מסכי פיוניר

  • פותח הנושא פותח הנושא Droripr
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Droripr

חבר אתר
הודעות
33
מעורבות
0
נקודות
6
שלום לכם
ברשותי פלזמה קורו דגם 500a שהמדיה רסיבר הפסיק לעבוד.כל מאמציי לתקן בארץ עלו בתוהו ובחיפושיי מצאתי בחור באנגליה בשם סיימון שיש לו מעבדה והוא עובד מול פיוניר אנגליה ומתקן כל דבר שקשור למסכים המופלאים האלה.
שלחתי לו את החלק ובעלות של 850 שקל כולל משלוח החלק חזר תקין עם אחריות
מומלץ למי שנתקל בבעיה במסכי פיוניר
(אשמח לתת פרטים שלו הוא אדם מדהים)
אחרי שהמסך חזר לפעול ואחרי שראיתי כמה ימים אצל חבר oled הגעתי למסקנה ( ואולי חלקכם לא יסכימו איתי) שגם היום עשור לאחר ייצורו איכות התמונה בפיוניר עולה על כל oled למיניהם.
אשמח לתגובות
 

אני רחוק מלהסכים איתך לגבי איכות המסכים של אז לעומת היום.

לא מזמן התחדשתי במסך סוני, 4k, סדרה 8 החדשה (2017), 75 אינטש. אני לא מכיר אף מסך 1080, טוב ככל שיהיה, שמסוגל להתמודד מול רזולוציה של 4k.

עם זאת. יש לזכור שהשחור במסכים הללו, עם השנים, הופך לאפור.
 
יש לי גם סוניסדרה 7
ה4k מעולה שם אבל עדיין הצבעים חיים יותר בקורו והשחור מוחלט עדיין שחור
קשה היה לי להחליף אותה לדור החדש ואני שמח שהיא עובדת ומקווה שהיא תמשוך כמה שיותר
 
יש לי גם סוניסדרה 7
ה4k מעולה שם אבל עדיין הצבעים חיים יותר בקורו והשחור מוחלט עדיין שחור
קשה היה לי להחליף אותה לדור החדש ואני שמח שהיא עובדת ומקווה שהיא תמשוך כמה שיותר

יש ברשותי מסך פיוניר קורו הדגם האחרון בליין המסכים שיוצרו. דגם 6090H
גם אני בדעה שמניפת הצבעים של הקורו מדהימה.. כשאני אומר מדהימה אני מתכוון שהצבעים הם פסטלים .. ולא פלסטים. לגבי השחור אין עוררין.. מבחינתי טכנולוגית הפלסמה עדיפה על פני LCD
מה שכן מפריע לי .... זה גודל המסך. 60 אינצ' מעט קטן עבורי.

ראיתי לא מעט מסכים איכותיים... עדין מבחינתי הקורו עדיפה. לבסוף מה שיכריע את הכף להחלפת המסך האגדי הזה. יהיה הגודל. ואך ורק הגודל.

אין לי ספק שסדרת המסכים החדשה של סוני היא מהטובות שראיתי. במידה ואקבל החלטה סופית להחלפת המסך שברשותי. המותג סוני יהיה בעדיפות ראשונה.
 

שמע איציק הkrp-500a שזה גם לדעתי אחד הליינים האחרונים מדהימה
אין דברים כאלה
כולם אומרים oled אבל גם אני היום חושב שהפיוניר לוקחל כל מסך בהליכה והיו לי המון ויכוחים עם אנשים
אין סיכוי שמתישהו פיוניר יחזרו לייצר מסכים?
 
אגב איציק יש מצב שאתה מוכר את הקורו שלך? אם כן אשמח לקנות
 
אגב איציק יש מצב שאתה מוכר את הקורו שלך? אם כן אשמח לקנות

כפי שציינתי... אני מחפש מסך גדול יותר... אך שיהיה איכותי.
במידה וארכוש. אשמח למכור לאחד שמכיר את המסך ומעריך אותו על יכולותיו.
 

שמע איציק הkrp-500a שזה גם לדעתי אחד הליינים האחרונים מדהימה
אין דברים כאלה
כולם אומרים oled אבל גם אני היום חושב שהפיוניר לוקחל כל מסך בהליכה והיו לי המון ויכוחים עם אנשים
אין סיכוי שמתישהו פיוניר יחזרו לייצר מסכים?

לדעתי.. הם לא יחזרו לייצר מסכים.
הפרוש ל KRP .... Kuro Reference Panel
 
החלפתי פיוניר 5090 בגודל "50 לפנסוניק VT60 בגודל "65 שרואים בה כמה רמות מעל הפיוניר שהייתה אצלי שכמובן כבודה במקומה מונח...הפנסוניק תוחלף בקרוב ל - OLED שרואים בה כמה רמות מעל הפנסוניק...
 
אני אשמח איציק
תגעד לי כמה אתה מבקש עליו
וחגבי הפנסוניק הוא איכותי יותר מהפיוניר??
 

אני אשמח איציק
תגעד לי כמה אתה מבקש עליו
וחגבי הפנסוניק הוא איכותי יותר מהפיוניר??

הפנאסוניק מסך מצוין.. השחור של הקורו טוב יותר. והצבעים טבעים יותר.
לגבי הקורו שלי.. יגין לא מכרתי..
שלח הודעה עם פרטים.. במידה ואמכור אצור קשר.
 
פנסוניק עדיין מייצרים את המסכים היקרים שלהם ביפן?
 
פנסוניק עדיין מייצרים את המסכים היקרים שלהם ביפן?

כן. מסך הליד דגם DX900 ביפן
 

יש כבר צפי מתי יגיעו מסעי 2017 שלהם לארץ?
 
החלפתי פיוניר 5090 בגודל "50 לפנסוניק VT60 בגודל "65 שרואים בה כמה רמות מעל הפיוניר שהייתה אצלי שכמובן כבודה במקומה מונח...הפנסוניק תוחלף בקרוב ל - OLED שרואים בה כמה רמות מעל הפנסוניק...

גם אני קניתי, הדגם של פלזמה הכי מתקדם והאחרון, מן האחרונים שהיו במחסני יורוקום
וכן, OLED טובה יותר.
 

הפנאסוניק מסך מצוין.. השחור של הקורו טוב יותר. והצבעים טבעים יותר.
לגבי הקורו שלי.. יגין לא מכרתי..
שלח הודעה עם פרטים.. במידה ואמכור אצור קשר.

מאיפה הבאת את זה שהשחור של הקורו יותר טוב מהפנסוניק ??? כבר בסדרת VT50 עברו את הקורו בשחור, למעשה פנסוניק רכשו מפיוניר את הטכנולוגיה.הקורו הייתה אצלי בבית כאשר הבאתי את הפנסוניק (עדיין אצלי) והפנסוניק עברה את הקורו בשחור וזה נתון מדיד וגם רואים בעין...ולא רק בשחור, אלה בהרבה פרמטרים
רוצה להווכח ? מוזמן לבוא לראות במו עיניך...בכל מקרה ה - OLED לא רואה את שניהם ממטר בשחור ככה שזה כבר לא רלוונטי...
 
אני לא חודב שהoled לא רואה אותם ממטר
יש מריחות בlg והצבעחםצלא אמיתיים כמו בפלזמה ושוב זו טכנולוגיה שאף אחד לא יודע מה יהיה איתה עוד 4-5 שנים
לגבי הפנסוניק פלזמה לא ראיתי אותה למול הקורו
ליאור אולי יוכל לחוות את דעתו
 
אני לא חודב שהoled לא רואה אותם ממטר
יש מריחות בlg והצבעחםצלא אמיתיים כמו בפלזמה ושוב זו טכנולוגיה שאף אחד לא יודע מה יהיה איתה עוד 4-5 שנים
לגבי הפנסוניק פלזמה לא ראיתי אותה למול הקורו
ליאור אולי יוכל לחוות את דעתו
עם כל האהבה שלי לטכנולוגיה של הפלזמה, זה סוס מת...
כנראה לא ראית מסך מכוייל של OLED, מבטיח לך כשתראה אחד כזה, תיפול לך הלסת...רוב חבריי החליפו את הקורו ל - B6 של LG המסכים שלהם מכויילים ISF עם הציוד הרלוונטי, תראה את התמונה ואז תדבר...ולא באיזה חנות במצב Dinamic. וכן, הפיוניר עדיין אצלי, קשה לי לתת אותו...לא יודע למה...בכל מקרה תראה סרט במסך OLED עם HDR ואז תכתוב פה רשמים...מבטיח לך שהשקפת עולמך תשתנה...
 

יכול להיות ואמי מאמין לך אבל גם לי קשה לוותר על הקורו מה עוד שהoled יחסיך רק בראשיתו
וכבר יש את הדגם של b7 וסמסונג יצאו בqled
אין עדיין החלטה מי הכי טובה היום או שאני טועה
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור