPS מאפיר, ומאבד מאיכויותיו באזורים חשוכים.
לכן, בדוק היטב איזה פאנל מוצע במסכי LG, ממה שאני יודע, הם מגיעים עם פאנל IPS.

לגבי סמסונג, אחריות אינה 3 שנים מלאות, יתכן וזה השתנה.
ממליץ לך לבחון גם את המסכים של סוני. אחריות 3 שנים מלאות.

בהצלחה.
 

איציק תודה רבה לך !!! אני אצפה ואחליט על מי מהן ללכת ...
לא תאמין אתמול בערב ממש נבואה שמגשימה את עצמה :בכי:
הטלוויזיה הנוכחית suddenly נדפקה המסך נדלק ונכבה נדלק ונכבה במהירות ניסיתי לנתק מקור חשמל להחליף כבל חשמל לנתק את הרסיבר הכל - המכשיר עם תקלה .
הטלוויזיה עם אחריות 3 שנים של ח"י , נכנס לאתר מכניס מספר סדורי והמכשיר לא מזוהה . מתקשר לאלמ המקום שהמכשיר נרכש והם אומרים לי שאם לא התקשרתי להפעיל את האחריות ביום הרכישה היא כנראה כבר לא תקפה ?!?!?!
אנסה לצור קשר עם ח"י היום נקווה לטוב ...

בעידן הנוכחי למי יש את האחריות הכי טובה היום? כזו שיטפלו בך ולא יאכילו אותך לוקשים ? זה פרמטר לא פחות חשוב ברכישת טלוויזיה ....
 
איציק תודה רבה לך !!! אני אצפה ואחליט על מי מהן ללכת ...
לא תאמין אתמול בערב ממש נבואה שמגשימה את עצמה :בכי:
הטלוויזיה הנוכחית suddenly נדפקה המסך נדלק ונכבה נדלק ונכבה במהירות ניסיתי לנתק מקור חשמל להחליף כבל חשמל לנתק את הרסיבר הכל - המכשיר עם תקלה .
הטלוויזיה עם אחריות 3 שנים של ח"י , נכנס לאתר מכניס מספר סדורי והמכשיר לא מזוהה . מתקשר לאלמ המקום שהמכשיר נרכש והם אומרים לי שאם לא התקשרתי להפעיל את האחריות ביום הרכישה היא כנראה כבר לא תקפה ?!?!?!
אנסה לצור קשר עם ח"י היום נקווה לטוב ...

בעידן הנוכחי למי יש את האחריות הכי טובה היום? כזו שיטפלו בך ולא יאכילו אותך לוקשים ? זה פרמטר לא פחות חשוב ברכישת טלוויזיה ....

שאלה יפה.
אין ספק שחבילת האחריות די חשובה, יחד עם זאת, אני מאמין שאתה מחפש מוצר שיענה לדרישות שלך בכל הנגזרות במסך.
לכן, יתכן ותצטרך להתפשר, מציע לך ללכת לכיוון של מסכי סוני, הם מביאים עימם איכות תמונה טובה, אמורים להגיע עם פאנל VA. המסכים של סוני די אמינים, והם כוללים אחריות מלאה ל-3 שנים. יבוא רשמי ישפאר.
 
שניהם איכותיות.

ה LG בעלת פאנל IPS. יתרונות. זווית צפייה רחבה, מאבדת את איכות השחורים בתנאי תאורה ירודים, משמע בצפייה בלילה.

הסמסונג מגיע עם פאנל VA. יתרונות, איכות שחורים טובה בכל תנאי התאורה, זווית צפייה לא מספיק רחבה, משמע, שבצפייה מהצד, איכות התמונה פחות טובה.

לאחר שתבחר אחד מהם? בדוק היטב, מי היבואן, חשוב לרכוש יבוא רשמי!
סמסונג, יבואן סם ליין.
LG יבואן ח.י


אני מצטרף להערתו של איציק לרכוש מסכים איכותיים מהיבואן הרשמי גם אם נדמה שהמבחר קצת מצומצם. ראיתי באתרים של חנויות יוקרה דגמים של יבואנים אחרים ובעלי החנויות די "מורחים" שמדברים על אחריות.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור