התחדשתי מקרןpioneer krf9000

  • פותח הנושא פותח הנושא Fire
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

מכיר את המקרן הזה, אולי אפילו אישית את זה.
אני לא ממליץ לרכוש מוצר שהחברה כבר לא מתעסקת עם הגזרה שלו. למרות השירות המעולה של ט.ר, הם תלויים מאוד בפיוניר העולמית.

אבל לגבי התמונה? זה היה מקרן שנחשב למעולה.

ולגבי ה״טענות״ שלך. אתה צודק, לא להתייחס לשאלה זה לא מנומס. במיוחד יום שלם. מצד שני, אתה העלת משהו מעניין. כתבת שנראה לך שהפיוניר אוכל את האפסון שלך בלי מלח. הבעיה היא שהאפסון שלך על המתקן, הפיוניר למטה, והיה ראוי אם היית לפחות מגלה לנו מי אוכל את מי.

בקיצור - הפתיח שלך היה ״לא סגור״ ולכן לא היה מה להגיד שהוא חכם מספיק.

אבל בכל זאת. תתחדש חביבי. לראות סרט במקרן טוב זו חוויה לא נורמלית.
נמר תודה רבה
אני מתנצל שאני לא יכול להשוות ראש בראש בין שני המקרנים וזאת כי כמו שאמרת הepson נמצא במתקן שלו על התקרה ומכוון כמו שצריך למול המסך ואילו הפיוניר כמו שנאמר על הרצפה בעמדת נחיתות כך שלהשוות ביניהם זה לא רציני ולא אפשרי לצערי
הנורה שלו עשתה משהו כמו 1000שעות
ואילו הepson עשה 1750 בקרוב
ממה שאני מתרשם לפחות מהצבא החיצוני עליהם הפיוניר בנוי הרבה יותר רציני מהאפסון ואגב גם שוקל הרבה יותר ....האם אכות השאסי
הבנייה או הכל אין לי מושג עדיין
אך לדעתי להשוות בין מקרן שהיה חד פעמי ובנוי כספינת דגל של הפיוניר לבין האפסון שכל יומיים החברה מחליפה דגם לדעתי לא הוגן כי הוא באמת מיוחד
אגב הרסיוור שלי lx70 pioneer נשרף עם כמה נגנים מברק כך שאין לי אפילו אפשרות לפצל ביניהם עד שחברת הביטוח (למזלי ) תפצה אותי ואני מתכנן אם ירצה השם לקחת אולי את הvsx lx87 pioneer לדעתי מצויין
אבל בנתיים אני בסטגנצייה וזה המצב
אני את המתנה שלי לפסח (kuro)כנראה כבר קבלתי
 
אגב גם מוזר לעומת האפסון הוא שאין כפתור zoom בפיוניר אלא בשלט לחיצה על כפתור או מהמקרן במניו ולא כמו האפסון שאפשר לסובב העדשה ...
מוזר משהו
יש רק כפתורים להזזה ולמעלה למטה מתחת למקרן גלגלים כאלו
 

תתחדש ותהנה, אני חושב שיצא לי לראות אותו בפעולה לזמן קצר, איכות התמונה (בדגש על הצבע השחור שהוא בעייתי למקרנים) מעולה.
תודה רבה זאב ידידי היקר
מי שרוצה מוזמן אלי בכיף עד שאתקין אותו כמו שצריך
ואגב האפסון למכירה
לא יודע למה החלטתי שהוא הנחות o_O
 
אין בעיה להשיג חלקים/מנורה
לפיוניר - הוא מבוסס אחד לאחד על JVC סידרה העל שלהם .
האפסון לא שווה בתמונה אליו .
 
אין בעיה להשיג חלקים/מנורה
לפיוניר - הוא מבוסס אחד לאחד על JVC סידרה העל שלהם .
האפסון לא שווה בתמונה אליו .
תודה אח זה מעניין מה שאתה אומר לגבי התמיכה בחלקים וגם לגבי הנחישות העליונות שלו על האפסון
האמת חסרות לו רגליות תחתונות יש רק חורים של הרגליות וגם לדעתי צריך להיות נועלים כאלו מעין חצי ירח לעדשה למקרה של הובלת. המקרן
אבל מה זה לעומת המחיר ששלמתי ואגב הוא היה אצלי עוד מ טר נמכר והיום הוא חזר חזרה אלי
ולא ייצא בשנים הקרובות .....
האם יש לך דיסק כיול למקרן הזה או בכלל
 

נערך לאחרונה ב:
תתחדש, לא מכיר את המקרן הזה באופן אישי אבל מניח שמוצרי הווידיאו של פיוניר לא מאכזבים
 

תודה רבה אח אכן אתה צודק :שתוי:
המכשיר הזה עלה 60000₪ לכשיצא
לך תאמין :D
 
תודה אח זה מעניין מה שאתה אומר לגבי התמיכה בחלקים וגם לגבי הנחישות העליונות שלו על האפסון
האמת חסרות לו רגליות תחתונות יש רק חורים של הרגליות וגם לדעתי צריך להיות נועלים כאלו מעין חצי ירח לעדשה למקרה של הובלת. המקרן
אבל מה זה לעומת המחיר ששלמתי ואגב הוא היה אצלי עוד מ טר נמכר והיום הוא חזר חזרה אלי
ולא ייצא בשנים הקרובות .....
האם יש לך דיסק כיול למקרן הזה או בכלל
אשתדל
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור