מסכי פיוניר

  • פותח הנושא פותח הנושא Droripr
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

מאיפה הבאת את זה שהשחור של הקורו יותר טוב מהפנסוניק ??? כבר בסדרת VT50 עברו את הקורו בשחור, למעשה פנסוניק רכשו מפיוניר את הטכנולוגיה.הקורו הייתה אצלי בבית כאשר הבאתי את הפנסוניק (עדיין אצלי) והפנסוניק עברה את הקורו בשחור וזה נתון מדיד וגם רואים בעין...ולא רק בשחור, אלה בהרבה פרמטרים
רוצה להווכח ? מוזמן לבוא לראות במו עיניך...בכל מקרה ה - OLED לא רואה את שניהם ממטר בשחור ככה שזה כבר לא רלוונטי...

4ין צה לראות. מכיר מקרוב מאוד את ה VT60 .. מה לעשות עדין השחור שלו לה זהה לקורו.
לגבי האולד.. נכון שחור מצוין.. אך עומצת הארה נמוכה. ומרקם צבעים מאוד שטחי.
השחור זה לא הכל באיכות התמונה.
 
4ין צה לראות. מכיר מקרוב מאוד את ה VT60 .. מה לעשות עדין השחור שלו לה זהה לקורו.
לגבי האולד.. נכון שחור מצוין.. אך עומצת הארה נמוכה. ומרקם צבעים מאוד שטחי.
השחור זה לא הכל באיכות התמונה.
אתה יוצא בהצהרות ללא כיסוי, הוויכוח מיותר והנתון מדיד.
וגם ישבת בחנות של פיוצ'ר וראית במו עינך את התוצאה כשבדקו את הפיוניר מול הפנסוניק...וגם כל המבחנים בעולם שיצאו כתבו "ומדדו" את עוצמת השחור של המסך והשוו אותו לקורו...אל תזרוק סתם הצהרות ותפסול דעות של אנשים אחרים. ישבתי שעות והשוותי בין 2 המסכים (עדיין יכול להשוות, הקורו אצלי עדיין) גם השחור,גם הצבעים,גם החלקת תנועה, חד משמעי יתרון מובהק לפנסוניק...
 

יכול להיות ואמי מאמין לך אבל גם לי קשה לוותר על הקורו מה עוד שהoled יחסיך רק בראשיתו
וכבר יש את הדגם של b7 וסמסונג יצאו בqled
אין עדיין החלטה מי הכי טובה היום או שאני טועה
הכי קרוב לפלסמה מבחינת זויות צפיה זה OLED. אני אישית לא מתחבר למסכי LED אפילו שהיום הם ברמה סופר גבוהה ואיכותית. אני מחכה שתגיע הסוני A1 לראות המסך (OLED) או הפנסונק 1002 (OLED) ואז אקבל החלטה...
 
הדגם VT60 בגודל "65
אבל זה כבר סוס מת...והפסיקו לייצר אותו אם אני לא טועה ב - 2014
 

אתה יוצא בהצהרות ללא כיסוי, הוויכוח מיותר והנתון מדיד.
וגם ישבת בחנות של פיוצ'ר וראית במו עינך את התוצאה כשבדקו את הפיוניר מול הפנסוניק...וגם כל המבחנים בעולם שיצאו כתבו "ומדדו" את עוצמת השחור של המסך והשוו אותו לקורו...אל תזרוק סתם הצהרות ותפסול דעות של אנשים אחרים. ישבתי שעות והשוותי בין 2 המסכים (עדיין יכול להשוות, הקורו אצלי עדיין) גם השחור,גם הצבעים,גם החלקת תנועה, חד משמעי יתרון מובהק לפנסוניק...

מה שראית באותו ערב זה מה שרצו להראות לך.
אתה יודע מה ה cdm של הvt60?
יפה לך... לכל אחד יש עיניים.. ולכל אחד טעם שונה.
מה לעשות העיניים שלי רואות בשונה משלך.
בהצלחה בהמשך הדרך.
 
עדיין לפי כל המומחים והאנשים שמתעסקים בתחום אין נכון להיום מחליפה שאפשר חומר בפה מלא שהיא המסך שלוקח את מה שהפלזמה היתה כמה צעדים קדימה
 

ועוד דבר קטן
הבחור שתיקן לי את המסך מאנגליה ומתעסק עם מסכי פיוניר מזה 15 שנה אומר בפה מלא שברוב אירופה המסך המוביל עד היום והמסך שמרבית האנשים לא מוותרים עליו ואומרים בפה מלא שהוא רמה מעל כל הoled הוא הקורו
ואני לא חושב שבאירופה מבינים פחות מאיתנו
 
מה שראית באותו ערב זה מה שרצו להראות לך.
אתה יודע מה ה cdm של הvt60?
יפה לך... לכל אחד יש עיניים.. ולכל אחד טעם שונה.
מה לעשות העיניים שלי רואות בשונה משלך.
בהצלחה בהמשך הדרך.
מה שקובע זה העיניים שלי בלבד, וטעמי בלבד !!!!! ולגבי הקונספירציה לטענתך שרצו להראות מה "שהם" רצו...
לא אוכל את זה...
 
עדיין לפי כל המומחים והאנשים שמתעסקים בתחום אין נכון להיום מחליפה שאפשר חומר בפה מלא שהיא המסך שלוקח את מה שהפלזמה היתה כמה צעדים קדימה

הייתי מעדיף שטכנולוגית הפלסמה תמשיך להתקיים עם פאנלי 4k
יקח עוד זמן רב.. עד שחברות אחרות יאמצו את טכנולוגית ה oled. וכמבון עם שיפורים במגוון הצבעים. עוצמת הארה חזקה יותר. אמינות. ומחיר הגיוני יותר.
 

אולי עוד פיוניר יחזרו לייצר מסכים
אולי עוד 10 שנים
 
הייתי מעדיף שטכנולוגית הפלסמה תמשיך להתקיים עם פאנלי 4k
יקח עוד זמן רב.. עד שחברות אחרות יאמצו את טכנולוגית ה oled. וכמבון עם שיפורים במגוון הצבעים. עוצמת הארה חזקה יותר. אמינות. ומחיר הגיוני יותר.
אתה לא רוצה לדעת כמה שילמתי על הקורו...(מתבייש לכתוב) מסכי ה - OLED כבר בדור מתקדם שלהם, יצאו מסכי סוני ופנסוניק OLED אומנם פאנלים של LG אבל מעבדי תמונה שלהם...והמחיר יחסית למה ששילמתי בזמנו הרבה יותר שפוי...אגב ב - C7 של LG שיפרו מאוד את עוצמת הארה..אגב, בפלסמה עוצמת הארה לא להיט בלשון המעטה...
 

אתה לא רוצה לדעת כמה שילמתי על הקורו...(מתבייש לכתוב) מסכי ה - OLED כבר בדור מתקדם שלהם, יצאו מסכי סוני ופנסוניק OLED אומנם פאנלים של LG אבל מעבדי תמונה שלהם...והמחיר יחסית למה ששילמתי בזמנו הרבה יותר שפוי...אגב ב - C7 של LG שיפרו מאוד את עוצמת הארה..אגב, בפלסמה עוצמת הארה לא להיט בלשון המעטה...

שמדובר במסכי 4k תומכי hdr אנחנו זקוקים למסך עם עוצמת הארה חזקה.
מה שלא קיים במסכי OLED
 
לפי מה שנאמר אולי הפנסוניק החדשה oled תשנה את הדבר הזה
 

יש לי בבית סוני חדשה 49 xd70 שקניתי לפני חודש עם אחריות מקורית והקופסא מי שמעוניין בה מוזמן לפנות אליי
 
בתור בעלים של VT60 65 אינץ, ועם כל האהבה שלי למסך הזה, הפיוניר 60 אינץ, טובה בהרבה! גם בשחור וגם באמיתות צבעים... ביום שמישהו יעשה השוואה אמיתית, ניטראלית, אוביקטיבית ונטולת כל אינטרס, אזי תדע שהגיע השלום...
 
למה שלמישהו יהיה אינטרס ??? נהנתי מהפיוניר 5090 מאוד...עברתי דירה, המסך היה קטן לי ופיוניר כבר לא יצרו מסכים אז הכי טוב שהיה לרכוש באותו זמן היה VT60 בגודל "65. אני ממש נהנה מהמסך התמונה פשוט פגזית !!! אולי לך יש עין ביונית, אבל השחור כל כך עמוק בפנסוניק וגם בפיונר שאני ממש לא מצליח לראות הבדל...
מה שכן, ב - OLED רואה ממש הבדל בשחור, אבל ממש !!!
אם יהיה דיל טוב על ה - C7 אז יש מצב אשדרג
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור