סוני או סמסונג

  • פותח הנושא פותח הנושא Mamuta
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Mamuta

אוהב את התחום
הודעות
296
מעורבות
2
נקודות
18
מבקש המלצה לטלויזיה 65 אינצ'
סוני KD65XD7505
או סמסונג: 65MK7000

מי חדשה יותר מי נותנת יותר ומי איכותית יותר

המון תודה
 

מבקש המלצה לטלויזיה 65 אינצ'
סוני KD65XD7505
או סמסונג: 65MK7000

מי חדשה יותר מי נותנת יותר ומי איכותית יותר

המון תודה

סוני. וסמסונג. מותגים מעולים..ממליץ לך לגשת לאחת מרשתות השיווק הגדולות כדי להתרשם מהמסכים מדמי 2017

בנוסף...ממליץ לך לרכוש יבוא רשמי. סוני ישפאר..... סמסונג. סמ-ליין
 
לא מכיר את הסוני, אבל מסמסונג הייתי מתרחק כמו מאש.
היו לי שלוש טלויזיות שלהם משלושה ספקים שונים, כולם התקלקלו באותו האופן (ספק כח נשרף אחרי שלושה ימים שגרם להפעלה מחדש של הטלויזיה כל כמה שניות).

כשחפרתי באינטרנט ראיתי שהבעיה ידועה עוד מ2013 ושאפילו מוכרים קיטים ספציפיים לתיקון הבעיה הזו.

סמסונג התכחשו וסירבו להחליף את המסך אלא רק לתקן. הגענו לבית משפט עם הסיפור..

תוסיף לזה את שאר המוצרים שלהם שמתפוצצים ומתקלקלים על ימין ועל שמאל..
 
לא מכיר את הסוני, אבל מסמסונג הייתי מתרחק כמו מאש.
היו לי שלוש טלויזיות שלהם משלושה ספקים שונים, כולם התקלקלו באותו האופן (ספק כח נשרף אחרי שלושה ימים שגרם להפעלה מחדש של הטלויזיה כל כמה שניות).

כשחפרתי באינטרנט ראיתי שהבעיה ידועה עוד מ2013 ושאפילו מוכרים קיטים ספציפיים לתיקון הבעיה הזו.

סמסונג התכחשו וסירבו להחליף את המסך אלא רק לתקן. הגענו לבית משפט עם הסיפור..

תוסיף לזה את שאר המוצרים שלהם שמתפוצצים ומתקלקלים על ימין ועל שמאל..

סמסונג חברה ענקית ..עם שלל מוצרים.
היא שולטת בתחום המסכים בעולם. כ 27 אחוז ממכירות המסכים בעולם הם של סמסונג.
לגבי שאר המוצרים ...מוצרים מעולים.
כך שמטבע הדברים.. מותג שמוכר מליוני מוצרים בעולם. זה דיי טבעי שיהיו גם מוצרים תקולים.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור