התלבטות בקנית מסך lcd 42 אינץ

  • פותח הנושא פותח הנושא ordohan
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

ordohan

חבר מתחיל
הודעות
3
מעורבות
0
נקודות
0
שלום.

אני מעונין לקנות מסך lcd בגודל 40-42 אינץ

ראיתי שלושה מסכים שנראו לי טובים אם אפשר בבקשה המלצה מה הטוב מבינהם או המלצה על מסך אחר בתקציב של בסביבות 8000 שקל

1)42lg60fr של lg
2)40a450 של סמסונג
3)Sony KDL40D3550


תודה,אור
 

upp
בבקשה אני רוצה לקנות את הטלווזיה בימים הקרובים
 
אני בעד הסוני.
אני חושב שהיא נותנת תמונה טובה יותר .
אבל זה רק אני.
אם הכסף לא משחק תפקיד קח את הסוני.
האחרות דגמים חדשים יותר.
מה שלאו דווקא מעיד על איכות טובה יותר.
גם הסוני אמורה לצאת בקרוב(בחו"ל כבר יצאה ) עם סדרה חדשה.
בכל מקרה לך תראה בחנות.
רק תאטום את האוזניים להמלצות המוכר.
הם תמיד ישתדלו להמליץ על המסך שמשאיר להם רווח גדול יותר.....
 
נערך לאחרונה ב:
אני בעד הסוני.
אני חושב שהיא נותנת תמונה טובה יותר .
אבל זה רק אני.
אם הכסף לא משחק תפקיד קח את הסוני.
האחרות דגמים חדשים יותר.
מה שלאו דווקא מעיד על איכות טובה יותר.
גם הסוני אמורה לצאת בקרוב(בחו"ל כבר יצאה ) עם סדרה חדשה.
בכל מקרה לך תראה בחנות.
רק תאטום את האוזניים להמלצות המוכר.
הם תמיד ישתדלו להמליץ על המסך שמשאיר להם רווח גדול יותר.....

הלכתי לחנות והשוואתי את הסוני ל lg
קיבלתי הצעה טובה מאוד על ה lg
7800 שקל הסוני יקרה בהרבה והיא דגם יותר מיושן והנתונים שלה פחות טובים משל הסקראלט בקיצור כמאט בטוח שאני יקנה את המסך הזה
 

הסקארלט לטעמי מציגה תמונה יפהפיה!
אם ההבדל במחיר משמעותי (יחסית) לא הייתי מהסס ברכישה שלה.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור